Witam mam problem otóż mam Vipa O'Zone, wszystko ładnie cacy włącza się i wyłącza tak jak się ustawi. Ale menu broni włącza się dla wszystkich graczy, chcę aby menu broni również było TYLKO dla vipa tak jak reszta funkcji. Próbowałem pozmieniać flagi itp,ale nie ogarniam tego kodowania. Załączam sma od vipa, bardzo bym prosił o pomoc.
vip_beta.sma 18,33 KB 21 Ilość pobrań
vip_beta.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Menu broni dla wszystkichmenu broni jest dla wszystkich
#1
Napisano 12.01.2018 12:55
MerryJane.eu
#2
Napisano 13.01.2018 19:35
Zmień sb sam bo ja nie mam biblioteki tutor:
+ kod na naprawę prefixu (s1:s2)
public PrefixCzat(msgId,msgDest,msgEnt) { new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_flags(id) & FLAGA) { new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) ) new szPrefix[64] = "^4[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")) { add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp); } else { new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków. add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp) } set_msg_arg_string(2,szTmp2); } return PLUGIN_CONTINUE; }
#3
Napisano 17.01.2018 07:47
Zmień sb sam bo ja nie mam biblioteki tutor:
Spoiler+ kod na naprawę prefixu (s1:s2)
public PrefixCzat(msgId,msgDest,msgEnt) { new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_flags(id) & FLAGA) { new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) ) new szPrefix[64] = "^4[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")) { add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp); } else { new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków. add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp) } set_msg_arg_string(2,szTmp2); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Mimo podmianki i posiadaniu owej biblioteki i tak nie udało się skompilować pluginu. 19 errorów. Załaczam screena z tego: https://i.imgur.com/GPOuEWK.png
MerryJane.eu
#4
Napisano 26.01.2018 14:13
Masz te bibliotekę tutor wgraną u siebie na komputerze?
#5
Napisano 30.01.2018 14:53
tak biblioteka jest dodana.
MerryJane.eu
#6
Napisano 30.01.2018 15:07
public Nowa_Runda(id) { if(get_user_flags(id) & FLAGA) { Runda++; for(new i = 1 ; i <= gMaxPlayers ; i++) { if(Runda > 2) { menu_broni(i); } } } return PLUGIN_HANDLED; }
~>
public Nowa_Runda(id) { Runda++; for(new i = 1 ; i <= gMaxPlayers ; i++) { if(Runda > 2 && get_user_flags(i) & FLAGA) { menu_broni(i); } } return PLUGIN_HANDLED; }
Jeżeli chodzi o kod, który dołączyłeś w pierwszym poście tego tematu, to wszystko się elegancko kompiluje (wyłączając kilka ostrzeżeń o nieużywanych zmiennych).
Użytkownik _McHappy edytował ten post 30.01.2018 15:11
#7
Napisano 30.01.2018 19:31
dzięx działa
MerryJane.eu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych