Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

RedPow3r - zdjęcie

RedPow3r

Rejestracja: 28.08.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.07.2014 17:26
-----

#648351 Jak zainstalować forum i ustawić własny styl?

Napisane przez ex0 w 07.07.2014 19:12

Twoja Strona to jest grafika. 
Folder images Twojego stylu, nazwa pewnie header.png (ewetnualnie kliknij prawym przyciskiem na ten element i daj pokaż obrazek tła, albo otwórz w nowej karcie i zobaczysz na górze dokładny adres do pliku i jego nazwę)

Mini informacje i ta cała reszta będzie w pliku overall_header.tpl albo index_body.tpl stylu. 

Lista serwerów na 120% w overall_header.tpl

amxbans to także overall_header.tpl (tam ustawiasz wszystkie rzeczy z menu głównego i przekierowania do swoich stron)

A to takie obok amxbansa, to brakujący obrazek do czegoś, w overall_header.tpl dowiesz się co tam miało być... 


  • +
  • -
  • 1


#648349 Jak zainstalować forum i ustawić własny styl?

Napisane przez Mychu w 07.07.2014 19:05

Musisz edytować w panelu admina przekierowanie [ciach]
  • +
  • -
  • 2


#648304 Jak zainstalować forum i ustawić własny styl?

Napisane przez sdanielos w 07.07.2014 17:19

To tak :

 

  1. Zaloguj sie do FTP
  2. Wejdz w public html
  3. Usun index.html ,ktory jest wygenerowany przez proserwer



#647906 Proszę o Klasę "Rambo" i 5 innych.

Napisane przez Split w 05.07.2014 23:51

Proszę Szturmowca:

//#################################
// Klasa wygenerowana przez: eSkillGEN 1.0
// AMXX.PL
//#################################
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
        
new const nazwa[]   = "Szturmowiec";
new const opis[]    = "Posiada M4 oraz deagla.";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 115;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "eSkillGEN");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

Proszę Rambo:

//#################################
// Klasa wygenerowana przez: eSkillGEN 1.0
// AMXX.PL
//#################################
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Rambo [PREMIUM]";
new const opis[]    = "2 skoki w powietrzu, m4, deagla oraz zestaw granatów.";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 130;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "eSkillGEN");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "[Rambo [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
   
return COD_CONTINUE;
}

Proszę Juggernauta:

//#################################
// Klasa wygenerowana przez: eSkillGEN 1.0
// AMXX.PL
//#################################
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Juggernaut [PREMIUM]";
new const opis[]    = "Posiada M249 oraz zestaw granatów.";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 140;
new const kondycja  = -15;
new const inteligencja = -20;
new const wytrzymalosc = 30;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "eSkillGEN");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Juggernaut [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
   
return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#1081 Autoresponder/Advertiser + tag [ you]

Napisane przez bicek w 11.02.2008 22:45

Autoresponder/Advertiser

Opis:
Plugin który spamuje co jakiś czas na czacie say, przydatny przy reklamie forum lub informowaniu graczy na serwerze...
Dołączona grafika

Instalacja:
Plik ad_manager.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins
ad_manager.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting
a advertisements.ini do addons/amxmodx/configs
standardowo do pliku addons/amxmodx/configsplugins.ini dopisujemy:
ad_manager.amxx

Konfiguracja:
otwieramy plik advertisements.ini dopisujemy nasze informacje które chcemy aby plugin pokazywał np.
!t amxx.pl !n polski support !g AMX Mod X
taki wpis w grze będzie wyglądał tak: amx.pl polski support AMX Mod X
Kolory:
!t - kolor drużyny, dla tt czerwony, dla ct niebieski i dla specra biały
!g - po prostu zielony
!n - standardowy kolor w say

[uwaga="Abes Mapper"]

Wersja z działającą komendą zrobiona przez DarkGL

[you]

Dołączona grafika

Proszę moda o dodanie do 1 posta.


Załączony plik  ad_manager.amxx   16 KB  1392 Ilość pobrań

Załączony plik  ad_manager.sma   9,06 KB  5615 Ilość pobrań
  ad_manager.amxx
[/uwaga]

Załączone pliki




#647757 Czego potrzebuję oraz jak zainstalować.

