Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

aVeQ - zdjęcie

aVeQ

Rejestracja: 01.10.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.12.2013 16:22
-----

#568055 Podmiana znakówk

Napisane przez BlackPerfum w 29.08.2013 00:18

A więc niedawno pewien użytkownik tego forum poprosił mnie o zrobienie pluginu dzięki któremu będzie możliwa podmiana tekstu nie ingerując w jakiś plugin.

A o to rezultaty mojego główkowania :D

 

opis

Plugin umożliwia ingerowanie w wyświetlany tekst u gracza Menu/Hud/Say/DHud/Motd/Tutor.

Przydatne np. gdy nie posiadamy pliku .sma pluginu a chcemy w nim zmienić/usunąć jakieś napisy :D

 

wymagane moduly

 Orpheu klik

 

konfiguracja

Tekst do podmiany konfigurujemy w pliku pod ścieżką: addons/amxmodx/configs/BlokowanyTekst.ini

Spoiler

 

instalacja

Rozpakowujemy i wrzucamy do naszego folderu "cstrike"

 

inne informacje

- Tekst podmieniający nie powinien być równy dłuższy od podmienianego (czasu brak ale jak będzie to usunę to ograniczenie)

- Tekst podmieniany i podmieniający nie mogą przekroczyć 100 znaków

 

download

Załączony plik  PodmianaZnakow.rar   10,41 KB  208 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 10


#562865 Wywalenie dzwięków

Napisane przez d0naciak w 12.08.2013 20:35

Proszę Cię bardzo

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#560146 Bug z rakietkami/duchami

Napisane przez dasiek w 01.08.2013 08:56

w każdej klasie gdzie masz 

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;

dodaj dodatkowo warunek 

pid == attacker

całość wygląda tak 

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || pid == attacker)
			continue;

  • +
  • -
  • 1


#561184 Frakcje z pliku

Napisane przez Thief1233 w 06.08.2013 01:22

Poprosił bym o dodanie do tego kodu Frakcji odczytywanych z pliku cod_frakcje.ini

 

Masz w załączniku :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#546790 Podwójne bany

Napisane przez Kawon w 31.05.2013 13:50

Masz 2 takich samych adminów.
[ROZWIĄZANE] Podwójne bany w amxbans
[ROZWIĄZANE] Podwójne bany


  • +
  • -
  • 1


#557661 Diablo II: LoD (przerobiony)

Napisane przez Kot-CSHH w 23.07.2013 18:46

Z góry piszę, że plugin nie mój, oryginalny wątek znajdziecie tutaj: https://forums.allie...ad.php?t=116579
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 

Opis:

 
Mod przypominający DeathMatch, buyzone jest wyłączony, wszystkie obiekty usunięte, gracze mają tylko noże, którymi mogą atakować każdego, modele noży zostały zmienione. Jeżeli połączyłeś się z serwerem pierwszy raz, musisz zrobić postać, następnie postać musi zostać załadowana i po kilku sekundach zostajesz odrodzony(do ustawienia w cvarze). Możesz również usunąć swoją postać, każda postać posiada swoich bohaterów, każdy bohater posiada specjalne umiejętności.
Za zabijanie przeciwników zyskujesz doświadczenie i złoto, po zdobyciu odpowiedniej ilości doświadczenia awansujemy na następny poziom, na każdy nowy poziom dostajemy punkty statystyk i umiejętności, dzięki którym możesz nauczyć się nowych specjalnych magicznych umiejętności.
W modzie są również NPC(sztuczni gracze, porozmieszczani na mapie) możesz podejść do nich, używając klawisza E(+use) skorzystać z ich usług. Każdy NPC posiada inne usługi(np. Akira sprzedaje eliksiry, po użyciu eliksiru twoje HP oraz AP wzrasta. Charsi sprzedaje różne przedmioty, możesz u niej kupić/sprzedać/naprawić i założyć różne przedmioty, które dodają różne dodatki(większe obrażenia etc.) Inventory to skrzynia, gdzie możesz przechować eliksiry, zloto etc.). Punkty many są potrzebne do używania magicznych umiejętności. Możesz również dawać lub zamieniać się przedmiotami z innymi graczami.
 

Komendy

 
komendy na say'u:
 
/d2menu - menu moda
/level - wyświetla HUD z informacjami o postaci
/trade - menu handlu, możesz się wymieniać przedmiotami z innymi graczami
/giveitem - wyświetla menu, w którym możesz wybrać gracza, któremu chcesz dać przedmioty
/amenu - menu admina, potrzebne do tworzenia NPC
/worn - menu zakładania przedmiotów na siebie
/potion - menu eliksirów, przez te menu możesz używać eliksirów
/spec - przechodzi do menu, w którym możesz wybrać lub stworzyć postać na nowo, oraz ją usunąć
/top, /players - pokazuje aktywnych graczy na serwerze
 
bindy:
 
bind "klawisz" "+skills" - bind potrzebny do używania magicznych umiejętności
bind "klawisz" "potions" - bind potrzebny do używania eliksirów
 
inne komendy(na standardowo zbindowanych klawiszach):
E - otwiera menu umiejętności, jeżeli chcesz użyć danej umiejętności musisz ją najpierw wybrać, którego chcesz użyć
Attack2 - dzięki temu klawiszowi może
sz podpalać bełty w kuszy(?), ale najpierw musisz posiadać kuszę oraz bełty. Poza tym możesz używać magicznych umiejętności
M - otwiera menu Diablo II
 

Tworzenie przedmiotów(addons/amxmodx/configs/d2items.ini)

 

[Diablo 2 Lord of Destruction Items]
;NAME - nazwa przedmiotu
;ARMOR - obrona przedmiotu
;DAMAGE - obrażenia przedmiotu
;COST - koszt przedmiotu
;DURABILITY - cena naprawy
;STRENGTH_REQ - ile wymaga siły
;DEXTERITY_REQ - ile wymaga zręczności
;LEVEL_REQ - jaki wymaga poziom
;BLOCK_CHANCE - dodatkowe szanse na zablokowanie ciosu
;GIVE_VITALITY - daje X zdrowia
;GIVE_ENERGY - daje X energii
;ITEM_TYPE - rodzaj przedmiotu : Gloves - 0, Boots - 1, Belt - 2, Armor - 3, Helm - 4, Shield - 5, Weapon - 6, Ring - 7, Amulet - 8, Bolts - 9.
;HAS_POISON - dodatkowe trujące obrażenia. 1 - tak, 0 - nie.
;POISON_DAMAGE - obrażenia trujące.
;POISON_DURATION - the duration of poison.
;CROSSBOW_DAMAGE - obrażenia dla kuszy, jeżeli chcesz stworzyć kuszę, ustaw obrażenia więsze niż 0 i ITEM_TYPE 6.


NAME = Armor
VMODEL =
PMODEL = 
ARMOR = 20
DAMAGE = 0.0
COST = 4000
DURABILITY = 700
STRENGTH_REQ = 35
DEXTERITY_REQ = 15
LEVEL_REQ = 15
BLOCK_CHANCE = 0
GIVE_VITALITY = 0
GIVE_ENERGY = 0
ITEM_TYPE = 3
HAS_POISON = 0
POISON_DAMAGE = 0
POISON_DURATION = 0
CROSSBOW_DAMAGE = 0
 

ChangeLog

 

2.1 Added 2 new skills : Lightning Sentry, Wake of Inferno Sentry for Assassin class. Also fixed small bugs.
2.0 Finally fixed, minus energy and vitality bug, also fixed set_level bug, when stats lasts.
1.9 Added 3 new skills : Fire Claws, Increase Speed, Evade.
Fixed some menu bugs, new method of setting player model, better. Fixed announcement plugin incorrect log in and log off messages. Jointeam bug fixed.
1.8 Added 3 new skills : Fire Arrow, Exploding Arrow, Poison Dagger.
Fixed XP and Gold earning while player logs out and a lot other bugs.
Updated d2_monstermod plugin, now players near monster can't kill each other, also added gold drop for killing monster.
A bit of code optimization.
1.7 Fixed main diablo2 menu choose case 'Choose your character' -> 'Go to spectators. Fixed data saving, now works fine and a lot of other bug fixes that members reports.
Changed charsi model to new "charsi2.mdl" , so be carefull. Also almost of all files have been fixed, so you need to recompile them.
Added new diablo2 addon plugin "d2_announcer.sma" which announces player is logged ON/OFF.
Added new diablo2 addon plugin "d2_monstermod.sma" which supports MonsterMod.
1.6 Fixed item save system, menu create/delete character fixes, some other minor changes/fixes.
Skill Hunger,Charge fixed bugs.
1.5 Fixed linux server crash after starting server. Fixed some minor plugin bugs.
Added new cvar 'd2_log_announce'.
Added 7 new skills!!! Hunger, Meteor, WhirlWind, Fist of Heavens, Sentry Charged Bolt, Burst of Speed, Charge.
1.4 Added 4 new skills : Leap Attack, Werewolf, Lycanthropy, Critical Strike.
Added new command for detecting if player damaged by ranged attack.
Some minor skills fixes, REDOWNLOAD whole mod!
1.3 Added 4 new skills : Fire Ball, Fire Blast, War Cry, Teleport.
Fixed some main plugin skill bugs. Fixed all skills.
1.2 Added class custom player models.
Fixed skills ,while they damaging. Some minor team fixes. 
Added new skill for Necromancer : Bone Armor.
1.1 When far away of NPCs you can't buy, menu is destroyed. 
Added a fake CT player, now deathmatch is 100% compatible and all players are terrorists.
Added d2_cl_corpsestay cvar, which removes dead bodies.
Added new skill for Necromancer : Bone Spirit.
1.0 Initial release.
 

