Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Proszę o perki
#1
Napisano 01.09.2012 18:51
Prosiłbym aby ktoś zrobił dla mnie trochę perków, mianowicie:
nazwaperku opis
-Stalker Ring Masz 5hp i jesteś niewidzialny
-AK47Power Masz 1/10 z Ak47
-M4Power Masz 1/10 z M4A1
-Wytrenowane HP Dostajesz 140HP
-Naboje Killera Masz +30 obrażeń więcej
-Kamizelka Admina Redukuje obrażenia o -20
-Notatki Dowódcy - Odbijasz 6 pocisków na rundę
-Notatki Generała Odbijasz 9 pocisków na rundę
-Tarcza Odbicia Odbijasz wszystkie pociski przez 3 sekundy
-Nieśmiertelność Jesteś nieśmiertelny przez 5 sekund
-Pancerz Nomexowy Masz 1/3 na odbicie pocisku
-Naboje Pułkownika Zadajesz 20 obrażeń więcej
-M3Member Masz 1/3 z m3
-TimeShift Zatrzymujesz czas na 5 sekund - Jeśli by się dało taki perk zrobić
-SiłaBogów masz 1/1 z każdej broni ale masz 1HP
-DeagleMember masz 1/3 z Deagla
-Scout Sniper masz 1/3 ze Scouta
-BezPrzeładowania Masz nieskończoność amunicji i nie musisz przeładowywać
To na tyle
Jeśli by ktoś mógł to dam mu vipa ma tydzień na moim serwerze jeżeli wystartuje oraz plusika
#2
Napisano 01.09.2012 21:40
/ * Plugin generowane przez AMXX-Studio * / # obejmują < amxmodx > # obejmują < zabawa > # obejmują < codmod > # określić DMG_BULLET ust 1 << 1 ) nowy const perk_name [] = "Ring Stalker" ; nowy const perk_desc [] = "Jestes niewidoczny, MASZ 1 hp" ; nowy bool: ma_perk [ 33 ]; publicznych plugin_init () { register_plugin ( perk_name , "1,0" , "QTM_Peyote" ); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public client_PreThink(id) if(ma_perk[id] && get_user_health(id) > 1) set_user_health(id,1) { ma_perk [ id ] = true ; } public cod_perk_disabled(id) { set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); ma_perk[id] = false; } publicznych ResetHUD ( id ) { jeśli ( ma_perk [ id ]) set_task ( 0.5 , "UstawStalker" , id ) } public UstawStalker(id) { if(is_user_connected(id)) { set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); set_user_health(id, 1); } }Ak
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_AK47 (1<<10) new const perk_name[] = "AK47 Power"; new const perk_desc[] = "1/10 Na Natychmiastowe zabicie z Ak47"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Pas"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_AK47); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_AK47); ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_AK47 && !random(10)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }M4
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_M4A1 (1<<10) new const perk_name[] = "M4A1 Power"; new const perk_desc[] = "1/10 Na Natychmiastowe zabicie z M4A1"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Pas"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_M4A1); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_M4A1); ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_M4A1 && !random(10)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }Wytrenowane
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new nazwa[] = "Wytrenowane HP"; new opis[] = "Dostajesz 100hp"; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); } public cod_perk_enabled(id) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+100); } public cod_perk_disabled(id) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100); }Naboje
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "Naboje Killera"; new const perk_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 30); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */Niesmiertelnosc
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <amxmisc> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "Niesmiertelnosc"; new const perk_desc[] = "Po uzyciu na LW sekund jestes niesmiertelny. Perk niszczy sie po uzyciu!" new bool: ma_perk[33], CzasTrwania, wartosc_perku[33], bool: perk_uzyty[33]; new SoundStart[] = "misc/immortality_start.wav" new SoundEnd[] = "misc/immortality_end.wav" public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Hleb") cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 15, 30) register_forward(FM_PlayerPreThink, "Client_PreThink") } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { if(random_num(1, 3) != 1) return COD_STOP ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc perk_uzyty[id] = false return COD_CONTINUE } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; set_user_godmode(id, 0) remove_task(id+44) } public client_disconnect(id) { remove_task(id+44) } public plugin_precache() { precache_sound(SoundStart) precache_sound(SoundEnd) } public Client_PreThink(id) { if(task_exists(id+44) && ma_perk[id]) { new Float: Trwaj = CzasTrwania/2.0; client_print(id, print_center, "Invulnerability: %i", floatround(Trwaj, floatround_ceil)) Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 85, 85, 0, 40); if(CzasTrwania == 5 || CzasTrwania == 3 || CzasTrwania == 1) Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0); if(CzasTrwania == 1) { cod_set_user_perk(id, 0) set_user_godmode(id, 0) } } } public cod_perk_used(id) { if(perk_uzyty[id]) return PLUGIN_CONTINUE new name[33]; perk_uzyty[id] = true; set_user_godmode(id, 1) get_user_name(id, name, charsmax(name)) set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 7.0); ShowSyncHudMsg(0, CreateHudSyncObj(), "Gracz %s uruchomil perk: Invulnerabiity", name); client_cmd(id, "speak %s", SoundStart) set_task(0.5, "QuadDamage", id+44, _, _, "a", CzasTrwania = wartosc_perku[id]*2); return PLUGIN_CONTINUE } public QuadDamage(id) { id-=44 CzasTrwania-- if(CzasTrwania == 6) client_cmd(id,"speak %s", SoundEnd) } stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id ); write_short( duration ); write_short( holdtime ); write_short( fadetype ); write_byte ( red ); write_byte ( green ); write_byte ( blue ); write_byte ( alpha ); message_end(); }Time
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) #define perk_name "Time shift" #define perk_desc "Mozesz zatrzymac czas na 5 sekund, perk niszczy sie po 2 uzyciach" #define ILE_SEKUND 5 #define ILE_UZYC 2 // w opisie zmieniac osobno new zatrzymaj_id; new Float:origin[33][3], Float:angles[33][3]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1) } public plugin_precache() precache_sound("QTM_CodMod/clock.wav"); public CmdStart(id, uc) { static bool:pobierz; if(zatrzymaj_id && zatrzymaj_id != id) { if(pobierz) { pev(id, pev_origin, origin[id]); pev(id, pev_angles, angles[id]); angles[id][0] *= -3.0; } set_pev(id, pev_angles, angles[id]); set_pev(id, pev_origin, origin[id]); set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0}); set_pev(id, pev_fixangle, 1); set_pdata_float(id, 83, 0.1, 5); set_uc(uc, UC_Buttons, 0); new name[55]; get_user_name(zatrzymaj_id, name, 54); client_print(id, print_center, "%s zatrzymal czas!", name); pobierz = false; return; } pobierz = true; } public UpdateClientData(id, sw, cd_handle) { if(zatrzymaj_id && zatrzymaj_id != id) { set_cd(cd_handle, CD_Origin, origin[id]); set_cd(cd_handle, CD_Velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0}); } } public cod_perk_used(id) { if(zatrzymaj_id) { client_print(id, print_center, "Czas aktualnie zatrzymany!"); return; } zatrzymaj_id = id; static ilosc_zatrzyman[33]; if(++ilosc_zatrzyman[id] >= ILE_UZYC) { cod_set_user_perk(id, 0); ilosc_zatrzyman[id] = 0; } Dzwiek(); set_task(1.0, "Dzwiek", _, _, _, "a", ILE_SEKUND-1); set_task(ILE_SEKUND.0, "wyłącz"); } public wyłącz() zatrzymaj_id = 0; public Dzwiek() client_cmd(0, "spk QTM_CodMod/clock");Noty generała
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Notatki Generala"; new const perk_desc[] = "Pierwsze LW pociskow nic ci nie robi"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; new pozostale_strzaly[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 7, 8); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = wartosc); } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_perk[this]) return HAM_IGNORED; if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET) { pozostale_strzaly[this]--; return HAM_SUPERCEDE; } return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id];
Kamizelka
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "Kamizelka Admina"; new const perk_desc[] = "Redukuje obrazenia od wroga o 20 obrazen"; new bool:ma_perk[33]; new redukcja[33]; public plugin_init() { register_plugin("Cod Item: Kamizelka admina", "1.0", "Zolw Mina"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:dmg, dmgbits) { if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED; if(dmgbits & (1<<1) && redukcja[victim]) { SetHamParamFloat(4, floatmax(0.0, dmg-20.0)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */Sila Bogów
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> new const perk_name[] = "Sila Bogow"; new const perk_desc[] = "Masz 1hp i 1/1 z kazdej broni"; new ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "glut"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public client_PreThink(id) if(ma_perk[id] && get_user_health(id) > 1) set_user_health(id,1) public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; set_user_health(id, 1) } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_perk[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public Health(id) { if(ma_perk[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1) { set_user_health(id, 1); } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */Noty kapitana
