Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ice72 - zdjęcie

Ice72

Rejestracja: 11.08.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.06.2017 17:36
-----

Moje tematy

Paczka 4Fun by Ice72

06.01.2013 17:31

opis
W Paczce Znajdują Się takie oto pluginy :
Spoiler

Plugins.ini:
; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx					  ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx					  ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
; Basic
admincmd.amxx					  ; basic admin console commands
adminhelp.amxx					  ; help command for admin console commands
;adminslots.amxx			  ; slot reservation
multilingual.amxx				  ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx					  ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx					  ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx					  ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx					  ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx					  ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx					  ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx					  ; console chat commands
antiflood.amxx					  ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx					  ; displays a scrolling message
imessage.amxx					  ; displays information messages
adminvote.amxx					  ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx					  ; displays next map in mapcycle
timeleft.amxx					  ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx					  ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx					  ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx					  ; restrict weapons menu
statsx.amxx					  ; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx					  ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx				  ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx				  ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

spree.amxx							; Najlepszy Gracz Rundy,
pokazuj.amxx						  ; Pokazuje Informacje O Serwerze,
skull.amxx							; Model Czaszki Po Zabiciu Przeciwnika,
realnadedrops.amxx					; Po Zabiciu Przeciwnika Zostaja Po Nim Granaty I Bron (Granaty Nie Wybuchaja),
best_player.amxx					  ; Pokazje Najlepszego Gracza Mapy,
grenade_trail.amxx					; Pasek Na Lini Granatu,
descriptive_fire_in_the_hole.amxx	 ; Informacja O Rzuconym Granacie,
abd.amxx							  ; Pokazuje Zadane Obrazenia,
join_leave.amxx					   ; Pokazuje Kto Przychodzi I Kto Odchodzi Z Serwera,
deathinfo.amxx						; Informacja Kogo Zabiles/Przez Kogo Zostales Zabity,
flash.amxx							; Pokazuje Kto Nas Oslepil/Kogo Oslepilismi,
adminlisten.amxx					  ; Admin Widzi Wszystko Co Pisze Sie Na Serwerze,
c4.amxx							   ; Licznik C4,
dontsayips.amxx					   ; Zakaz Pisania Ip Serwerow Na Czacie,
resetscore.amxx					   ; Po Wpisaniu Komendy Mozna Zresetowac Swoje Statystyki,
nademodes.amxx						; Granaty Z Mocami,
afkbombtransfer.amxx				  ; Przerzuca Bombe Gdy Gracz Jest Afk,
ultimate_sounds.amxx				  ; Dzwieki Typu Headshot,Multikill,
ptb.amxx							  ; Przerzuca Graczy Gdy Druzyny Sa Nie Rowne,  
ad_manager_array.amxx				 ; Reklamy W Say,
GHW_Adrenaline_Mod.amxx			   ; /Booster	
parachute.amxx						; Spadochron Cs,
dib3.amxx							 ; Miejsce W Ktorym Nas Zabito,
sillyc4.amxx						  ; Przylepiajaca Sie Bomba,
regulamin.amxx						; Regulamin Serwera,
wynik.amxx debug					  ; Pokazuje Ktora Druzyna Prowadzi,
Voices_Management.amxx				; Ustala Z Kim Mozna Gadac,
doublejump.amxx					   ; Podwojny Skok,
afkkisss.amxx						 ; Pokazuje Kto Jest AFK,  
amx_ssban.amxx						; Do Robienia SS'ow,
colored_flashbangs.amxx			   ; Kolorowe Flashe,
flashbang.amxx						; Gdy Kogos Oslepisz On Krzyczy,
unbanmenu.amxx						; Menu Do UB,
;snieg.amxx				  ; Snieg Na serwerze,
;Christmas_C4.amxx					 ; Swiateczna Paka,
show_ips.amxx						 ; Pokazuje IP,
kill_assist.amxx					  ; Assysta Przy Zabicu,
czarne_niebo.amxx					 ; Czarne Niebo W Nocy,
polski_cs.amxx						; Polski Cs,
;alt_end_round_sound.amxx			  ; Muzyka Pod Koniec Rundy,


cvary
//Do pluginów: [abd.amxx]

amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń.
amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane


//// [afkkisss.amxx]


afk_kicktime 150 - Po jakim czasie gracz ma być wykopany.
afk_slaytime 60 - Po jakim czasie gracz ma być zgładzony.
afk_minplayers 8 - Minimalna ilość graczy przy których ma pracować plugin.
afk_slayplayers 1 - Czy zabijać gracza gdy jest zbyt długo AFK.
afk_adminimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem jest nietykalny.
afk_adminkickimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem nie może być wykopany.
afk_options 1 - Wykopanie gracza po upływie dozwolonego czasu 0 - przełącza gracza na spec. następnie wykopuje.
afk_show_counter 0 - Ustaw na 0 to będzie pokazywać "AFK-Counter" od czasu do czasu.
afk_rename 1 - Zmiana nicku gracza na "[AFK] nick" kiedy jest AFK.
afk_speckick 0 - Wykopywanie graczy z spec.
afk_speckicktime 300 - Czas po jakim gracze będą wykopywani ze spec. ( dobrze uwzględnić więcej sekund ponieważ często gracze kręcą demo oszustom ).


