Problem z gravitacją dla danej drużyny
NoTa
24.08.2012
Siema mam problem z ustawieniem gravitacji dla danego team'u CT albo TT
jak ustawie tak, to TT ,albo CT ciągle latają nie znosi ich na ziemie ;/
a chciał bym zrobić że dany team ma np 300 gravity , wiec do was pytanie jak to zrobić .
z góry dziękuję
jak ustawie tak, to TT ,albo CT ciągle latają nie znosi ich na ziemie ;/
set_user_gravity(player, 300);
a chciał bym zrobić że dany team ma np 300 gravity , wiec do was pytanie jak to zrobić .
z góry dziękuję

glut
24.08.2012
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "GRAWA dla TEAMU"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "glut"
new bool:bGrava[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}
public CurWeapon(id)
{
if (is_user_alive(id)) {
if(bGrava[id]) {
set_user_gravity(id, 0.3);
}
}
}
public fwSpawn(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if (get_user_team(id) == 3)
return HAM_IGNORED;
if (get_user_team(id) == 1)
{
bGrava[id] = true;
}
if (get_user_team(id) == 2)
{
bGrava[id] = false;
}
return HAM_IGNORED;
}
W tym miejscu masz sprawdzenie Teamu
if (get_user_team(id) == 1)
{
bGrava[id] = true;
}
if (get_user_team(id) == 2)
{
bGrava[id] = false;
}
Jeżeli jest 1(TT) to grawitacja jest ustawiona na true (300) a jeżeli 2(AntyTerroryści) to ustawiona na false(Podstawowa)

Misiaczek ;c
24.08.2012
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "GRAWA dla TEAMU"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "glut"
new bool:bGrava[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}
public client_authorized(id) bGrava[id] = false;
public client_disconnect(id) bGrava[id] = false;
public fwSpawn(id) {
if (!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if (get_user_team(id) == 3 || get_user_team(id) == 2)
return HAM_IGNORED;
if (get_user_team(id) == 1) {
bGrava[id] = true;
}
return HAM_IGNORED;
}

a pozatym 0.3 != 300

0.3 == 240

Użytkownik MisieQ edytował ten post 24.08.2012 15:14