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Notatki Kapitana"; new const perk_desc[] = "Pierwsze LW pociskow nic ci nie robi"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; new pozostale_strzaly[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 6); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = wartosc); } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_perk[this]) return HAM_IGNORED; if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET) { pozostale_strzaly[this]--; return HAM_SUPERCEDE; } return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) pozostale_strzaly[id] = wartosc_perku[id];
To tyle jak gdzieś będzie błąd napisz
Użytkownik F4St edytował ten post 01.09.2012 21:42
[you] jak już tu jesteś looknij na chomika
Sprzedam rozkręconą sieć link GameTracker poniżej oferty pisać na gg: 43706491
(Nazwa serwera: zajebka.pl)
#3
Napisano 02.09.2012 09:27
Bo chyba niewiem jak ;c
Użytkownik RedPow3r edytował ten post 02.09.2012 09:35
#4
Napisano 02.09.2012 10:41
Czyli jak bedziesz tak zapisywał powinno wyglądać to tak codperk_stalker.sma
[you] jak już tu jesteś looknij na chomika
Sprzedam rozkręconą sieć link GameTracker poniżej oferty pisać na gg: 43706491
(Nazwa serwera: zajebka.pl)
#5
Napisano 02.09.2012 12:46
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");Poprawione
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new nazwa[] = "Wytrenowane HP"; new opis[] = "Dostajesz 140hp"; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+140); } public cod_perk_disabled(id) { cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-140); }
Poprawiony stalker a co do timeshift to nie wiem jak to naprawić ale powinien działć
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Stalker Ring"; new const perk_desc[] = "Jestes niewidoczny, masz 5 hp"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public client_PreThink(id) if(ma_perk[id] && get_user_health(id) > 5) set_user_health(id,5) public cod_perk_enabled(id) { client_print(id, print_chat, "Jestes %s niewidoczny masz 5HP", perk_name); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); ma_perk[id] = false; } public ResetHUD(id) { if(ma_perk[id]) set_task(0.5, "UstawStalker", id) } public UstawStalker(id) { if(is_user_connected(id)) { set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5); set_user_health(id, 5); } }
Naboje pulkownika
#include <codmod> new const perk_name[] = "Naboje Pulkownika"; new const perk_desc[] = "Zadajesz 20 obrazen wiecej"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 20); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */M3Member
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "M3Member"; new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szansy na zabicie z M3"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 3, 5); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { cod_give_weapon(id, CSW_M3); wartosc_perku[id] = wartosc; ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_M3); ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_M3) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(random(wartosc_perku[idattacker])) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */Pancerz
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "Pancerz Neomexowy"; new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na odbicie pocisku"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 3, 5); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { ma_perk[id] = true; wartosc_perku[id] = wartosc; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[this] || random_num(1, wartosc_perku[this]) != 1) return HAM_IGNORED; cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_SUPERCEDE; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Troche się pogubiłem z tymi perkami wykreśl które już masz
Masz to jest perk mojej roboty zobacz czy dziala
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fun> new const perk_name[] = "Fala smierci" new const perk_desc[] = "Uzyj perku aby zabic caly wrogi team, perk zuzywa sie po 1 uzyciu" new bool:ma_perk[33] new uzyl[33] public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "F4St"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false uzyl[id] = 0 } public cod_perk_used(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || uzyl[id]==1) return; new players[32], pnum, pid, i, team = get_user_team(id); get_players(players, pnum, "a"); for(i=0; i<pnum; ++i) { pid = players[i]; if(pid != id && get_user_team(pid) != team && uzyl[id]==0) { user_kill(pid) uzyl[id]++ } } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
[you] jak już tu jesteś looknij na chomika
Sprzedam rozkręconą sieć link GameTracker poniżej oferty pisać na gg: 43706491
(Nazwa serwera: zajebka.pl)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych