Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Amaroq - zdjęcie

Amaroq

Rejestracja: 28.07.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.05.2025 00:47
*****

#762645 Sorucebans a amxbans

Napisane przez WhiteBlood w 25.11.2019 02:12

Sourcebans jest pod wszystko co jest pod silnik source'a czyli np. CS:GO, CS:Source, HL2:DM  etc

Amxbans jest od CS 1.6 i HL'a zwykłego. 

 

 

 Na jakiej zasadzie dzialaja i co pokazuja (to, że bany na graczach to wiem, ale czy coś jeszcze)

 

Dostępne serwery, ustawienia adminów możesz ustawić przez stronę etc


  • +
  • -
  • 2


#762644 Sorucebans a amxbans

Napisane przez Maciek1995 w 25.11.2019 02:00

Czesc, mam pytanie, czym sie rozni sourcebans od amxbansa? Czy sourcebans jest do CS source, a amxbans do CS 1.6? Na jakiej zasadzie dzialaja i co pokazuja (to, że bany na graczach to wiem, ale czy coś jeszcze)


  • +
  • -
  • 2


#762104 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez SkanujeLepiejNizAvast w 26.10.2019 22:39

Not Found

The requested URL was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

 

Niby się zainstalowało usuwam plik install.php i takie coś mi się pokazuje 

http://cs-weed.pl/sklep/

 

poradziłem sobię, zmieniłem htacces ostatnią linijke z public_html/sklep na /sklep/

 


  • +
  • -
  • 1


#671008 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez karmel1230 w 19.11.2014 16:03

Witam

 

Mam problem ze sklepikiem polega on na tym że nie sprawdza kodów zwrotnych z sms

 

Usługę mam na dotpay (zweryfikowaną uruchomiona i konto jest aktywne)

 

Test sprawdzający kody był wkonany z pozytywnym wynikiem

 

Natomiast jak prubuje je wprowadzić przez sklep (wysyłam sms przychodzi mi kod zwrotny) wpisuje go to dostaje odpowiedź błędny kod jednak w usłudze dotpay taki kod istnieje

 

Tutaj pojawia się moje pytanie czy oprócz

Identyfikator usług SMS 

numer ID zarejestrowanego klienta

 

Muszę cos jeszcze skonfigurować aby usługa dotpay działała poprawnie


  • +
  • -
  • 1


#762616 COD MOD cs 1.6

Napisane przez therealfr0zen w 23.11.2019 10:39

Czy przypadkiem na pukawce nie można postawić CODa przez panel? W panelu po prawej stronie kliknij "Pluginy" i na liście powinien pojawić się "COD MOD QTM",który jednym kliknięciem powinien wgrać się na serwer.
  • +
  • -
  • 1


#762602 Problem z advertiserem

Napisane przez Aexis w 22.11.2019 17:10

1. Pokaz nam jak to zmieniłeś.
2. Wpisz w konsole amx_showrcon amxx list i zobacz czy plugin działa
3. Możesz spróbować kompilacji lokalnej, zawsze lepsza
  • +
  • -
  • 3


#762562 Destruction oszukuje ludzi ultraskill.eu

Napisane przez wariat aka pro w 21.11.2019 10:54

Panowie mogę dać tutaj potwierdzenie wam z jego kontem i wszystkimi danymi moimi , ja nie mam nic do ukrycia do banku dzwoniłem !! przelew doszedł ! 




#762356 Rangi na u@

Napisane przez zuku1523 w 10.11.2019 22:19

Czy mógłbyś to troszkę lepiej wytłumaczyć :D


  • +
  • -
  • 1


#762599 Szukam osób do stworzenia serwerowni CS 1.6

Napisane przez Pearson w 22.11.2019 13:53

Odświeżam, ciągle aktualne.


  • +
  • -
  • 1


#706246 Optymalizacja kodu z prethinka - da się lepiej?