Podziękowania

 
Sylwester, mando127,
Exolent[jNr], ConnorMcLeod, Bugsy, Arkshine, joropito, xPaw, DA and other...
 
Video:
 

Download

 
 

Załączone pliki

  • Załączony plik  sma.zip   91,51 KB  129 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 3


#560744 Vps serwer cs 20-25 slotow

Napisane przez Na 5tyk w 04.08.2013 10:59

Serwer dedykowany już od 11,99zł NETTO, minimum 3 msc opłaty - http://www.ovh.pl/se...ane/kimsufi.xml


  • +
  • -
  • 1


#548937 Klasy mają błędy prośba o zmodyfikowanie.

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 10.06.2013 19:46

Masz cloner'a



Masz ninje



http://amxx.pl/topic...klasa-kameleon/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#548502 dodanie flagi do klas

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 08.06.2013 18:51

Masz poprawionego transpo....

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#548454 dodanie flagi do klas

Napisane przez jaMal222 w 08.06.2013 16:25

Kolejna klasa

 

Replikant

 

Transporter działa na bank nie przejmuj się tymi błędami , one nie wpłyną na działanie klasy :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#548439 dodanie flagi do klas

Napisane przez jaMal222 w 08.06.2013 15:48

Zrobiłem na razie jedną zaraz zrobię kolejne. Sprawdz

 

Edit@@ Elitarny Snajpier poprawiony!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#548065 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja silnika (wyswietlanie xp po zabiciu kogos)

Napisane przez Kewin. (ZeZ) w 06.06.2013 20:52

Zobacz teraz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#546822 Plugin blokujący bursta w famasie i glocku

Napisane przez d0naciak w 31.05.2013 15:42

Sprobuj, jak zadziala daj znac

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "No Burst Fire"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "d0n tHe Pr0oo"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart_Post", 1);
}

public fw_CmdStart_Post(id, iUc)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;
        
    new iButtons = get_uc(iUc, UC_Buttons), iOldButtons = pev(id, pev_oldbuttons);
    
    if(iButtons & IN_ATTACK2 && !(iOldButtons & IN_ATTACK2))
    {
        new iEnt, iWeapon = get_user_weapon(id);
        
        if(iWeapon == CSW_GLOCK18)
            iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", id);
        
        if(iWeapon == CSW_FAMAS)
            iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id);
            
        if(iEnt > 0 && cs_get_weapon_burst(id) == 1)
        {
            cs_set_weapon_burst(id, 0);
            
            client_print(id, print_center, "BurstFire zostal zablokowany.");
        }
    }
            
    return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#547480 [ROZWIĄZANE] Modyfikacja silnika

Napisane przez Na 5tyk w 04.06.2013 14:17

Łap:Załączony plik  cod.sma   41,88 KB  93 Ilość pobrań
  cod.amxx


  • +
  • -
  • 2


#547311 [ROZWIĄZANE] Dodanie (szybkiego rozdawania statystyk)

Napisane przez Na 5tyk w 03.06.2013 17:31

Łap:

Załączony plik  qtm.sma   42,05 KB  27 Ilość pobrań
  qtm.amxx


  • +
  • -
  • 1