#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Sekcyjny" new const opis[] = "Dodatkowe 50 % obrazen z Pompy"; new const bronie = 1<<CSW_M3; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Yogi"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez Yogi"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.50, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Łap
Sprawdź czy działa i daj znać