Klasa Mag, w miejscu "??" dodaj sobie broń.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez KaMa. w 11.08.2014 18:15
Klasa Mag, w miejscu "??" dodaj sobie broń.
Napisane przez KaMa. w 07.08.2014 12:00
Napisane przez KaMa. w 06.08.2014 18:01
Nie napisałeś jakie bronie ma mieć Kapitan, więc dałem tylko AWP i HE.
Napisane przez KaMa. w 06.08.2014 14:29
Ilość kawałków: 12
Typ dźwięków: mp3
Długość utworów: 12-17 sekund
Lista piosenek:
1. Dj Antoine - House Party 2. Avicii - Wake Me Up 3. Martin Garrix - Animals 4. Elen Levon - Wild Child 5. Antoine Clamaran - Reach For The Stars 6. Elena Feat. Glance - Mamma mia (He's Italiano) 7. Ola - Jackie Kennedy 8. The Chainsmokers - #Selfie 9. RIO Feat. NICCO - Party Shaker 10. Will.i.am - this is love ft. eva simons 11. Afrojack - The Spark ft Spree Wilson 12. Dada Life - Born To Rage (Original mix)
Download:
http://speedy.sh/bC4...ien-od-KaMa.rar
http://www56.zippysh...24428/file.html
Napisane przez KaMa. w 22.07.2014 22:48
Nie wiem czy sprawny w 100%.
Napisane przez KaMa. w 22.07.2014 10:22
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> new const perk_name[] = "Bokserki Unameda"; new const perk_desc[] = "Dostajesz 40 wytrzymalosci"; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "FuRy"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+40); public cod_perk_disabled(id) cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-40); /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Napisane przez KaMa. w 15.07.2014 22:16
Golden M4
Opis: Dostajesz złote m4 i 10 dmg z niej
Golden AK47
Opis: Dostajesz zlote ak47 i 10 dmg z niego
Jetpack
Opis: Dostajesz jetpack (prosiłym też o modele, itp)
Bezdenna skarbona
Opis: Co runde dostajesz od 3 do 5 monet.
Kloner
Opis: Mozesz postawic dwie swoje repliki
Narzedzia Pirotechnika
Opis: Natychmiastowo rozbrajasz/podkladasz bombe.
TimeShift
Opis: Możesz zatrzymać czas na 3 sekundy, perk niszczy się po 3 użyciach.
Zastrzyk Zdrowia
Opis: Raz na runde mozesz sie w pelni uleczyc. (chcialbym by po wcisnieciu c ekran sie tak zzieleniał, po prostu by był efekt urzycia perku)
Napisane przez KaMa. w 15.07.2014 21:33
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Saper"; new const opis[] = "Posiada 1/15 na natychmiastowe zabicie z P90, 3 miny."; new const bronie = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_P90); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new sprite_blast_miny; new ilosc_min_gracza[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public plugin_precache() { precache_model(modelMiny); sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public client_disconnect(id) { new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine"); while(entMiny > 0) { if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_min_gracza[id] = 3; ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); } else { ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, modelMiny); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); } } public fwSpawn_Miny(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_min_gracza[id] = 3; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_miny); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public NowaRunda_Miny() { new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(entMiny > 0) { remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 15) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Napisane przez KaMa. w 04.11.2012 22:14
Napisane przez KaMa. w 04.11.2012 20:18