Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AnarchistaMJ - zdjęcie

AnarchistaMJ

Rejestracja: 06.08.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.03.2019 23:23
-----

#746386 Menu broni dla wszystkich

Napisane przez _McHappy w 30.01.2018 15:07

public Nowa_Runda(id)
{
	if(get_user_flags(id) & FLAGA)
	{
		Runda++;
		for(new i = 1 ; i <= gMaxPlayers ; i++)
		{
			if(Runda > 2)
			{
				menu_broni(i);
			}
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

~>

public Nowa_Runda(id)
{
	Runda++;
	
	for(new i = 1 ; i <= gMaxPlayers ; i++)
	{
		if(Runda > 2 && get_user_flags(i) & FLAGA)
		{
			menu_broni(i);
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Jeżeli chodzi o kod, który dołączyłeś w pierwszym poście tego tematu, to wszystko się elegancko kompiluje (wyłączając kilka ostrzeżeń o nieużywanych zmiennych).


  • +
  • -
  • 1


#442128 Problem flaga.

Napisane przez mas22 w 07.08.2012 14:00

Jeśli zrobiłeś tak jak ja napisałem, czyli:
if(get_user_flags(id) & read_flags("c"))
{
   // tutaj wpisujesz to co może ktoś z flagą "c", czyli ADMIN_KICK
}
// tutaj to co może każdy
To miałeś podmienić tą flage "c" na "a", bo ja podałem przykład. Z flagą "a" ma wyglądać to tak:
if(get_user_flags(id) & read_flags("a"))
{
   // tutaj wpisujesz to co może ktoś z flagą "a", czyli ADMIN_IMMUNITY
}
// tutaj to co może każdy

//EDIT:
Analf4beta//A// dał plugin na ADMIN_LEVEL_A, czyli flaga "m".

Tu masz plug na flage "a", czyli ADMIN_IMMUNITY:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define FLAGA ADMIN_IMMUNITY

public plugin_init() {
register_plugin("Admin Double Jump", "1.0", "RPK. Shark & DarkGL");

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}


public CmdStart(id, uc_handle)
{
static moze_skoczyc;

if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id)&FLAGA))
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc & (1<<id))
{
moze_skoczyc &= ~(1<<id)
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND){
moze_skoczyc |= (1<<id)
}

return FMRES_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Link do pliku .amxx - http://amxx.pl/kompi...double-jump.sma
  • +
  • -
  • 1


#441754 Problem flaga.

Napisane przez Analf4beta//A// w 06.08.2012 19:32

Proszę, trzeba było poszukać i przerobić.
http://amxx.pl/topic...in-double-jump/
Przerobiłem, aby na flagę A. :)

Załączone pliki