Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośb o mała przeróbke


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 thomas

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:265
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 05.09.2011 16:43

Witajcie :P,

Przerobilibyscie mi plugin BulletDamage na flage T bo jest teraz dla całego serwa a ja chce na flage T ADMIN_LEVEL_H :P

Oczywiscie daje ++++

Załączony plik  bulletdamage.sma   1,24 KB  9 Ilość pobrań
  bulletdamage.amxx
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.09.2011 16:46

Trzymaj :)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2

new bool:gbAccess[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")	
	register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
	
	g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
	g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")	
	
	g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()	
	g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
public client_putinserver(id){
	gbAccess[id] = (get_user_flags(id) & read_flags("t")) > 0;
}
public on_new_round()
{
	g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
	if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true	
}

public on_damage(id)
{
	if(g_enabled)
	{		
		static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
		static damage; damage = read_data(2)		
		if(g_showrecieved && gbAccess[id])
		{			
			set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
			ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)		
		}
		if(is_user_connected(attacker) && gbAccess[attacker])
		{
			switch(g_enabled)
			{
				case 1: {
					set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
					ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)				
				}
				case 2: {
					if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
					{
						set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
						ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)				
					}
				}
			}
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 3

If you can dream it, you can do it.


#3 thomas

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:265
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 05.09.2011 16:51

dzięki Wielkie +

Adminek Można Zamknąc :P
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych