Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ToJeAluminium - zdjęcie

ToJeAluminium

Rejestracja: 23.08.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.09.2013 23:33
-----

Moje posty

W temacie: [Problem] Dziwne nazwy pluginów i niechciane VIP'y.

15.09.2013 14:02

Sory chłopaki (ew. dziewczyny :D) pomyliłem perki, tutaj jest perk Tajemnica Złodzieja i on jest jednym z tych "złych" perków:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new const perk_name[] = "Tajemnica Zlodzieja";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 15% wiecej obrazen. Masz 1/5 szansy na zabranie przeciwnikowi 10 expa.";
new bool:ma_perk[32]


public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Czyzyk");
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1)
}
public cod_perk_enabled(id)
{
        ma_perk[id] = true
}

public cod_perk_disabled(id)
{
        ma_perk[id] = false
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	new liczba = random_num(1, 5)
	
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(ma_perk[idattacker] && liczba == 5){
		SetHamParamFloat(3, damage * 1.15)
		new xp_zabitego = cod_get_user_xp(this)
		new xp_killera = cod_get_user_xp(idattacker)
		cod_set_user_xp(this, xp_zabitego-100)
		cod_set_user_xp(idattacker, xp_killera+10)
		return HAM_HANDLED
	}
		
	return HAM_IGNORED
}

W temacie: [Problem] Dziwne nazwy pluginów i niechciane VIP'y.

11.09.2013 16:38

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new name[32];

	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;

		get_user_name(target, name, 31);
		new hp = get_user_health(target);
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		static stats[8], body[8]
		get_user_stats(target, stats, body)	
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "    INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|Exp : %i | %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|KillStreak : x%d^n|HP : %d^n^n^n    STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n|Fragi : %d^n^n||VIP : %s||"
		, name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], licznik_zabiccod[target], hp, inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], stats[0], get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	new Time[9]
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	new hp = get_user_health(id);
	static stats[8], body[8]
	get_user_stats(id, stats, body)
	get_time("%H:%M:%S",Time,8)
	set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[Exp: %i | %0.1f%%]|[LvL : %i]^n[CODMOD 1001LVL]|[Nocny Exp]|[Eventy]|[Dream-Shot]^n[Perk : [%s]|[HP : %d]^n[KillStreak : x%d]|[Fragi : %d]|[Godzina : %s]"
	, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, licznik_zabiccod[id], stats[0], Time);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Pomoc(id)
	show_menu(id, 1023, "\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\y/klasa\w - uruchamia menu wyboru klas^n\y/wyrzuc\w - wyrzuca perk^n\y/perk\w - pokazuje opis twojego perku^n\y/klasy\w - pokazuje opisy klas^n\y+use\w - Uzycie umiejetnosci klasy^n\y[c]\w - Uzycie umiejetnosci klasy", -1, "Pomoc");

public UstawSzybkosc(id)
{
	id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;
	
	if(klasa_gracza[id] && !freezetime)
		set_pev(id, pev_maxspeed, szybkosc_gracza[id]);
}

public DotykBroni(weapon, id)
{
	if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) != 1)
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!is_user_connected(id))
		return HAM_IGNORED;
		
	new model[23];
	pev(weapon, pev_model, model, 22);
	if(pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1)
		return HAM_IGNORED;
	return HAM_SUPERCEDE;
}

PLATYNOWE NABOJE:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Platynowe Naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej";

new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 25, 32);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	ma_perk[id] = true;
	wartosc_perku[id] = wartosc;
}

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(ma_perk[idattacker])
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

W temacie: [Problem] Dziwne nazwy pluginów i niechciane VIP'y.

10.09.2013 18:16

a teraz znowu są te dziwne nazwy, nie wiem czym to jest spowodowane... na serio ten kto mi pomoże dostanie tyle plusów, że się zadławi..

W temacie: [Problem] Dziwne nazwy pluginów i niechciane VIP'y.

10.09.2013 15:50

nie zawierają.

W temacie: [Problem] Dziwne nazwy pluginów i niechciane VIP'y.

10.09.2013 15:08

Nie wiem co jest, teraz wszystkie perki są dobrze, a nic nie zmieniałem... :L