PS.: napisałeś, że 1/1 a w opisie jest 1/2, zmieniłem opis 1/1 ale jak chcesz to zmień z powrotem, i zmień w public'u
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
KRYCHA!
Rejestracja: 16.10.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.02.2013 22:21




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 37
- Odwiedzin: 3 090
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Krystian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Daleko0.
Kontakt
#505897 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klas
Napisane przez KRYCHA!
w 23.01.2013 22:41
Proszę Dzikus:
PS.: napisałeś, że 1/1 a w opisie jest 1/2, zmieniłem opis 1/1 ale jak chcesz to zmień z powrotem, i zmień w public'u
PS.: napisałeś, że 1/1 a w opisie jest 1/2, zmieniłem opis 1/1 ale jak chcesz to zmień z powrotem, i zmień w public'u
#505892 Prosba o 4 klasy min. Leonidas
Napisane przez KRYCHA!
w 23.01.2013 22:27
Ten będzie działał na 100%
Proszę Wyborowy Snajper :
Załączone pliki
-
codclass_wyborowysnajper.sma 1,63 KB 56 Ilość pobrań
codclass_wyborowysnajper.amxx
#505856 [ROZWIĄZANE] Prośba o usunięie 1 błędu z QTM_CodMod...
Napisane przez KRYCHA!
w 23.01.2013 21:38
To nie przeszkadzało w działaniu silnika 
Ale już usunąłem co trzeba
Proszę:
Ale już usunąłem co trzeba
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 48,71 KB 50 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#505364 kto zrobi klase (Rambo)i 6 innych
Napisane przez KRYCHA!
w 22.01.2013 23:24
Chyba raz już tu dodałem tę klasę ... No ale cóż. Proszę Niezniszczalny[P] :
Załączone pliki
-
codclass_niezniszczalnyp.sma 3,7 KB 68 Ilość pobrań
codclass_niezniszczalnyp.amxx
#505360 Kto zrobi klase (Kozak) i 2 innych
Napisane przez KRYCHA!
w 22.01.2013 23:15
Pudliszka! Do chu**, nie bierz się za coś, czego nie umiesz!
Aż głowa boli jakie bzdury żeś pozaznaczał w tym generatorze! Nawet klasa MistrzDgl ma 1/7 na ZABICIE nie na drop -.-
Minator do poprawki tak samo ...
Proszę mistrzdlg :
Aż głowa boli jakie bzdury żeś pozaznaczał w tym generatorze! Nawet klasa MistrzDgl ma 1/7 na ZABICIE nie na drop -.-
Minator do poprawki tak samo ...
Proszę mistrzdlg :
Załączone pliki
-
codclass_mistrzdgl.sma 1,67 KB 83 Ilość pobrań
codclass_mistrzdgl.amxx
#505356 Modyfikacja Silnika Klasy żeby czytało z cod_frakcje.ini
Napisane przez KRYCHA!
w 22.01.2013 23:00
Proszę:
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 42,18 KB 103 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
-
cod_frakcje.ini 344 bajtów 133 Ilość pobrań
#504842 [ROZWIĄZANE] Kto Zrobi Klase (Rambo) I 2 Inne
Napisane przez KRYCHA!
w 21.01.2013 20:43
Niezniszczalny [P] : Plus Plz
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Niezniszczalny[P]";
new const opis[] = "super wytrzymaly i ma 1 rakiete";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "krycha");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Niezniszczalny[P]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
#501161 Proszę o klase Snajper i 7 innych
Napisane przez KRYCHA!
w 14.01.2013 09:37
Snajper:
Szturmowiec:
Szpieg:
Amadeusz:
Liczę na plusika
@edit:
Dodaję SWAT ( na admin level A, zmień sobie, bo nie napisałeś na jaką ...)
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "obrazenia z awp + inteligencja";
new const bronie = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "krycha");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Szturmowiec:
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Szturmowiec";
new const opis[] = "Ma M4A1, Deagle, He";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "krycha");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
Szpieg:
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Szpieg"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Amadeusz:
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = -10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Liczę na plusika
@edit:
Dodaję SWAT ( na admin level A, zmień sobie, bo nie napisałeś na jaką ...)
Spoiler
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "SWAT (Super Premium)";
new const opis[] = "posiada m4a1 , mp5 awp obrazenia +inteligencja (z kazdej broni )";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) // tu zmien flage
{
client_print(id, print_chat, "[SWAT] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#500677 Prośba o 2 klasy m.in Ciocia
Napisane przez KRYCHA!
w 13.01.2013 00:22
dla wyjaśnienia:
[b]Ciocia Justyna - ADMIN_LEVEL_H[/b] new const nazwa[] = "[Premium]Ciocia Justyna"; new const opis[] = "Posiada AK, Ma 1/1 z Scouta,BH,Odporny na HS,1/5 na odbicie pocisku."; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 30; [b]Hanka Mostowiak-Admin level h[/b] new const nazwa[] = "[Premium]Hanka Mostowiak"; new const opis[] = "Posiada MP5, Ma 1/7 z Autolamy,Odporna na HS,1/8 na odbicie pocisku."; new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; Za klasy oczywiscie + :) Z góry dzięki ! Sory że tu w notatniku ale kurde nie moglem napisać więcej niż tam 8 linijek :/.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: KRYCHA!
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość

