Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

herossik - zdjęcie

herossik

Rejestracja: 09.08.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.07.2014 11:30
-----

Moje tematy

Kompilacja pluginu

14.01.2014 21:38

Witam. Mógłby ktoś mi zkomilować klase cod mod? Bo ten kompilator online nie działa a nie chce mi sie ściągać wszystkich plików.

SMA klasy:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Lekarz";
new const opis[]    = "Posiada 1 apteczke";
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_think("medkit", "Think_Apteczki");

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

}

public plugin_precache()
{

    sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
    precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

    new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
    while(entApteczki > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entApteczki);
        entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
    }

}

public cod_class_enabled(id)
{

    ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
    if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Masz tylko 1 apteczke na runde!");
    }
    else
    {

        ilosc_apteczek_gracza[id]--;

        new Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

        new ent = create_entity("info_target");
        entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
        entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
        entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
        entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
        entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


        entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
        set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
        drop_to_floor(ent);


        entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
    }
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_apteczek_gracza[id] = 3;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
    if(!is_valid_ent(ent))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    new dist = 300;
    new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

    if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
    {
        new Float:forigin[3];
        entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {
            new pid = entlist[i];

            if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
                continue;

            new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
            new zdrowie = get_user_health(pid);
            new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
            if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
        }

        entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
        entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
    {
        remove_entity(ent);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
        set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

    new Float:forigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

     message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] );
    write_coord( iOrigin[2] );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] + dist );
    write_coord( iOrigin[2] + dist );
    write_short( sprite_white_apteczki );
    write_byte( 0 ); // startframe
    write_byte( 0 ); // framerate
    write_byte( 10 ); // life
    write_byte( 10 ); // width
    write_byte( 255 ); // noise
    write_byte( 255 ); // r, g, b
    write_byte( 100 );// r, g, b
    write_byte( 100 ); // r, g, b
    write_byte( 128 ); // brightness
    write_byte( 0 ); // speed
    message_end();

    entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


    return PLUGIN_CONTINUE;

}

Program do obróbki CS

01.11.2013 12:05

Siema. Chciałem się zapytać jak nazywa się program w którym mogę edytować np. ruchy graczy w csie? W takim sensie, że np. nakręcę film z csa i potem mogę stymulować tym graczem np. sprawić że rusza ręką czy coś takiego.

Wie ktoś jakim programem idzie działać takie cuda? :)

Bug 1/1

20.10.2013 13:09

Mam taki problem że na moim serwie klasa która ma np. 1/1 z awp gdy strzeli w kogoś, to zostaje mu np. 1 hp

Dzieje się tak z każdą klasą. Kiedyś było dobrze, nic nie było zmieniane ;/

 

Wie ktoś może dlaczego taki problem występuje? ;/

Dodanie premki

15.08.2013 12:58

Mógłby ktoś dodać tą klase na ADMIN_LEVEL_F

 

Z góry dzięki

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define CZAS_GODMOD 2 //SEKUND

new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "Ma 2 sekundy niesmiertelnosci, dmg z mac10 wiekszy o 25%";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "Lowicz");

        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
         ma_klase[id] = true;
         ResetHUD(id);
}
public cod_class_disabled(id)
         ma_klase[id] = false;
	 
public cod_class_skill_used(id)
{
         if(!is_user_alive(id))
           return;
        
         if(wykorzystal[id])
         {
           ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
           return;
         }
  
         wykorzystal[id] = true;
  
         set_user_godmode(id, 1);
         set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
         set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
  
         message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
         write_short(CZAS_GODMOD)
         message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
         if(!is_user_connected(id)) return;
  
         set_user_godmode(id, 0);
         set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
         wykorzystal[id] = false;	 
	 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.25, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}	 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/