Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KaMa. - zdjęcie

KaMa.

Rejestracja: 12.08.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.09.2014 20:10
-----

#659275 Powrót do strony w menu, na której byliśmy - /klasy , /perki

Napisane przez Lacostii w 21.08.2014 15:49

Witam, miałem pewien problem z menu /klasy na COD'ie i doprowadziło mnie to do wykonania pewnego ułatwienia,  graczom pewnie oszczędzi to nerwów i klikania.

 

Chodzi o to, że jak np. jesteśmy w menu klas na 6 stronie i wybierzemy klasę do oglądnięcia, to gdy klikniemy ponownie to normalnie cofa nas na pierwszą stronę.

Nie znalazłem nigdzie, więc publikuję sposób jak załatwić ten problem, aby cofało nas na stronę na której byliśmy i żeby normalnie kontynuowało się oglądanie, a nie od pierwszej strony.

 

Pokazuję dwa sposoby jak dla standardowych menu /klasy i /perki to zrobić, ale można to odwzorować dla każdego większego menu.

 

 

 

Zmian dokonujemy oczywiście w silniku COD'a.

 

Musimy przede wszystkim dodać tablicę, której będziemy używać, niezależnie czy skorzystacie z jednego czy dwóch sposobów.

Spoiler

 

 

Dla /klasy .

Spoiler

 

 

Dla /perki .

Spoiler

 

Zapisujemy, kompilujemy i wrzucamy ponownie na serwer.

 

 

Mam nadzieję, że się komuś przyda.

Jak jakieś problemy to proszę pisać, a postaram się pomóc.


  • +
  • -
  • 12


#655546 Frostnade

Napisane przez GoldenKill w 08.08.2014 14:13

opis

 

Witam

 

Przedstawiam wam perk "Frostnade - granat zamrażający". Posiadając ten perk dostajemy 2 granaty zamrażające, dzięki którym możemy zamrozić przeciwnika, poprzez rzucenie w niego granatem dymnym zamrażamy ofiarę na 5 sekund.

 

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#654435 waypointy na mapy aim/awp

Napisane przez bartek441 w 03.08.2014 11:46

nie wiedzialem gdzie to wrzucic ale wiele osob ma serwer aim/awp bądź takie mapy ma na serwerze waypointy są potrzebne by boty nam grały na serwerze paczka powiązana z http://amxx.pl/topic...y-do-amx-mod-x/

waypointy z paczki instalujemy

addons/podbot/wptdefault

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#650532 5 Klas od LVL m.in "Szturmowiec"

Napisane przez Alelluja w 16.07.2014 20:25

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#650499 7 klas, m.in "Rabuś" i "Major"

Napisane przez Firehawk w 16.07.2014 18:50

Masz 5 :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#650371 8 perków, m.in "Golden M4/AK, Kloner"

Napisane przez Alelluja w 16.07.2014 10:22

Proszę narzędzie

 

Spoiler


  • +
  • -
  • 2


#650360 8 perków, m.in "Golden M4/AK, Kloner"

Napisane przez Firehawk w 16.07.2014 09:34

Łap :D

 

Potem dodam więcej ^^

 

w "cod.rar" są modele :)

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#650191 Proszę o klasę "Rambo" i 7 innych

Napisane przez Firehawk w 15.07.2014 17:07

Masz :D

 

Policjant za 50monet, ale nw czy będzie działać ^D^

 

Dorzucam jeszcze Regeneratora za 50monet, ale też nw czy działa ^D^

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#650185 Proszę o klasę "Rambo" i 7 innych

Napisane przez Firehawk w 15.07.2014 16:00

Łap :D

Sprawdź, nie testowane więc nie wiem czy działają :D

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#650181 Proszę o klasę "Rambo" i 7 innych

Napisane przez Alelluja w 15.07.2014 15:51

Proszę

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#649992 Zmieniony Opis perku + Bronie do opisu klas + inne

Napisane przez Split w 14.07.2014 22:33

Łap ;)

 

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   46,72 KB  27 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 1


#649954 Zmieniony Opis perku + Bronie do opisu klas + inne

Napisane przez Split w 14.07.2014 19:14

To są tylko wyniki o złej tabulacji nie errory, używaj silniku :) - spokojnie :D

tylko się wcisnął declaration patrzyłem na linijkę pierwszą i nic nie widziałem więc używaj.


  • +
  • -
  • 1


#649919 Zmieniony Opis perku + Bronie do opisu klas + inne

Napisane przez dredek w 14.07.2014 17:13

Zrobiłem Ci menu perków i info o zabiciu.

Resztę ogarne potem jak będę mieć czas.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#487337 Kilka klas m.in - Skazaniec, Talib, Jumper.

Napisane przez Amaroq w 06.12.2012 01:53

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#487062 Kilka klas m.in - Skazaniec, Talib, Jumper.

Napisane przez wach12 w 05.12.2012 08:41

[WOJSKOWY]

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wach"


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Wojskowy";
new const opis[] = "Ma 1/3 szansy na Oslepienie Wroga";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;



new g_msg_screenfade;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[attacker] && random(3) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration ); // Duration of fadeout
write_short( holdtime ); // Hold time of color
write_short( fadetype ); // Fade type
write_byte ( red ); // Red
write_byte ( green ); // Green
write_byte ( blue ); // Blue
write_byte ( alpha ); // Alpha
message_end();
}