//// [alt_end_round_sound.amxx]


Cvar'y:
ers_enabled  //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle  //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy)  0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads  // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie  informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache  //ilość plików muzycznych na drużynę,


//// [pokazuj.amxx]


amx_forum "Wpisz Nazwe Swojego Forum"


//// [best_player.amxx]


amx_frags_multi "2" // wartość przez którą mnożymy fragi
amx_number_round "3" // ilość rozegranych rund po których będzie pokazywać najlepszego gracza


//// [grenade_trail.amxx]


grenade_tr 2 ( Optymalnie: 2 )
0 - wcale
1 - wybrane kolory
2 - odmienny/własny/specyficzny - nie jestem pewien
3 - teamu/druzyny
grenade_he "255000000" ustaw kolor dla granatu HE (255 000 000 - czerowny)
grenade_fb "000000255" ustaw kolor dla Flashbang (000 000 255 - niebieski)
grenade_sg "000255000" ustaw kolor dla Smokegrenade (000 255 000 - zielony)


//// [amx_plant_bonus.amxx]


amx_plant_bonus 300 - podstawowo 150


//// [parachute.amxx]


sv_parachute "1"   - 0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu


//// [resetscore.amxx]


sv_rsdisplay 0 - (Domyślnie 0) Jeśli ustawimy to na 1, pokaże się informacja kto zresetował sobie statystyki
sv_rsadvertise 0 - (Domyślnie 0) Jeśli ustawimy to na  1,  będzie pokazywała się informacja jak zresetować sobie staty. Informacja pokaże się także w momencie wejścia gracza na serwer.


//// [dib3.amxx]


amx_dib_holdtime 200 // czas wyświetlania promienia w 0.1s (200 = 20 sekund)
amx_dib_width 10 // szerokość promienia
amx_dib_cross 30 // wielkość krzyżyków na końcach promieni
amx_dib_color 000255000 // RGB - kolor promienia (000255000 - zielony, 255000000 - czerwony, 000000255 - niebieski, itp.)


//// [colored_flashbang.amxx]


amx_fb_mode 2 ( Domyślnie: 1 )
- 0: Wyłączony.
- 1: Wyświetla zawsze jeden kolor (podany w komendach niżej ˇ).
- 2: Losowe kolory.
amx_fb_r - Red ( Default: 255 )
amx_fb_g - Green ( Default: 25 )
amx_fb_b - Blue ( Default: 25 )


//// [HA-Stations.amxx]


HA_maxhealth 40 - How much health is in a HealthStation for everyone [number of HP] (0-100) (Default: 40 HP)
HA_maxplayerhealth 100 - Set the maximum amount of health a player can charge [100 - 255] (Default: 255 HP)
HA_healthpersec 4 - Set the amount of HP a player get per chargecycle [1 - ?] (Default: 4 HP should be 8-12 HP per second)
HA_maxarmor 40 - How much armor is in a ArmorStation for everyone [number of AP] (0-100) (Default: 40 AP)
HA_maxplayerarmor 140 - Set the maximum amount of armor a player can charge [100 - 255] (Default: 255 AP)
HA_armorpersec 4 - Set the amount of AP a player get per chargecycle [1 - ?] (Default: 4 AP should be 8-12 AP per second)
HA_healthreloadtime 45 - How long the player have to wait till he can use the same HealthStation again [number in seconds](Default: 30 sec)
HA_armorreloadtime 45 - How long the player have to wait till he can use the same ArmorStation again [number in seconds] (Default: 30 sec)
HA_gloweffect 1 - Let the HealthStations glow red and the ArmorStations glow blue [0|1] (on|off) (Default: 1)


//// [deagsmapmanager.amxx]


* dmap_strict 0 (default 0)
	  * If this is set to 1, only maps in the mapcycle can be nominated for the vote

	* enforce_timelimit 0  (default 0)
	  * changes map STRICTLY on timelimit, when this is set to 1.


	  -Added in 2.40
	* emptymap_allowed 0 (default of 0) (Much more stable to disable/enable the feature this way)
	  * To enable/disable this feature

	* amx_emptymap (mapname) (default "") (Leaving it blank will Disable this feature also)
	  * For whatever map you want your server to switch to when nobody is on after reading the staytime cvar

	* amx_staytime 300 (in seconds) (default 300)
	  * How long before the plugin changes the map.

	* amx_idletime 5 1 (in hours) (default 5)
	  * How many hours a player can be connected to the server before being considered idle.

	* nominations_allowed (default 1)
	  * Enable/Disable Accepting nominations

	* weapon_delay
	  * On aim maps and small maps, you can enable/disable "Waiting for vote to allow buying of weapons" on fy, aim type of maps

//// [voices_managment.amxx]


vm_alives 0 < 0|1|2 > (def: 1)
żywi gracze słyszą: 0-żywych z team'u, 1-wszystkich żywych, 2-wszystkich graczy

vm_deads 2 < 0|1|2 > (def: 2)
martwi gracze słyszą: 0-martwych z team'u, 1-wszystkich martwych, 2-wszystkich graczy


//// [GHW_Adrenaline_Mod.amxx]


adrenaline_toggle 1
//1=włączony 0=wyłączony
//(Domyślnie: 1)


//adrenaline_amount 20
Ilość adrenaliny za 1 zabicie.
//(Domyślnie: 20)


adrenaline_max 200
//Max ilość adrenaliny jaką możesz uzbierać - po jakiej ilości możesz użyć komendy na dodatkowy przywilej
//(Domyślnie: 100)


adrenaline_speed  650
//Predkość po otrzymaniu przywileju szybszego biegania
//(Domyślnie: 650.0)


adrenaline_sound 1
//Odgrywa dźwięk kiedy wykorzystujesz swoją adrenalinę.
//(1=tak 0=nie) (Domyślnie: 1)


adrenaline_sound 2
//Odgrywa dźwięk kiedy uzbierasz maksymalną ilość adrenaliny
//(1=tak 0=nie) (Domyślnie: 1)


//// [kill_assist.amxx]


amx_killassist_enable 1 (domyślnie: 1)
0 - Wyłączony/Włączony / 1 - z DeathMsg / 2 - Włącz wiadomości na HUD

amx_killassist_mindamage 49 (domyślnie: 50)
Ile obrażeń musi zadać drugi gracz aby był współsprawcą zabicia

amx_killassist_givefrags 1 (domyślnie: 1)
Czy dać graczowi asystującemu fragi

amx_killassist_givemoney 300 (domyślnie: 300)
Czy dać graczowi asystującemu pieniądze za zabicie, 0 - nie daje, 1 lub więcej odpowiada za to ile ma dawać pieniędzy

amx_killassist_onlyalive 1 (domyślnie: 0)
Czy tylko żywi gracze mogą być współsprawcami przy zabiciu innych graczy

inne informacje
Paczka Stworzona przeze mnie Zakaz kopiowania jej na inne fora bez mojej zgody.

download

[ROZWIĄZANE] Respienie Pod Mapą Cs

28.11.2012 14:20

Witam, mam pewien problem. Otóż od pewnego czasu mnie i graczy na moim serwerze respi pod mapą .
Myślę że to może być spowodowane złymi ustawieniami server.cfg
Bardzo Proszę o Pomoc!!

Server.cfg:

hostname
sv_proxies 1
sv_region 3

host_framerate 0
sv_maxrate 25000
sv_maxupdaterate 60
sv_minrate 0
sv_minupdaterate 33
sv_maxunlag 1
sv_rcon_banpenalty 60
sv_rcon_minfailures 5
sv_rcon_minfailuretime 30
mp_logdetail 3
mp_logecho 1
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
sv_logbans 1
sv_logblocks 1
sv_logrelay 1
sv_voicecodec "voice_speex"
sv_voiceenable 1
sv_voicequality 3
sv_alltalk 1
hpk_maxsize 0.5
sv_allowdownload "1"
sv_allowupload 1
sv_send_logos 1
sv_send_resources 1
sv_downloadurl
mp_decals 300

mp_autoteambalance 0 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 0.50 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum :), domyslnie 35
mp_consistency 1 // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 -  pozwalaj (bo czituja)
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu :)
mp_freezetime 3 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 1.75 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 900 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 2 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 1 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl

mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// inne
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
// wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych

Prosba o komplikacje

06.11.2012 16:04

Witam, Mam mały problem z komplikacją pluginu diablomod

Error'y :


diablo_onyke.sma(1) : error 013: no entry point (no public functions)

1 Error.
Could not locate output file diablo_onyke.amxx (compile failed).


Proszę o pomoc

[ROZWIĄZANE] Problem z kompilacja pluginu

11.08.2012 19:12

Probuje skomplikowac zalaczony plik i nie moge !!
proszę o pomoc!