/* Script generated by Pawn Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <colorchat> #define PLUGIN "Exp za fragi" #define AUTHOR "Gufinsky & Goliath" #define VERSION "1.1" new bool:dodajct = false; new bool:dodajtt = false; new plimit, pexp, limit, exp; new FragiCT; new FragiTT; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); plimit = register_cvar("cod_limit", "90"); pexp = register_cvar("cod_limit_exp", "16000"); exp = get_pcvar_num(pexp); limit = get_pcvar_num(plimit); //register_logevent("Sprawdz", 2, "1=Round_Start"); } public DeathMsg() { new zabojca = read_data(1); new vid = read_data(2); if(get_user_team(vid) == get_user_team(zabojca) || vid == zabojca) return; if(get_user_team(zabojca) == 2 && FragiCT < limit) { FragiCT += 1; } else if(get_user_team(zabojca) == 1 && FragiTT < limit) { FragiTT += 1; } Sprawdz(); } public Sprawdz() { if(FragiCT >= limit && !dodajct) { WygrywaCT(); } if(FragiTT >= limit && !dodajtt) { WygrywaTT(); } } public WygrywaCT() { new Players[32], playerCount, id; get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT"); dodajct = true; for (new i=0; i<playerCount; i++) { id = Players[i]; cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + exp); } //set_hudmessage(42, 255, 0, 0.21, 0.21, 0, 6.0, 8.0) //show_hudmessage(0, "[Call of Duty]^n Gracze z CT uzyskali razem^n %d Fragow^nza co dostaja^n%d exp'a!", limit, exp) for(new i=1; i<33; i++) if(is_user_connected(i)) ColorChat(i, TEAM_COLOR, "[Call of Duty]^x01 Gracze z^x03 CT^x01 uzyskali razem^x03 %d^x01 Fragow, za co dostaja^x03 %d exp'a^x01!", limit, exp); } public WygrywaTT() { new Players[32], playerCount, id; get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST"); dodajtt = true; for (new i=0; i<playerCount; i++) { id = Players[i]; cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id) + exp); } //set_hudmessage(42, 255, 0, 0.21, 0.21, 0, 6.0, 8.0) //show_hudmessage(0, "[Call of Duty]^n Gracze z TT uzyskali razem^n %d Fragow^nza co dostaja^n%d exp'a!", limit, exp) for(new i=1; i<33; i++) if(is_user_connected(i)) ColorChat(i, TEAM_COLOR, "[Call of Duty]^x01 Gracze z^x03 CT^x01 uzyskali razem^x03 %d^x01 Fragow, za co dostaja^x03 %d exp'a^x01!", limit, exp); } public client_connect(id) { set_task(1.0, "Pokaz", id, _, _, "b"); }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
KulkaKLB
Rejestracja: 17.09.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.02.2013 15:33
Statystyki
- Grupa: Nowy
- Całość postów: 2
- Odwiedzin: 1 174
- Tytuł: Nowy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Dawid
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Kluczbork
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
KulkaKLB nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia
Moje posty
W temacie: Przerobienie pluginu
17.09.2012 20:58
Łatwizna, wystarczyło usunąć napis Hud 3maj
W temacie: [ROZWIĄZANE] Prośba o klasę
17.09.2012 20:55
Zrobiłem pod nowego coda.
Wsparcie:
2. S3BA
Plugin.sma 8,55 KB 91 Ilość pobrań
Plugin.amxx
Rakiety i dmg bazooki ustaw cvarami:
Wsparcie:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Wsparcie Ogniowe";
new const opis[] = "Posiada dwie rakiety, dodatkowe 120 obrazen z mp5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 1500.0, 0.0, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 120.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
2. S3BA
Plugin.sma 8,55 KB 91 Ilość pobrań
Plugin.amxx
Rakiety i dmg bazooki ustaw cvarami:
cod_law_damage "120.0" - ile ma zadawać dmg rakieta
cod_law_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety
cod_law_rockets "15" - ile rakiet posiada bazuka
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: KulkaKLB
- Regulamin