łap
http://speedy.sh/M6GhA/klasy.rar
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez The Rock
w 03.03.2014 19:35
Napisane przez The Rock
w 28.02.2014 16:09
Napisane przez The Rock
w 09.12.2012 14:43
Napisane przez The Rock
w 07.12.2012 19:55
Napisane przez The Rock
w 01.12.2012 16:01
register_cvar("admin_flaga", "Tutaj wpisz flagi admina");
register_cvar("vip_flaga", "tutaj wpisz flage vipa");
prefixy.sma 2,89 KB 62 Ilość pobrań
prefixy.amxx
Napisane przez The Rock
w 27.11.2012 20:49
Napisane przez The Rock
w 23.11.2012 14:49
Napisane przez The Rock
w 18.11.2012 21:53
Napisane przez The Rock
w 15.11.2012 19:30
codclass_generalbroni.sma 860 bajtów 61 Ilość pobrań
codclass_generalbroni.amxx
Napisane przez The Rock
w 12.11.2012 18:19
codperk_diamentowenaboje.sma 809 bajtów 70 Ilość pobrań
codperk_diamentowenaboje.amxx
codperk_nabojesmierci.sma 806 bajtów 75 Ilość pobrań
codperk_nabojesmierci.amxx
codperk_pulszycia.sma 576 bajtów 61 Ilość pobrań
codperk_pulszycia.amxx
codperk_sok.sma 946 bajtów 53 Ilość pobrań
codperk_sok.amxx
Napisane przez The Rock
w 12.11.2012 18:13
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Rambo";
new const opis[] = "Jest wytrzymaly";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 40;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
Napisane przez The Rock
w 11.11.2012 12:53
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "AK Siepaki";
new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47 oraz +30 dmg z niego.";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Yogi");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Napisane przez The Rock
w 11.11.2012 12:26
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "M4 Misia";
new const perk_desc[] = "Dostajesz M4 oraz +30 dmg z niego.";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Yogi");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Napisane przez The Rock
w 10.11.2012 18:55
Napisane przez The Rock
w 10.11.2012 15:20



Moja zawartość