Ogólnie również poproszę o pomoc z tym, jak to zrobić aby bs'y na PB MODzie nie wybuchały. Tutaj mam małą instrukcję jak to zrobić lecz i tak tego nie umiem.
Edytuj plik paintballgun.sma
Wystarczy, że zamienisz jedną linijkę : )
public fw_touch(bullet, ent)
if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive) { ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0); valid_surface = false; }
Zamieniamy na :
if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive && pev(ent,pev_takedamage)) { ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0); valid_surface = false; }
Mam nadzieję, że pomogłem (na 99% serwerów działa).
zamieszczam plik sma, z góry dziękuję.
Proszę o plik amxx zmieniony wg instrukcji która jest podana wyżej.