/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Informacje"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Andzejek"
#define FLAG ADMIN_BAN
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(180.0, "pokazinfo", _, _, _, "b")
}
public pokazinfo(id)
{
if (get_user_flags(id) & FLAG)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.1, 0.7, 1, 4.0, 12.0)
switch(random(2))
{
case 0: show_hudmessage(0, "1 wiadomosc");
case 1: show_hudmessage(0, "2 wiadomosc");
}
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
koszula93
Rejestracja: 05.07.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.11.2021 09:36





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 85
- Odwiedzin: 3 689
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Gostyń
Narzędzia użytkownika
Znajomi
koszula93 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#444743 [ROZWIĄZANE] Reklamy dla admina w hud
Napisane przez Andrzejek
w 11.08.2012 19:37
#661140 Szukam DeathRun /free Only Knife
Napisane przez White
w 30.08.2014 09:44
Osobiście korzystam z tego pluginu i problemów nie mam.
Załączone pliki
-
freerun.sma 5,38 KB 81 Ilość pobrań
freerun.amxx
#736698 Każdy na każdego bez CSDM
Napisane przez Skull.
w 20.02.2017 21:19
To mój stary kod który kiedyś sam używałem (myślę że że to jest ta ostatnia wersja w której wszystko było naprawione).
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Free For All" #define AUTHOR "ConnorMcLeod @Skull" #define VERSION "0.7c" #define fm_get_user_team(%1) get_pdata_int(%1,114) #define fm_set_user_team(%1,%2) set_pdata_int(%1,114,%2) new gmsgRadar; new g_iMaxPlayers; new mp_friendlyfire; new HamHook:g_hTraceAttack, HamHook:g_hTakeDamage, HamHook:g_hKilled, g_mRadarHook; new bool:g_bFFA; public plugin_init() { register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR ); mp_friendlyfire = get_cvar_pointer("mp_friendlyfire"); gmsgRadar = get_user_msgid("Radar"); } public plugin_cfg() { g_iMaxPlayers = get_maxplayers(); set_pcvar_num(mp_friendlyfire, 1); client_cmd(0, "hideradar"); Register_Forwards((g_bFFA = true)); } public client_connect(id) { if(g_bFFA) client_cmd(id, "hideradar"); } public TraceAttack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits) { if(victim != attacker && (1 <= attacker <= g_iMaxPlayers)) { new vteam = fm_get_user_team(victim); if(vteam == fm_get_user_team(attacker)) { fm_set_user_team(victim, vteam == 1 ? 2 : 1); ExecuteHamB(Ham_TraceAttack, victim, attacker, damage, direction, tracehandle, damagebits); fm_set_user_team(victim, vteam); return HAM_SUPERCEDE; } } return HAM_IGNORED; } public TakeDamage(victim, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(victim != attacker && (1 <= attacker <= g_iMaxPlayers)) { new vteam = fm_get_user_team(victim); if(vteam == fm_get_user_team(attacker)) { fm_set_user_team(victim, vteam == 1 ? 2 : 1); ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, victim, idinflictor, attacker, damage, damagebits); fm_set_user_team(victim, vteam); return HAM_SUPERCEDE; } } return HAM_IGNORED; } public Killed(victim, attacker, shouldgib) { if(victim != attacker && (1 <= attacker <= g_iMaxPlayers)) { new vteam = fm_get_user_team(victim); if(vteam == fm_get_user_team(attacker)) { fm_set_user_team(victim, vteam == 1 ? 2 : 1); ExecuteHamB(Ham_Killed, victim, attacker, shouldgib); fm_set_user_team(victim, vteam); return HAM_SUPERCEDE; } } return HAM_IGNORED; } public Message_Radar(iMsgId, MSG_DEST, id) return PLUGIN_HANDLED; Register_Forwards(bool:bState) { if(bState) { if(g_hTraceAttack) EnableHamForward(g_hTraceAttack); else g_hTraceAttack = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack"); if(g_hTakeDamage) EnableHamForward(g_hTakeDamage); else g_hTakeDamage = RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); if(g_hKilled) EnableHamForward(g_hKilled); else g_hKilled = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed"); if(!g_mRadarHook) g_mRadarHook = register_message( gmsgRadar, "Message_Radar"); } else { if(g_hTraceAttack) DisableHamForward(g_hTraceAttack); if(g_hTakeDamage) DisableHamForward(g_hTakeDamage); if(g_hKilled) DisableHamForward(g_hKilled); if(g_mRadarHook) { unregister_message(gmsgRadar, g_mRadarHook); g_mRadarHook = 0; } } }
#759463 SZUKAM OSOBY CHĘTNE DO ZAŁOŻENIA SERWERA & SIECI
Napisane przez Robiin
w 03.06.2019 09:14
#292966 Prośb o mała przeróbke
Napisane przez speedkill
w 05.09.2011 16:46

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "Advanced Bullet Damage" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2 new bool:gbAccess[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0") register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0") g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1") g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1") g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj() g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj() } public client_putinserver(id){ gbAccess[id] = (get_user_flags(id) & read_flags("t")) > 0; } public on_new_round() { g_enabled = get_pcvar_num(g_type) if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true } public on_damage(id) { if(g_enabled) { static attacker; attacker = get_user_attacker(id) static damage; damage = read_data(2) if(g_showrecieved && gbAccess[id]) { set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1) ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage) } if(is_user_connected(attacker) && gbAccess[attacker]) { switch(g_enabled) { case 1: { set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1) ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage) } case 2: { if(fm_is_ent_visible(attacker,id)) { set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1) ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage) } } } } } }
#748073 Darmowa gra STEAM [F1 2015]
Napisane przez
Pawlak093
w 24.03.2018 14:25
Darmowa gra STEAM [F1 2015]
http://zamow-reklame...p?p=28830#28830
Aby zobaczyć link wystarczy napisać dzięki w temacie!
Śpiesz się zostały niecałe 4h!
#387251 [ROZWIĄZANE] Automatic Knife Duel
Napisane przez forma
w 27.03.2012 22:10
Załączone pliki
-
Automaticknifeduel.sma 10,02 KB 171 Ilość pobrań
Automaticknifeduel.amxx
#608949 [ROZWIĄZANE] Jak ustwawic plugin przekierowanie na inny serwer DarkGl
Napisane przez White
w 24.01.2014 21:24
#306884 [ROZWIĄZANE] Nietypowy problem.
Napisane przez Kserokopie
w 12.10.2011 22:28
Jeśli to nie pomoże sprawdź plik data/vault.ini powinien wyglądać mniej więcej tak:
; Don't modify! server_language plJeśli tak nie wygląda to zmień to i restartuj serwer.
#200000 Reklama na czacie (colorchat)
Napisane przez byCZUS
w 27.12.2010 00:38
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
new const tresc[][] = {
"^x04Plugin napisal byCZEK",
"^x04A jak hihihhi",
"^x04Itp itp"
}
new count = 0;
public plugin_init() {
register_plugin("Reklamy", "1.0", "byQQ");
set_task(60.0, "reklamy", _, _, _, "b");
}
public reklamy()
{
ColorChat(0, GREEN, tresc[count]);
count++;
if(count > charsmax(tresc)) count = 0;
}
#743306 Crash serwera po błędzie
Napisane przez
MAGNET FRA
w 16.10.2017 20:04
to zmien na 500 FPS i nie bedziesz miał tych problemów
#569580 [ROZWIĄZANE] Kolorowe /me !
Napisane przez d0naciak
w 02.09.2013 20:20
Otwórz statsx.sma i dodaj po
#include <csx>
to
#include <colorchat>
Wszystkie
client_print(id, print_chat,
Zamień na
ShowColorMsg(id,
Na samym dole dodaj
public ShowColorMsg(id, const szText[], any:...) { new szMessage[128]; vformat(szMessage, 127, szText, 3); replace_all(szMessage, 127, "!g", "^x04"); replace_all(szMessage, 127, "!t", "^x03"); replace_all(szMessage, 127, "!y", "^x01"); ColorChat(id, NORMAL, "%s", szMessage); }
Skompilowany plik *.amxx wrzuć na serwer.
Wejdź do addons/amxmodx/data/langi otwórz statsx.txt i "kolorujesz" niżej podane słowa
[pl] WHOLEBODY = cialo HEAD = glowa CHEST = klatka piersiowa STOMACH = brzuch LEFTARM = lewe ramie RIGHTARM = prawe ramie LEFTLEG = lewa noga RIGHTLEG = prawa noga MODE_SET_TO = "amx_statsx_mode" ustawiono na "%s" ATTACKERS = Atakujacy ACC = acc. HIT_S = trafien DMG = obr VICTIMS = Ofiary MOST_DMG = Najwiecej obrazen: KILLED_YOU_DIST = %s zabil cie z %s^nfrom z odleglosci %0.2f metrow. DID_DMG_HITS = %d zadal ci %d obrazen ^ni nadal ma %d zycia i %d zbroi. YOU_DID_DMG = Zadales %d obrazen %d trafieniami. EFF = eff. BEST_SCORE = Najlepszy wynik KILL_S = zabil TOTAL = Lacznie SHOT_S = strzalow HITS_YOU_IN = %s trafil cie w KILLED_BY_WITH = Zabity przez %s z %s @ %0.0fm NO_HITS = zadnych trafien YOU_NO_KILLER = Nie masz zadnego zabojcy YOU_HIT = Trafiles ^x03 %s %d ^x04 razy, ^x03 %d ^x04 obrazen LAST_RES = Ostatni rezultat: ^x03 %d ^x04 trafien, ^x03 %d ^x04 obrazen KILLS = Zabojstw DEATHS = Zginiec HITS = Trafien SHOTS = Strzalow YOUR = Twoj PLAYERS = Gracze RANK_IS = ranking wynosi %d na %d DAMAGE = Obrazenia WEAPON = Bron YOUR_RANK_IS = Twoj ranking wynosi %d na %d Masz %d zabojstw, %d trafien, %0.2f%% eff. i %0.2f%% acc. AMMO = amunicja HEALTH = zdrowie ARMOR = kamizelka GAME_SCORE = Punktacja STATS_ANNOUNCE = Masz %s odwolan statystyki ENABLED = wlaczony DISABLED = wylaczony SERVER_STATS = Statystyki serwera X_RANK_IS = Ranking %s wynosi %d na %d DISABLED_MSG = Serwer wylaczyl ta opcje
Kolorujesz tak jak reklamy w pluginie advertisements, czyli
!g - dalszy tekst będzie zielony
!y - dalszy tekst będzie standardowym kolorem gracza (standardowo żółty)
!t - dalszy tekst będzie kolorem zależnym od drużyny (czerwony dla TT, niebieski dla CT, siwy dla spectator'ów)
#564688 [ROZWIĄZANE] Serwer się nie odpala
Napisane przez Rodzyn
w 18.08.2013 17:58
#440149 [ROZWIĄZANE] Poszukuję modele dla VIPa
Napisane przez Mistrzu_Szlifu
w 03.08.2012 12:56
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: koszula93
- Regulamin