Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Miszak - zdjęcie

Miszak

Rejestracja: 11.12.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.05.2013 19:58
-----

Moje posty

W temacie: Jak ustawic Range z Bf2 Zeby byla w Lewym Rogu

15.05.2013 16:24

Help?:(99

W temacie: Jak ustawic Range z Bf2 Zeby byla w Lewym Rogu

14.05.2013 15:53

//Bf2 Rank Mod HUD File
//Contains all the HUD functions.

#if defined bf2_hud_included
  #endinput
#endif
#define bf2_hud_included

//Show an announcement display
public Announcement(id)
{
    if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || is_user_bot(id) ) return;
    #if defined KOLOROWY_SAY
    ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Ten serwer uzywa^x04 %s.^x03 Wpisz^x04 ^"/bf2menu^"^x03 aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName);
    #else
    client_print(id, print_chat, "[BF2] Ten serwer uzywa %s. Wpisz ^"/bf2menu^" aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName);
    #endif

}

//Displays the HUD to the user
public DisplayHUD(id)
{
    if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return;
    if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return;

    static HUD[64];

    if ( !gStatsLoaded[id] )
    {
        formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Wczytuje Dane...");
    }
    else
    {
        new rank = g_PlayerRank[id];
        new nextrank;

        switch(rank)
        {
            case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
            case 17: nextrank = 7;
            case 18: nextrank = 8;
            default: nextrank = rank;
        }

        ++nextrank;

        new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));

        if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
        {
            formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d  Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
        }
        else
        {
            formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d  Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
        }
    }

    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
    write_byte(0);
    write_string(HUD);
    message_end();
}