Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NoTa - zdjęcie

NoTa

Rejestracja: 19.08.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.11.2012 05:44
-----

#452095 Jak ustawić speeda dla danego teamu ?

Napisane przez Czaso Umilacz w 27.08.2012 09:05

Gdzieś w kod:
public PlayerPreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
  return;

new Float:Speed = 250.0;
Speed += get_user_team(id) == 1 ? 100.0 : 0.0;
Speed +=  get_user_team(id) == 2 ? 200.0 : 0.0;
entity_set_float(id, EV_FL_maxspeed, Speed);
}
I do plugin init:
RegisterHam(Ham_Player_PreThink, "player", "PlayerPreThink");
I zoom czy nie, zamiana broni czy nie wartość rośnie, tylko podmieniasz 100 i 200 w linijce Speed +=, oraz wybierasz drużynę ( 1 to chyba TT 2 to chyba CT ).

Jest to zrobione na szybciaka, więc dałem standardową prędkość 250 ( Float:Speed = 250.0; chyba z nożem );
Szło by to zrobić że zależne od broni, ale nie mam tabelki z prędkościami z danią bronią a by poszukać mam lenia w d*pie :P
  • +
  • -
  • 1


#450925 Problem z gravitacją dla danej drużyny

Napisane przez Misiaczek ;c w 24.08.2012 15:11

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "GRAWA dla TEAMU"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "glut"

new bool:bGrava[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}

public client_authorized(id) bGrava[id] = false;
public client_disconnect(id) bGrava[id] = false;

public fwSpawn(id) {
if (!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;

if (get_user_team(id) == 3 || get_user_team(id) == 2)
return HAM_IGNORED;

if (get_user_team(id) == 1) {
bGrava[id] = true;
}

return HAM_IGNORED;
}
:gwizd:

a pozatym 0.3 != 300 :P
0.3 == 240 ;P
  • +
  • -
  • 1


#450760 Problem z gravitacją dla danej drużyny

Napisane przez glut w 24.08.2012 07:24

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "GRAWA dla TEAMU"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "glut"

new bool:bGrava[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}

public CurWeapon(id)
{
if (is_user_alive(id)) {
if(bGrava[id]) {
set_user_gravity(id, 0.3);
}
}
}

public fwSpawn(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;

if (get_user_team(id) == 3)
return HAM_IGNORED;
if (get_user_team(id) == 1)
{
bGrava[id] = true;
}
if (get_user_team(id) == 2)
{
bGrava[id] = false;
}

return HAM_IGNORED;
}


W tym miejscu masz sprawdzenie Teamu

if (get_user_team(id) == 1)
{
bGrava[id] = true;
}
if (get_user_team(id) == 2)
{
bGrava[id] = false;
}


Jeżeli jest 1(TT) to grawitacja jest ustawiona na true (300) a jeżeli 2(AntyTerroryści) to ustawiona na false(Podstawowa) :)
  • +
  • -
  • 1