Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KaMa. - zdjęcie

KaMa.

Rejestracja: 12.08.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.09.2014 20:10
-----

#656136 Prośba o klasę "Mag" i 6 innych

Napisane przez KaMa. w 11.08.2014 18:15

Klasa Mag, w miejscu "??" dodaj sobie broń.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#655315 Proszę o klase m.in "Head Hunter" i 2 inne :)

Napisane przez KaMa. w 07.08.2014 12:00

Powinno działać.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#655189 Poprosze o 2 klasy premium w tym Ninja(ProPremium)

Napisane przez KaMa. w 06.08.2014 18:01

Nie napisałeś jakie bronie ma mieć Kapitan, więc dałem tylko AWP i HE.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#655154 Rs'y Sierpien by KaMa.

Napisane przez KaMa. w 06.08.2014 14:29

57845373564343991841.png

 

    

  Ilość kawałków:  12

Typ dźwięków: mp3

Długość utworów: 12-17 sekund                

 

 

Lista piosenek:

1. Dj Antoine - House Party
2. Avicii - Wake Me Up
3. Martin Garrix - Animals
4. Elen Levon - Wild Child
5. Antoine Clamaran - Reach For The Stars
6. Elena Feat. Glance - Mamma mia (He's Italiano)
7. Ola - Jackie Kennedy
8. The Chainsmokers - #Selfie
9. RIO Feat. NICCO - Party Shaker
10. Will.i.am - this is love ft. eva simons
11. Afrojack - The Spark ft Spree Wilson 
12. Dada Life - Born To Rage (Original mix)

Download:

 

http://speedy.sh/bC4...ien-od-KaMa.rar

 

http://www56.zippysh...24428/file.html


  • +
  • -
  • 4


#652259 Prośba o 13 perków m.in. Skrzydła Kolibra

Napisane przez KaMa. w 22.07.2014 22:48

Nie wiem czy sprawny w 100%. :D

 

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#652062 Prośba o 13 perków m.in. Skrzydła Kolibra

Napisane przez KaMa. w 22.07.2014 10:22

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>


new const perk_name[] = "Bokserki Unameda";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 40 wytrzymalosci";


public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "FuRy");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}

public cod_perk_enabled(id)
	cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+40);
	
public cod_perk_disabled(id)
	cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-40);
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 1


#650280 8 perków, m.in "Golden M4/AK, Kloner"

Napisane przez KaMa. w 15.07.2014 22:16

Golden M4

Opis: Dostajesz złote m4 i 10 dmg z niej

 

Golden AK47

Opis: Dostajesz zlote ak47 i 10 dmg z niego

 

Jetpack

Opis: Dostajesz jetpack (prosiłym też o modele, itp)

 

Bezdenna skarbona

Opis: Co runde dostajesz od 3 do 5 monet.

 

Kloner

Opis: Mozesz postawic dwie swoje repliki

 

Narzedzia Pirotechnika

Opis: Natychmiastowo rozbrajasz/podkladasz bombe.

 

 

TimeShift

Opis: Możesz zatrzymać czas na 3 sekundy, perk niszczy się po 3 użyciach.

 

Zastrzyk Zdrowia

Opis: Raz na runde mozesz sie w pelni uleczyc. (chcialbym by po wcisnieciu c ekran sie tak zzieleniał, po prostu by był efekt urzycia perku)

 

 

 


  • +
  • -
  • 1


#650260 Proszę o Klasę "Antyterrorysta" i 7 innych

Napisane przez KaMa. w 15.07.2014 21:33

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Saper";
new const opis[]    = "Posiada 1/15 na natychmiastowe zabicie z P90, 3 miny.";
new const bronie    = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

	register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()
{

	precache_model(modelMiny);
	sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_min_gracza[id] = 3;
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_min_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
	}
	else
	{

		ilosc_min_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
		entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
		entity_set_origin(ent, origin);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

		entity_set_model(ent, modelMiny);
		entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

		drop_to_floor(ent);

		set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
	}
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_min_gracza[id] = 3;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast_miny);
		write_byte(32);
		write_byte(20);
		write_byte(0);
		message_end();

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				continue;

			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}

public NowaRunda_Miny()
{
	new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 15) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#475357 Prosba o dodanie Hp do HUD itp.

Napisane przez KaMa. w 04.11.2012 22:14

dzięki, ale chce jeszcze szybkie rozdawanie PKT. ale niech koloro zostanie zielony ;]
  • +
  • -
  • 1


#475282 Prosba o dodanie Hp do HUD itp.

Napisane przez KaMa. w 04.11.2012 20:18

Witam jak w temacie chce aby dodano szybkie rozdawanie PKT.

ORaz o dodanie HP do HUD.

I zmienienie koloru HUD na lightblue - taki jak celownik a options ;]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1