Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dixon37 - zdjęcie

Dixon37

Rejestracja: 17.08.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.09.2012 14:42
-----

Moje tematy

Problem z RS'ami - Nie wszystkie działaja.

25.08.2012 21:43

Witam, otóż mam problem z roundsoundami, dla każdej z drużyn wgrałem po 5 rs'ów, zgodnie z instrukcją itp :) ale łącznie z 10 działa może 4 : /
Korzystam z tego pluginu : http://amxx.pl/topic...le-round-sound/ .

.sma pluginu w załączniku :)

Z góry dziękuję za pomoc :)

QTM_CodMod kompilacja - problem

20.08.2012 16:55

Witam otóż chciałem skompilować qtm_codmod lecz przy tej właśnie czynności wyskakują mi błędy . Mógłbym prosić o naprawienie ich bądź kompilacje :> ?


QTM_CodMod.sma(94) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(94) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
QTM_CodMod.sma(185) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"
QTM_CodMod.sma(186) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(208) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
QTM_CodMod.sma(209) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(345) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(423) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(432) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(443) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(480) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(486) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(495) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(510) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(511) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(512) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(523) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(524) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(525) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(528) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(680) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod.sma(740) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(741) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(744) : warning 209: function "Odrodzenie" should return a value
QTM_CodMod.sma(746) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(748) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
QTM_CodMod.sma(749) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(752) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(753) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
QTM_CodMod.sma(755) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(758) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(759) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
QTM_CodMod.sma(761) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(763) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(766) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(769) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(772) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(777) : error 021: symbol already defined: "get_user_weapons"
QTM_CodMod.sma(778) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(779) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(780) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(783) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(787) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(793) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(799) : error 010: invalid function or declaration

Compilation aborted.
26 Errors.

[Exp o godzinach] Problem

18.08.2012 22:46

Witam, wgrałem na serwer stary COD plugin exp o godzinach. Cvary ustawiłem tak że za zabójstwo ma iść 80 expa a za wygraną rundę 150. Tylko że za zabicie dostawało się 2k expa :/

plik .sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Exp o godzinach"
#define VERSION "0.9"
#define AUTHOR "QTM. Peyote"
#define minut(%1) ((%1)*60.0)
new pcvarOdgodziny,
pcvarDogodziny,
pcvarExpzazabojstwo,
pcvarExpzapake;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

pcvarOdgodziny = register_cvar("eog_expodgodziny", "23");
pcvarDogodziny = register_cvar("eog_expdogodziny", "6");

pcvarExpzazabojstwo = register_cvar("eog_killxp", "80");
pcvarExpzapake = register_cvar("eog_winxp", "150");

register_concmd("eog_przeladuj", "Sprawdz", ADMIN_KICK);

set_task(1.0, "Sprawdz");

set_task(240.0, "PokazInfo", _, _, _, "b");
}
public Sprawdz()
{	
new timestr[3];

get_time("%H", timestr, 2);
new godzina = str_to_num(timestr);

new bool:aktywne;

new odgodziny = get_pcvar_num(pcvarOdgodziny),
dogodziny = get_pcvar_num(pcvarDogodziny);

if(odgodziny > dogodziny)
{
if(godzina >= odgodziny || godzina < dogodziny)
aktywne = true;
}
else
{
if(godzina >= odgodziny && godzina < dogodziny)
aktywne = false;
}	

if(aktywne)
{
server_cmd("cod_killxp %i;cod_bombxp %i", get_pcvar_num(pcvarExpzazabojstwo), get_pcvar_num(pcvarExpzapake));
return;
}

get_time("%M", timestr, 2);
new minuta = str_to_num(timestr);

set_task(minut(60-minuta), "Sprawdz");
}
public PokazInfo()
ColorChat(0, GREEN, "W Godzinach 23-6 Exp Jest 2 RAZY WIEKSZY !");
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

[COD Stary] Prośba o klasy/itemy

17.08.2012 19:31

Siema, czy mógłbym prosić o napisanie i wpisanie klas oraz itemów w QTM_CODMOD, jestem w tym zielony ;) Niżej podaje klasy i itemy

Klasy:

Elitarny Snajper [Premium] - Dostaje AWP, 1/1 z AWP, dostaje HE 1/3 z he, mniej widzialny podczas kucania
Amadeusz - Dostaje MP5, zadaje (15) + inteligencja wiecej dmg, 110hp bazowe
Talib - Dostaje AK47, dostaje HE,SMOKE,FLASHBANG, + 10 speed

Itemy:

Widmo - jesteś niewidzialny, 1hp i mp5
Bezlik ammo - niekończąca się amunicja