Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu broni dla wszystkichmenu broni jest dla wszystkich


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 skejt003

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.01.2018 12:55

Witam mam problem otóż mam Vipa O'Zone, wszystko ładnie cacy włącza się  i wyłącza tak jak się ustawi. Ale menu broni włącza się dla wszystkich graczy, chcę aby menu broni również było TYLKO dla vipa tak jak reszta funkcji. Próbowałem pozmieniać flagi itp,ale nie ogarniam tego kodowania. Załączam sma od vipa, bardzo bym prosił o pomoc. Załączony plik  vip_beta.sma   18,33 KB  11 Ilość pobrań
  vip_beta.amxx


  • +
  • -
  • 0

#2 Toldi

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:477
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 13.01.2018 19:35

Zmień sb sam bo ja nie mam biblioteki tutor:

Spoiler

+ kod na naprawę prefixu (s1:s2)

public PrefixCzat(msgId,msgDest,msgEnt)
{
	
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(get_user_flags(id) & FLAGA)
	{
		new szTmp[256],szTmp2[256];
	
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
	
		new szPrefix[64] = "^4[VIP]";
	
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
		{
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
		 }
		else
		{
			new szPlayerName[64];
			get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
			
			get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
			set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
		    
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
		}
	
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 skejt003

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.01.2018 07:47

 

Zmień sb sam bo ja nie mam biblioteki tutor:

Spoiler

+ kod na naprawę prefixu (s1:s2)

public PrefixCzat(msgId,msgDest,msgEnt)
{
	
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(get_user_flags(id) & FLAGA)
	{
		new szTmp[256],szTmp2[256];
	
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
	
		new szPrefix[64] = "^4[VIP]";
	
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
		{
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
		 }
		else
		{
			new szPlayerName[64];
			get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
			
			get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
			set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
		    
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
			add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
		}
	
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Mimo podmianki i posiadaniu owej biblioteki i tak nie udało się skompilować pluginu. 19 errorów. Załaczam screena z tego: https://i.imgur.com/GPOuEWK.png


  • +
  • -
  • 0

#4 Toldi

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:477
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 26.01.2018 14:13

Masz te bibliotekę tutor wgraną u siebie na komputerze?


  • +
  • -
  • 0

#5 skejt003

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.01.2018 14:53

tak biblioteka jest dodana. 


  • +
  • -
  • 0

#6 _McHappy

    Wszechobecny

  • Support Team

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:482
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 30.01.2018 15:07

public Nowa_Runda(id)
{
	if(get_user_flags(id) & FLAGA)
	{
		Runda++;
		for(new i = 1 ; i <= gMaxPlayers ; i++)
		{
			if(Runda > 2)
			{
				menu_broni(i);
			}
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

~>

public Nowa_Runda(id)
{
	Runda++;
	
	for(new i = 1 ; i <= gMaxPlayers ; i++)
	{
		if(Runda > 2 && get_user_flags(i) & FLAGA)
		{
			menu_broni(i);
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Jeżeli chodzi o kod, który dołączyłeś w pierwszym poście tego tematu, to wszystko się elegancko kompiluje (wyłączając kilka ostrzeżeń o nieużywanych zmiennych).


Użytkownik _McHappy edytował ten post 30.01.2018 15:11

  • +
  • -
  • 1

#7 skejt003

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.01.2018 19:31

dzięx działa 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych