Klasa Mag, w miejscu "??" dodaj sobie broń.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez KaMa.
w 11.08.2014 18:15
Klasa Mag, w miejscu "??" dodaj sobie broń.
codclass_mag.sma 1004 bajtów 57 Ilość pobrań
codclass_mag.amxx
Napisane przez KaMa.
w 07.08.2014 12:00
Napisane przez KaMa.
w 06.08.2014 18:01
Nie napisałeś jakie bronie ma mieć Kapitan, więc dałem tylko AWP i HE.
codclass_kapitan.sma 1,63 KB 53 Ilość pobrań
codclass_kapitan.amxx
Napisane przez KaMa.
w 06.08.2014 14:29

Ilość kawałków: 12
Typ dźwięków: mp3
Długość utworów: 12-17 sekund
Lista piosenek:
1. Dj Antoine - House Party 2. Avicii - Wake Me Up 3. Martin Garrix - Animals 4. Elen Levon - Wild Child 5. Antoine Clamaran - Reach For The Stars 6. Elena Feat. Glance - Mamma mia (He's Italiano) 7. Ola - Jackie Kennedy 8. The Chainsmokers - #Selfie 9. RIO Feat. NICCO - Party Shaker 10. Will.i.am - this is love ft. eva simons 11. Afrojack - The Spark ft Spree Wilson 12. Dada Life - Born To Rage (Original mix)
Download:
http://speedy.sh/bC4...ien-od-KaMa.rar
http://www56.zippysh...24428/file.html
Napisane przez KaMa.
w 22.07.2014 22:48
Nie wiem czy sprawny w 100%. ![]()
codperk_paskokunka.sma 1,06 KB 63 Ilość pobrań
codperk_paskokunka.amxx
Napisane przez KaMa.
w 22.07.2014 10:22
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
new const perk_name[] = "Bokserki Unameda";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 40 wytrzymalosci";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "FuRy");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+40);
public cod_perk_disabled(id)
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-40);
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Napisane przez KaMa.
w 15.07.2014 22:16
Golden M4
Opis: Dostajesz złote m4 i 10 dmg z niej
Golden AK47
Opis: Dostajesz zlote ak47 i 10 dmg z niego
Jetpack
Opis: Dostajesz jetpack (prosiłym też o modele, itp)
Bezdenna skarbona
Opis: Co runde dostajesz od 3 do 5 monet.
Kloner
Opis: Mozesz postawic dwie swoje repliki
Narzedzia Pirotechnika
Opis: Natychmiastowo rozbrajasz/podkladasz bombe.
TimeShift
Opis: Możesz zatrzymać czas na 3 sekundy, perk niszczy się po 3 użyciach.
Zastrzyk Zdrowia
Opis: Raz na runde mozesz sie w pelni uleczyc. (chcialbym by po wcisnieciu c ekran sie tak zzieleniał, po prostu by był efekt urzycia perku)
Napisane przez KaMa.
w 15.07.2014 21:33
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Saper";
new const opis[] = "Posiada 1/15 na natychmiastowe zabicie z P90, 3 miny.";
new const bronie = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_min_gracza[id] = 3;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 15) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Napisane przez KaMa.
w 04.11.2012 22:14
Napisane przez KaMa.
w 04.11.2012 20:18
QTM_CodMod.sma 38,94 KB 41 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx



Moja zawartość