Napisane przez ex0 w 05.07.2014 12:53

Jasne, rozumiem. Zawsze możesz zabrać najtańszy pakiet na próbę a jak wypali to zwiększyć ;)
  • +
  • -
  • 1


#609183 [Plugin] Godmode po odrespieniu się na dany czas.

Napisane przez Wielkie Jol w 25.01.2014 17:07

http://amxx.pl/topic...on-pl-by-dudix/


  • +
  • -
  • 1


#454534 Proszę o perki

Napisane przez F4St w 01.09.2012 21:40

Stalker
/ * Plugin generowane przez AMXX-Studio * /
# obejmują  < amxmodx >
# obejmują  < zabawa >
# obejmują  < codmod >
# określić  DMG_BULLET  ust 1 << 1 )
nowy  const  perk_name []  =  "Ring Stalker" ;
nowy  const  perk_desc []  =  "Jestes niewidoczny, MASZ 1 hp" ;
nowy  bool: ma_perk [ 33 ];
publicznych  plugin_init ()
{
register_plugin ( perk_name ,  "1,0" ,  "QTM_Peyote" );

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public client_PreThink(id)
if(ma_perk[id] && get_user_health(id) > 1) set_user_health(id,1)
{
ma_perk [ id ]  =  true ;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_perk[id] = false;
}
publicznych  ResetHUD ( id )
{
jeśli ( ma_perk [ id ])
  set_task ( 0.5 ,  "UstawStalker" ,  id )
}

public UstawStalker(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
  set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
  set_user_health(id, 1);
}
}
Ak
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_AK47 (1<<10)
new const perk_name[] = "AK47 Power";
new const perk_desc[] = "1/10 Na Natychmiastowe zabicie z Ak47";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Pas");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_AK47 && !random(10))
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

M4
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_M4A1 (1<<10)
new const perk_name[] = "M4A1 Power";
new const perk_desc[] = "1/10 Na Natychmiastowe zabicie z M4A1";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Pas");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_M4A1 && !random(10))
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Wytrenowane :)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new nazwa[] = "Wytrenowane HP";
new opis[] = "Dostajesz 100hp";
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+100);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
}
Naboje
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Naboje Killera";
new const perk_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 30);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(ma_perk[idattacker])
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Niesmiertelnosc
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Niesmiertelnosc";
new const perk_desc[] = "Po uzyciu na LW sekund jestes niesmiertelny. Perk niszczy sie po uzyciu!"
new bool: ma_perk[33], CzasTrwania, wartosc_perku[33], bool: perk_uzyty[33];
new SoundStart[] = "misc/immortality_start.wav"
new SoundEnd[] = "misc/immortality_end.wav"
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Hleb")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 15, 30)
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Client_PreThink")
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(random_num(1, 3) != 1)
  return COD_STOP

ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc
perk_uzyty[id] = false
return COD_CONTINUE
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
set_user_godmode(id, 0)
remove_task(id+44)
}
public client_disconnect(id)
{
remove_task(id+44)
}
public plugin_precache()
{
precache_sound(SoundStart)
precache_sound(SoundEnd)
}
public Client_PreThink(id)
{
if(task_exists(id+44) && ma_perk[id])
{
  new Float: Trwaj = CzasTrwania/2.0;
  client_print(id, print_center, "Invulnerability: %i", floatround(Trwaj, floatround_ceil))
  Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 85, 85, 0, 40);
  if(CzasTrwania == 5 || CzasTrwania == 3 || CzasTrwania == 1)
   Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0);
  if(CzasTrwania == 1)
  {
   cod_set_user_perk(id, 0)
   set_user_godmode(id, 0)
  }
}
}
public cod_perk_used(id)
{
if(perk_uzyty[id])
  return PLUGIN_CONTINUE

new name[33];
perk_uzyty[id] = true;
set_user_godmode(id, 1)
get_user_name(id, name, charsmax(name))
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 7.0);
ShowSyncHudMsg(0, CreateHudSyncObj(), "Gracz %s uruchomil perk: Invulnerabiity", name);
client_cmd(id, "speak %s", SoundStart)
set_task(0.5, "QuadDamage", id+44, _, _, "a", CzasTrwania = wartosc_perku[id]*2);
return PLUGIN_CONTINUE