Napisane przez GwynBleidD w 14.07.2015 09:34

Ten kod będzie przy każdym thinku aktualizował rendering gracza, jeśli ten kuca, a wystarczy zaktualizować gdy zaczyna kucać i gdy przestaje kucać. Sprawdzaj oldbutton i reaguj tylko wtedy, gdy nastąpiła zmiana. Wystarczy dodać na początku thinka (po sprawdzeniu czy gracz ma dany perk) to:

if(!((get_user_oldbutton(id) ^ get_user_button(id)) & IN_DUCK))
    return;

Jak to działa? operator ^ to operator XOR, zwróci on jedynkę na danym bicie tylko wtedy, gdy bit w obu porównywanych wartościach jest różny, czyli:

0b00010100
0b00010010
XOR =
0b00000110

W ten sposób zaświecają nam się bity klawiszy, które zostały w danym thinku zmienione. Nas interesuje tylko duck, więc dodatkowo przepuszczamy to przez & i viola ;)

 

Oczywiście przerzuć kod do cmd start, jak sugerują inni.


  • +
  • -
  • 2


#705862 [KOSZ] Pomóżcie w nauce

Napisane przez xenos w 11.07.2015 09:39

Wybacz, lecz nie chce Ci popsuć nastawienia. Ale programowanie to nie jest "coś" z czym można poprowadzić kogoś za rączkę.
Programowanie w dowolnym języku wymaga umiejętności przestawienia swojego trybu myślenia na myślenie programistyczne.
Wg starej zasady- "myśl, myśl więcej, myśl jak programista". I powiem Ci z doświadczenia jako osoba mająca kontakt z osobami które jak Ty potrzebowały poprowadzenia za rączkę.
Że samo prowadzenie nic nie daje, jeśli osoba sama nie będzie chciała indywidualnie załapać konceptu myślenia.
To nawet setki godzin nic nie pomogą.
Na początkowych etapach poleca się indywidualizm, ale nie całkowity.
Przykładowo robisz "coś" i napotykasz problem, pierw samodzielnie szukasz rozwiązania w sieci. Jeżeli to nie skutkuje pytasz nas użytkowników portalu , ale zaznaczając że nie oczekujesz gotowego rozwiązania tylko wskazówek / zagadnień które pomogą Ci rozwiązać problem.
Taką metodą najszybciej się usamodzielnisz.
Dodatkowo jest wiele poradników + bogata dokumentacja wspierająca amxx http://amxx.pl/dokumentacja .


A teraz powiem Ci dlaczego z perspektywy Twojej posiadanie takiego nazwijmy go "nauczyciela" jest złe.
-Na każdym etapie programowania człowiek uznaje inne rzeczy które są dla niego najważniejsze.
-Dodatkowo do problemu można podchodzić z wielu stron a mając takiego nauczyciela zostanie Ci wyryte koryto jego rzeki-jego myśli.

pozdrawiam
  • +
  • -
  • 3


#705450 AMXX Editor Online - IDE w przeglądarce

Napisane przez DarkGL w 07.07.2015 17:33

Kompilator zaktualizowany
  • +
  • -
  • 1


#705268 AMXX Editor Online - IDE w przeglądarce

Napisane przez DarkGL w 06.07.2015 13:13

http://darkgl.pl/201...arce-zapowiedz/
 
AMXX Editor Online jest moim dawno zaczętym projektem IDE do programowania pod AMXX’a w przeglądarce ( http://editor.amxx.pl/ )
 
Całość zawiera w sobie kompilator , mechanizm zapisywania sma , dzielenia się z nim ze znajomymi lub na różnych komputerach do tego różne generatory ( hudu , menu itp. ).
 
Oprócz tego jeśli w kompilacji wystąpią błędy zostaną one odpowiednio podświetlone w kodzie , oczywiście IDE powinno zawierać w sobie kolorowanie składni.
 
W ustawieniach możemy kontrolować poziom debugowania podczas kompilacji , ilość spacji używanych podczas intendowania kodu itp. itd.
 
Na stronie można używać typowych skrótów klawiszowych
  • CTRL + S – Zapisywanie
  • F9 – Kompilacja
  • TAB – do in
itp. itd.
 
