Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

EM0TI0NAL - zdjęcie

EM0TI0NAL

Rejestracja: 12.08.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.09.2012 21:05
-----

Moje tematy

Problem z kompilatorem

12.08.2012 12:21

Witam, mam problem ze skompilowaniem pluginu painballgun.sma.
Ogólnie również poproszę o pomoc z tym, jak to zrobić aby bs'y na PB MODzie nie wybuchały. Tutaj mam małą instrukcję jak to zrobić lecz i tak tego nie umiem.

Edytuj plik paintballgun.sma
Wystarczy, że zamienisz jedną linijkę : )


public fw_touch(bullet, ent)

if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive)
{
			    ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0);
			    valid_surface = false;
}

Zamieniamy na :

if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive && pev(ent,pev_takedamage))
{
			    ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0);
			    valid_surface = false;
}

Mam nadzieję, że pomogłem (na 99% serwerów działa).

zamieszczam plik sma, z góry dziękuję.
Proszę o plik amxx zmieniony wg instrukcji która jest podana wyżej.