Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Szycha - zdjęcie

Szycha

Rejestracja: 01.07.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.07.2012 14:51
-----

Moje posty

W temacie: PokeMod: CMDSBLOCK

18.07.2012 12:09

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include  #define PLUGIN "CMDS Block" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "KaMaZZ" new bool: g_blocked = true; /******************************************** ** INSTRUKCJA: ** ** - do zmiany czasu blokady służy ** ** zmienna g_block_time ** ** - blokowane komendy zmieniamy ** ** w zmiennej g_commands ** ** - mapy, na których blokada ma być ** ** - ciągła dopisujemy w zmiennej g_maps ** ********************************************/ new Float: g_block_time = 120.0; new const g_commands[][] = { "+pokeskill", "+pokeskill1", "+pokeskill2", "+pokeskill3" } new const g_maps[][] = { "yk_pokestadium", "knife_zone" } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); new mapname[32], i; get_mapname(mapname, charsmax(mapname)); for(i = 0; i < sizeof g_commands; i++) { register_clcmd(g_commands[i], "cmd_block"); } for(i = 0; i < sizeof g_maps; i++) { if(equali(mapname, g_maps[i])) { g_blocked = true; return PLUGIN_CONTINUE; } } register_event("HLTV", "round_start", "a", "1=0", "2=0"); return PLUGIN_CONTINUE; } public round_start() { remove_task(); g_blocked = true; set_task(g_block_time, "remove_block"); } public remove_block() { g_blocked = false; remove_task(); } public cmd_block() { if(g_blocked) { return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{ rtf1 ansi deff0{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard lang1045 f0 fs16 n par } */




Zrobiłem tak i na tych mapach co mam nie działa co mam zmienić ?

W temacie: [ROZWIĄZANE] Ilośc pokemonów w drużynie

03.07.2012 19:26

Dziękuje bardzo:)

W temacie: PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public

03.07.2012 15:34

Mam pytanie jak zmienić ilość pokemonów w drużynie ?(chodzi o to, że np po wpisaniu go mamy 7 a nie 6)