Załączony plik  AMXX Editor Online.png   228,41 KB  27 Ilość pobrań

Załączony plik  AMXX Editor Online2.png   249,15 KB  23 Ilość pobrań

 
Dlaczego publikuje projekt ? Cóż chce złapać motywację do dokończenia go i jakieś uwagi oraz pomysły od was.
 
Cały projekt dostępny pod adresem http://editor.amxx.pl/
  • +
  • -
  • 13


#700515 ReHLDS - optymalne engine HLDS + źródła

Napisane przez Puchate w 14.05.2015 13:58

ReHLDS

Reverse-engineered HLDS v0.1

 
1. Czym jest ReHLDS?

 

Reverse-engineered HLDS, w skrócie ReHLDS jest silnikiem serwera dla gier GoldSource, takich jak Counter-Strike 1.6. Nie jest to twór ze stajni Valve, autorem projektu jest osoba prywatna która udostępnia go na zasadach open source. Stworzony został poprzez inżynierię wsteczną na podstawie oryginalnego engine w wersji 6153 (plik engine_i486.so).

 
2. Co to zmienia?

 

Podczas analizowania kodu aplikacji zostało wykryte wiele błędów (w tym potencjalnych), co poskutkowało naprawieniem ich w wynikowej wersji. Dzięki temu zyskujemy zdecydowanie większą stabilność serwera oraz optymalizację wydajności. Dla przykładu przypomnę, iż oryginalny silnik gry powstał w 1999 roku, w momencie gdy nie istniało wiele powszechnych dziś rozszerzeń rozkazów dla procesorów, takich jak SSE. Nie jest żadną nowością fakt, że HLDS od Valve nie wykorzystuje dostępnych dziś instrukcji, co przyczynia się na niebywale niską wydajność serwerów zważając na moc obliczeniową dzisiejszych komputerów. Inaczej jest natomiast w ReHLDS, autor projektu deklaruje wsparcie dla nowych technologii w wielu przypadkach, takich jak np. obliczenia na wektorach. Jednakże należy pamiętać że jest to tylko podstawowy element silnika gry służący do jego uruchomienia, nie obsługuje on rozgrywki więc większość operacji wykonuje się w plikach od producenta które takiej optymalizacji nie mają. Nie należy zatem oczekiwać kosmicznych przyrostów.

 

Dodatkowym smaczkiem jest nowe API serwera które możemy wykorzystywać w pluginach.

 
3. Jak używać?
 

Jak już wcześniej wspominałem, jest to oprogramowanie z udostępnionymi źródłami więc najlepszym rozwiązaniem jest skompilowanie programu w środowisku w którym będzie używany. Jednakże, będąc realistą, wiem że nie jest to proste ze względu na zaawansowany proces kompilacji (dla osób nie mających wcześniej z tym styczności) bądź brak dostępu do kompilatora. 

 

Rozwiązaniem tego problemu jest pobranie skompilowanych już plików oraz wysłanie ich na serwer.

 
4. Wersje ReHLDS
 

W chwili obecnej są dostępne dwie wersje:

 

- pure - jest to wersja "bezpieczna", która używa mechanizmów zawartych w oryginalnym HLDS lecz z przepisanym kodem na nowo
- bugfixed - wersja zoptymalizowana, w której poprawione jest wiele błędów oraz wykonane są dodatkowe optymalizacje wydajności

 
 
5. Problemy
 

Zasadniczo ReHLDS jest już przetestowany i wszystkie znalezione błędy zostały poprawione, lecz wciąż jest to projekt w początkowej fazie wzrostu i mogą pojawić się nieoczekiwane problemy.

 

Dodatkowo, ze względu na inny proces kompilacji i zmienony kod mogą nie działać dodatki opierające się na analizowaniu skompilowanego już kodu (wyszukiwaniu patternów). Przykładem takiego dodatku jest Orpheu bądź Okapi.

 
6. Download
 

Źródła: https://github.com/d...stalker/rehlds/

Skompilowany silnik: http://nexus.rehlds..../rehlds-0.1.zip

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#695880 Git - podstawy które musisz umieć

Napisane przez sebul w 05.04.2015 15:43

Git - podstawy które musisz umieć====================================================================

Programy wróć====================================================================

Zewnętrzne repozytorium wróć====================================================================

Komendy wróć
  • git init - inicjalizacja gita w istniejącym katalogu, inaczej tworzenie repozytorium lokalnego
  • git clone ŹRÓDŁO ŚCIEZKA - kopiuje już istniejące repozytorium z jakiegoś serwera
  • git status - pokazuje status plików w katalogu z repozytorium, czyli czy coś zostało zmienione/dodane
  • git add NAZWA_PLIKU - dodaje plik/i tak jakby na stos, które potem zostaną dodane do komita. Jak w nazwie pliku da się . lub --all to doda wszystkie zmiany
  • git commit -m 'Krótka treść komita, czyli chociażby co zostało zmienione' - dodaje zmiany do lokalnego repozytorium
  • git remote add NAZWA_WŁASNA ŹRÓDŁO - przypisuje repozytorium zewnętrzne do jakiejś nazwy, nazwa najczęściej używana to chyba "origin", ale tutaj nie ma ograniczeń, dodatkowo da się też pod jedną nazwę dodawać kilka repozytoriów
  • git push NAZWA_WŁASNA NAZWA_BRANCHU - wypycha naszego brancha ze wszystkimi zakomitowanymi zmianami do repozytorium zewnętrznego, czyli tak jakby merguje nasze zmiany do repozytorium zewnętrznego
  • git pull - aktualizuje branch na którym aktualnie jesteśmy do tego co jest na repozytorium zewnętrznym, czyli tak jakby merguje to co jest na zewnętrznym repozytorium do tego co mamy u siebie
  • git checkout NAZWA_BRANCHA - przerzucamy się na inny branch, jeśli oczywiście taki będzie istniał w naszym repozytorium, ale jeśli dodamy do komendy -b, to wtedy w razie czego utworzy nam branch o podanej nazwie
  • git branch - wyświetla listę branchy
  • git tag - wyświetla listę tagów
  • git tag NAZWA_TAGU - dodaje tag do brancha (a nawet bardziej do komita) na którym aktualnie jesteśmy
  • git push NAZWA_WŁASNA NAZWA_TAGU - wypycha tag na zewnętrzne repozytorium, komenda dokładnie taka sama jak przy wypychaniu brancha
  • git merge NAZWA_BRANCHU - merguje (czyli łączy) jakiś branch do brancha na którym aktualnie jesteśmy
  • git remote prune NAZWA_WŁASNA - czyści zbędne nazwy branchy z repozytorium lokalnego, przydatne gdy często podpowiada nam (TAB w konsoli) branche, które już od dawna nie są nam potrzebne
  • git reset --RÓŻNE_OPCJE - cofa zmiany do wskazanego miejsca (komita), w temacie nie będzie nic o tym, ale tutaj macie http://git-scm.com/docs/git-reseti http://git-scm.com/b...a-Cofanie-zmian
ŹRÓDŁO - jest to taki link, który jest gdzieś widoczny w repozytorium zewnętrznym, zazwyczaj gdzieś przy opcji "clone".
====================================================================

