QTM_CodMod_brakperka.sma 31,5 KB 32 Ilość pobrań
QTM_CodMod_brakperka.amxx
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez
Flk
w 07.03.2013 08:38
QTM_CodMod_brakperka.sma 31,5 KB 32 Ilość pobrań
QTM_CodMod_brakperka.amxx
Napisane przez SiQenZ ^^
w 14.08.2012 17:38
Napisane przez
T-rus-T
w 11.08.2012 15:18
Napisane przez Hleb
w 02.08.2012 11:01
Napisane przez
PrO^^KoKSu
w 11.07.2012 10:30
generał.sma 1,82 KB 52 Ilość pobrań
generał.amxx
pułkownik.sma 1,8 KB 51 Ilość pobrań
pułkownik.amxx
longer.sma 1,18 KB 52 Ilość pobrań
longer.amxx
dumbass.sma 996 bajtów 38 Ilość pobrań
dumbass.amxx
nothing.sma 1,56 KB 47 Ilość pobrań
nothing.amxx
szpieg.sma 1,48 KB 50 Ilość pobrań
szpieg.amxx
Napisane przez kukla1910
w 11.07.2012 09:36
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Dumbass";
new const opis[] = "Odpowiednik Komandosa, jest szybki i ma Uzi";
new const bronie = (1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
NothiNg:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "NothiNg";
new const opis[] = "Posiada Pistolety, i ma 1/ 10 z usp/glock";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Napisane przez
Pawlak093
w 11.07.2012 09:43
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Longer";
new const opis[] = "Dostaje TMP, UZI. Ma modul odrzutowy E";
new const bronie = 1<<CSW_TMP | 1<<CSW_MAC10;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
ColorChat(id, GREEN, "Dostaje TMP, UZI, Ma modul odrzutowy E");
public cod_class_skill_used(id)
{
static Float:ostatni_skok[33];
new flags = pev(id, pev_flags);
if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+5.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}
Napisane przez Kofi24
w 11.07.2012 09:48
codclass_longer.sma 901 bajtów 123 Ilość pobrań
codclass_longer.amxx



Moja zawartość