Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PrOGameRHK - zdjęcie

PrOGameRHK

Rejestracja: 05.10.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2012 15:27
-----

Moje tematy

Jak przerobic perk

05.10.2012 16:29

Witam, mam takie pytanie. Otoz chcialbym przerobic kilka perków lecz nie rozumiem kompletnie ktora linijka jest od czego. Moglby mi ktos wytlumaczyc jak zmienic np. wartosc dmg w tym perku? Teraz jest wartosc ataku 10 a chcialbym np. 3000. Tutaj podaje sma perku:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Naboje Terrorysty";
new const perk_desc[] = "Masz 1/3 na wyrzucenie broni , + 10 dmg";

new ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "glut");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_perk[idattacker])
return;

if(random_num(1, 3) != 1)
return;

client_cmd(id, "drop");
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE


Jakby mogl mi ktos to wytlumaczyc to będę wdzięczny :)