Jak zacząć wróć
Nowe repozytorium
  • Tworzymy nasze repozytorium lokalne, czyli
    git init
  • Teraz w zależności od tego czy mamy już jakieś pliki:
    • jeśli mamy: dodajemy je wszystkie lub część komendą
      git add NAZWA_PLIKU
      przypomnę, że jeśli chcemy dodać wszystkie pliki, które znajdują się w repozytorium, należy napisać
      git add .
      lub też
      git add --all
      teraz możemy przejść do kolejnych punktów
    • jeśli nie mamy: nic nie robimy, dopóki czegoś nie napiszemy, dodamy, itp. i tutaj w zasadzie kończy się to co możemy zrobić
  • Po dodaniu plików należy je zakomitować
    git commit -m 'Jakiś opis, np. Pierwszy komit'
  • Teraz możemy już zapchać nasze repozytorium razem ze wszystkimi zmianami na zewnętrzne repozytorium, ale żeby to zrobić, musimy najpierw je utworzyć na jakimś serwerze (patrzy tutaj↵), a następnie przypisać je do jakiejś nazwy, czyli
    git remote add NAZWA_WŁASNA ŹRÓDŁO
  • I teraz wystarczy
    git push NAZWA_WŁASNA NAZWA_GŁÓWNEGO_BRANCHA
    aby zapchać. Oczywiście da się też zapychać wszystkie branche, ale to już sami poszukajcie
Już istniejące repozytorium (zewnętrzne)
Tutaj wywołujemy jedynie komendę
git clone ŹRÓDŁO ŚCIEŻKA
gdzie źródłem jest link do zewnętrznego repozytorium, a ścieżka to po prostu położenie folderu w naszym komputerze, do którego ma skopiować repozytorium, nie podając ścieżki git sam utworzy nazwę folderu.
====================================================================

Dodawanie zmian / tworzenie branchy wróć
Z poprzedniego punktu już mniej więcej wiadomo jak się komituje
git add .
git commit -m 'Opis'
jest też krótsza wersja
git commit -am 'Opis'
ale należy zawsze pamiętać o tym, że nie zawsze chcemy komitować wszystkich zmian, a wtedy przydaje się komenda
git status
która wyświetla nam wszystkie zmiany (razem z nazwami plików) jakie zostały wprowadzone od ostatniego komita.

Dobrą praktyką jest częste komitowanie, bo dużo łatwiej jest dobrać opis jeśli dodamy, zmienimy, czy też usuniemy kilka linijek, które były za coś tam konkretnie odpowiedzialne, niż jakbyśmy dali jednego komita na cały dzień.

Gdy chcemy dodać jakieś zmiany to dobrą praktyką jest także tworzenie nowego brancha. Nie jest to wymagane, szczególnie jeśli piszemy coś sami, a jeszcze tym bardziej, jeśli piszemy coś nowego, chociażby ja pisząc pracę inżynierską (wszystko nowe) nie robię branchy, bo nie widzę takiej potrzeby.

Nowe branche tworzymy za pomocą komendy
git checkout -b NAZWA_BRANCHA
która utworzy nowy branch, a następnie przerzuci nas do niego. Można też
git branch NAZWA_BRANCHA
git checkout NAZWA_BRANCHA
ale po co?

Przy tworzeniu brancha należy zwrócić uwagę na to gdzie jesteśmy, czyli na którym branchu jesteśmy aktualnie, bo w tym momencie będzie się tworzyć nowa "gałąź" ze wszystkimi plikami, które są w tym branchu (na którym aktualnie jesteśmy).
====================================================================

