łap
http://speedy.sh/M6GhA/klasy.rar
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez The Rock w 03.03.2014 19:35
Napisane przez The Rock w 28.02.2014 16:09
Napisane przez The Rock w 09.12.2012 14:43
Napisane przez The Rock w 07.12.2012 19:55
Napisane przez The Rock w 01.12.2012 16:01
register_cvar("admin_flaga", "Tutaj wpisz flagi admina"); register_cvar("vip_flaga", "tutaj wpisz flage vipa");
Napisane przez The Rock w 27.11.2012 20:49
Napisane przez The Rock w 23.11.2012 14:49
Napisane przez The Rock w 18.11.2012 21:53
Napisane przez The Rock w 15.11.2012 19:30
Napisane przez The Rock w 12.11.2012 18:19
Napisane przez The Rock w 12.11.2012 18:13
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "Rambo"; new const opis[] = "Jest wytrzymaly"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 40; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
Napisane przez The Rock w 11.11.2012 12:53
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "AK Siepaki"; new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47 oraz +30 dmg z niego."; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Yogi"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_AK47); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_AK47); ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Napisane przez The Rock w 11.11.2012 12:26
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "M4 Misia"; new const perk_desc[] = "Dostajesz M4 oraz +30 dmg z niego."; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Yogi"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_M4A1); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_M4A1); ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Napisane przez The Rock w 10.11.2012 18:55
Napisane przez The Rock w 10.11.2012 15:20