Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

FeelMySkill - zdjęcie

FeelMySkill

Rejestracja: 04.07.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.07.2012 18:21
-----

Moje tematy

Moj pierwszy plugin.

24.07.2012 21:44

Witam, dzis napisalem swój pierwszy prosty plugin, dziala i tu moje pytanie:
czy w kodzie wszystko jest okej?
i drugie: jak zrobić by komenda mogła być użyta raz na rundę?
Dzięki i proszę sie nie smiać, dzis zaczalem sie tym bawic dopiero ;)


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /nic","tekst")
// Add your code here...
}
public tekst(id)
{
set_user_health(id,200)
set_user_gravity(id,0.50)
set_user_armor(id,67)
give_item(id,"weapon_m4a1")
give_item(id,"ammo_556nato")
client_print(id,print_chat,"To moj pierwszy plugin")
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

[Cod Nowy] Prosba o przerobienie klasy elektryk

05.07.2012 15:27

Posiada ona:"3 pioruny, którymi może strzelać
w przeciwnika po nacelowaniu na niego
Zadawane obrażenia: 50.0 + inteligencja"

Ja oczekuje:

* + 2 skoki
* Grawitacje zmniejszoną o połowę
* Widoczność na poziomie 120 (na stałe)
* ADMIN_LEVEL_H
I teraz najważniejsze:
* Ma mieć 1 piorun który bedzie zadawał 50 DMG i nię bedzie się dało zwiększać obrażen po dodaniu inty.

SMA:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";
new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Masz 3 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);[/background][/size][/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica,arial,sans-serif][size=3][background=rgb(255, 255, 255)]register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
precache_sound(gszSound);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_blyskawic[id] = 3;
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
ilosc_blyskawic[id] = 0;
}
public cod_class_skill_used(id) {
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(!ilosc_blyskawic[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);[/background][/size][/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica,arial,sans-serif][size=3][background=rgb(255, 255, 255)]if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}[/background][/size][/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica,arial,sans-serif][size=3][background=rgb(255, 255, 255)]if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_blyskawic[id]--;
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity )	   // start entity
write_short( endEntity )		 // end entity
write_short( iSprite )		   // model
write_byte( startFrame )		 // starting frame
write_byte( frameRate )		  // frame rate
write_byte( life )					   // life
write_byte( width )					  // line width
write_byte( noise )					  // noise amplitude
write_byte( red )					    // red
write_byte( green )					  // green
write_byte( blue )					   // blue
write_byte( alpha )					  // brightness
write_byte( speed )					  // scroll speed
message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
//Obrazenia
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);[/background][/size][/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica,arial,sans-serif][size=3][background=rgb(255, 255, 255)]remove_entity(ent);[/background][/size][/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica,arial,sans-serif][size=3][background=rgb(255, 255, 255)]//Piorun
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);[/background][/size][/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica,arial,sans-serif][size=3][background=rgb(255, 255, 255)]//Dzwiek
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}[/background][/size][/font][/color]
[color=#282828][font=helvetica,arial,sans-serif][size=3][background=rgb(255, 255, 255)]public ResetHUD(id) {
if(ma_klase[id] == 1) {
ilosc_blyskawic[id] = 3;
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Z góry dzięki.