Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KulkaKLB - zdjęcie

KulkaKLB

Rejestracja: 17.09.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.02.2013 15:33
-----

Moje posty

W temacie: Przerobienie pluginu

17.09.2012 20:58

Łatwizna, wystarczyło usunąć napis Hud :> 3maj


/* Script generated by Pawn Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Exp za fragi"
#define AUTHOR "Gufinsky & Goliath"
#define VERSION "1.1"

new bool:dodajct = false;
new bool:dodajtt = false;
new plimit, pexp, limit, exp;

new FragiCT;
new FragiTT;


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
plimit = register_cvar("cod_limit", "90");
pexp = register_cvar("cod_limit_exp", "16000");
exp = get_pcvar_num(pexp);
limit = get_pcvar_num(plimit);
//register_logevent("Sprawdz", 2, "1=Round_Start");  
}
public DeathMsg()
{
new zabojca = read_data(1);
new vid = read_data(2);
if(get_user_team(vid) == get_user_team(zabojca) || vid == zabojca)
return;

if(get_user_team(zabojca) == 2 && FragiCT < limit)
{
FragiCT += 1;
}
else if(get_user_team(zabojca) == 1 && FragiTT < limit)
{
FragiTT += 1;
}
Sprawdz();
}

public Sprawdz()
{ 
if(FragiCT >= limit && !dodajct)
{
WygrywaCT();
}
if(FragiTT >= limit && !dodajtt)
{
WygrywaTT();
}
}

public WygrywaCT()
{
new Players[32], playerCount, id; 
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");
dodajct = true;

for (new i=0; i<playerCount; i++) 
{
id = Players[i];
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + exp);
}
//set_hudmessage(42, 255, 0, 0.21, 0.21, 0, 6.0, 8.0)
//show_hudmessage(0, "[Call of Duty]^n Gracze z CT uzyskali razem^n %d Fragow^nza co dostaja^n%d exp'a!", limit, exp)
for(new i=1; i<33; i++)
if(is_user_connected(i))
ColorChat(i, TEAM_COLOR, "[Call of Duty]^x01 Gracze z^x03 CT^x01 uzyskali razem^x03 %d^x01 Fragow, za co dostaja^x03 %d exp'a^x01!", limit, exp);
}

public WygrywaTT()
{
new Players[32], playerCount, id; 
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST"); 
dodajtt = true;

for (new i=0; i<playerCount; i++) 
{
id = Players[i];
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + exp);
}
//set_hudmessage(42, 255, 0, 0.21, 0.21, 0, 6.0, 8.0)
//show_hudmessage(0, "[Call of Duty]^n Gracze z TT uzyskali razem^n %d Fragow^nza co dostaja^n%d exp'a!", limit, exp)
for(new i=1; i<33; i++)
if(is_user_connected(i))
ColorChat(i, TEAM_COLOR, "[Call of Duty]^x01 Gracze z^x03 CT^x01 uzyskali razem^x03 %d^x01 Fragow, za co dostaja^x03 %d exp'a^x01!", limit, exp);
}

public client_connect(id)
{ 
set_task(1.0, "Pokaz", id, _, _, "b");
}

W temacie: [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę

17.09.2012 20:55

Zrobiłem pod nowego coda.

Wsparcie:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Wsparcie Ogniowe";
new const opis[] = "Posiada dwie rakiety, dodatkowe 120 obrazen z mp5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;



public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 1500.0, 0.0, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 120.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


2. S3BA

Załączony plik  Plugin.sma   8,55 KB  91 Ilość pobrań
  Plugin.amxx


Rakiety i dmg bazooki ustaw cvarami:


	cod_law_damage "120.0" - ile ma zadawać dmg rakieta
cod_law_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety
cod_law_rockets "15" - ile rakiet posiada bazuka