}
public QuadDamage(id)
{
id-=44
CzasTrwania--
if(CzasTrwania == 6)
  client_cmd(id,"speak %s", SoundEnd)
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}
Time
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define perk_name "Time shift"
#define perk_desc "Mozesz zatrzymac czas na 5 sekund, perk niszczy sie po 2 uzyciach"
#define ILE_SEKUND 5
#define ILE_UZYC 2
// w opisie zmieniac osobno
new zatrzymaj_id;
new Float:origin[33][3], Float:angles[33][3];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
public plugin_precache()
precache_sound("QTM_CodMod/clock.wav");

public CmdStart(id, uc)
{
static bool:pobierz;

if(zatrzymaj_id && zatrzymaj_id != id)
{
  if(pobierz)
  {
   pev(id, pev_origin, origin[id]);
   pev(id, pev_angles, angles[id]);
   angles[id][0] *= -3.0;
  }

  set_pev(id, pev_angles, angles[id]);
  set_pev(id, pev_origin, origin[id]);
  set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
  set_pev(id, pev_fixangle, 1);
  set_pdata_float(id, 83, 0.1, 5);
  set_uc(uc, UC_Buttons, 0);
  new name[55];
  get_user_name(zatrzymaj_id, name, 54);
  client_print(id, print_center, "%s zatrzymal czas!", name);
  pobierz = false;
  return;
}

pobierz = true;
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(zatrzymaj_id && zatrzymaj_id != id)
{
  set_cd(cd_handle, CD_Origin, origin[id]);
  set_cd(cd_handle, CD_Velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
}
}

public cod_perk_used(id)
{
if(zatrzymaj_id)
{
  client_print(id, print_center, "Czas aktualnie zatrzymany!");
  return;
}

zatrzymaj_id = id;

static ilosc_zatrzyman[33];

if(++ilosc_zatrzyman[id] >= ILE_UZYC)
{
  cod_set_user_perk(id, 0);
  ilosc_zatrzyman[id] = 0;
}

Dzwiek();
set_task(1.0, "Dzwiek", _, _, _, "a", ILE_SEKUND-1);
set_task(ILE_SEKUND.0, "wyłącz");
}
public wyłącz()
zatrzymaj_id = 0;
public Dzwiek()
client_cmd(0, "spk QTM_CodMod/clock");
Noty generała
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Notatki Generala";
new const perk_desc[] = "Pierwsze LW pociskow nic ci nie robi";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
new pozostale_strzaly[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 7, 8);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = wartosc);
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[this])
  return HAM_IGNORED;
if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
  pozostale_strzaly[this]--;
  return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id];

Kamizelka
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Kamizelka Admina";
new const perk_desc[] = "Redukuje obrazenia od wroga o 20 obrazen";
new bool:ma_perk[33];
new redukcja[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("Cod Item: Kamizelka admina", "1.0", "Zolw Mina");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:dmg, dmgbits)
{
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker))
  return HAM_IGNORED;

if(dmgbits & (1<<1) && redukcja[victim])
{
  SetHamParamFloat(4, floatmax(0.0, dmg-20.0));
  return HAM_HANDLED;
}

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Sila Bogów

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
	  
new const perk_name[]   = "Sila Bogow";
new const perk_desc[]	= "Masz 1hp i 1/1 z kazdej broni";
  
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "glut");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public client_PreThink(id)
if(ma_perk[id] && get_user_health(id) > 1) set_user_health(id,1)
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
set_user_health(id, 1)
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_perk[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public Health(id)
{
		if(ma_perk[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)
		{
				set_user_health(id, 1);
		}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Noty kapitana
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Notatki Kapitana";
new const perk_desc[] = "Pierwsze LW pociskow nic ci nie robi";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
new pozostale_strzaly[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 6);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = wartosc);
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[this])
  return HAM_IGNORED;
if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
  pozostale_strzaly[this]--;
  return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id];

To tyle ^^ jak gdzieś będzie błąd napisz :)