Mergowanie wróć
Jeśli przy zmianach tworzyliśmy nowy branch, to po zakończeniu pracy nad daną zmianą, należy zmergować brancha ze zmianami do naszego głównego brancha, a można to zrobić przynajmniej na dwa sposoby, czyli:
  • mergujemy lokalnie nasze zmiany do głównego brancha, czyli najpierw przenosimy się na ten główny branch
    git checkout NAZWA_GŁÓWNEGO_BRANCHA
    a następnie
    git merge NAZWA_BRANCHA_ZE_ZMIANAMI
    teraz git zazwyczaj wykona robotę samodzielnie i nasze zmiany będą już na głównym branchu, ale czasami zdarzają się konflikty, które trzeba już samemu rozwiązać (patrz dalej↵). Po mergu wystarczy teraz
    git push NAZWA_WŁASNA NAZWA_GŁÓWNEGO_BRANCHA
  • mergujemy na zewnętrznym serwerze, czyli najpierw wysyłamy nasz branch ze zmianymi
    git push NAZWA_WŁASNA NAZWA_BRANCHA_ZE_ZMIANAMI
    a potem tworzymy na serwerze pull/merge requesta, który oczywiście trzeba będzie zaakceptować, ale zanim zaakceptujemy możemy dokładnie przejrzeć jakie zmiany zostały wprowadzone. Przeglądać zmiany można także lokalnie, ale to już nie wygląda tak ładnie, ale w każdym razie robimy to komendą
    git diff NAZWA_BRANCHA
    Jeśli tutaj będą jakieś konflikty, to trzeba będzie je rozwiązać lokalnie, czyli najpierw przerzucamy się na główny branch
    git checkout NAZWA_GŁÓWNEGO_BRANCHA
    aktualizujemy go
    git pull
    następnie znowu przechodzimy do brancha ze zmianami i wtedy mergujemy go z głównym, czyli
    git merge NAZWA_GŁÓWNEGO_BRANCHA
    i teraz zapewne wywali nam konflikty, które będziemy musieli rozwiązać (patrz dalej↵). Po rozwiązaniu konfliktów jeszcze raz wypychamy naszego brancha ze zmianami do repozytorium zewnętrznego i ponawiamy mergowanie na serwerze.
Konflikty
Do rozwiązywania konfliktów są różne narzędzia, ale najdokładniej zrobimy to chyba ręcznie, dlatego też krótko opiszę jak to się robi.
Jeśli naszym oczom ukaże się jakiś konflikt, to najważniejsze, żeby nie panikować, bo to nic strasznego. Pierwsze co robimy, to wywołujemy komendę
git status
i tutaj (na czerwono) pod "Unmerged paths:" ukarzą nam się pliki, które mają konflikt. Otwieramy kolejno każdy plik z konfliktem i szukamy linijek ze znakami
<<<<<<<
to co jest pod tą linijką i nad najbliższą
>>>>>>>
to jest kod, który należy edytować. Po środku tych linijek mamy
=======
co oddziela nam dwie różne wersje. Zazwyczaj rozwiązanie konfliktu sprowadza się do wybrania kodu nad lub pod
=======
czyli tego, który jest najbardziej aktualny, ale czasami konflikt jest bardziej złożony, wtedy trzeba po prostu te dwa kawałki kodu ze sobą odpowiednio połączyć, oczywiście tutaj już każdy przypadek należy traktować indywidualnie, dlatego nie ma na to jednego rozwiązania.
Po rozwiązaniu konfliktów należy dodać pliki, które edytowaliśmy
git add .
a potem zakomitować
git commit -m 'Merge'
i na tym koniec konfliktów.
====================================================================

Tagowanie wróć
O tagowaniu będzie krótko, bo sam używam tego tylko w pluginach, żeby tagować wersje. Tagowanie to generalnie dodatkowy opis jakiegoś komita. Najprostszy sposób na dodanie tagu, to po prostu
git tag NAZWA_TAGU
i to przypisze nam tag do aktualnego miejsca gdzie jesteśmy w naszym repozytorium. Teraz aby tag był widoczny także na repozytorium zewnętrznym, to wypychamy go dokładnie w taki sam sposób, jak to się robi przy branchach, czyli
git push NAZWA_WŁASNA NAZWA_TAGU
====================================================================

Dokumentacja wróć====================================================================

Ciekawostka wróć
Jak może już wiecie, każdy komit ma jakiś swój numer i tutaj zauważyłem pewną rzecz, że komit zachowuje się praktycznie tak samo jak branch, można z nim robić chyba wszystko to co z branchem, czyli chociażby wywołać komendę
git checkout NUMER_KOMITA
zresztą dokładnie to samo jest z tagami. Ogólnie fajna opcja, można porównywać, mergować, czy przeglądać każdy komit, tag, branch.

Aliasy
https://git.wiki.ker...dex.php/Aliases
http://stackoverflow...commands-in-git
====================================================================


Jeśli macie jakieś pytania, to pytać śmiało, postaram się odpowiadać jak tylko będę umiał. Od razu zaznaczam, że nie jestem jakimś pro ogarem z gita, ale mniej więcej tyle co tutaj opisałem, wystarcza.
  • +
  • -
  • 5