Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

иєxт - zdjęcie

иєxт

Rejestracja: 29.06.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.03.2017 21:01
****-

#522424 [ROZWIĄZANE] Prośba o modyfikacje Silnika cod

Napisane przez Flk w 07.03.2013 08:38

Zobacz jak będzie coś nie tak to napisz tu
Załączony plik  QTM_CodMod_brakperka.sma   31,5 KB  25 Ilość pobrań
  QTM_CodMod_brakperka.amxx


#446325 Edytacja klasy. vol3

Napisane przez SiQenZ ^^ w 14.08.2012 17:38

http://amxx.pl/topic...dla-klasperkow/
  • +
  • -
  • -1


#444273 Perki

Napisane przez Hleb w 11.08.2012 06:22

Potrójna Łuska

Załączony plik  codperk_potrojnaluska.sma   815 bajtów  63 Ilość pobrań
  codperk_potrojnaluska.amxx
  • +
  • -
  • 2


#444569 [ROZWIĄZANE] Gdzie i jak zrobić perk?

Napisane przez T-rus-T w 11.08.2012 15:18

http://amxx.pl/topic...perk-na-szybko/
<ciach!>


#439628 [ROZWIĄZANE] Zrobienie 3 klas bd +++

Napisane przez Hleb w 02.08.2012 11:01

łap samuraja

Załączony plik  codclass_samuraj.sma   1,73 KB  20 Ilość pobrań
  codclass_samuraj.amxx
  • +
  • -
  • 2


#430803 Prośba o 5 Klas ;)

Napisane przez PrO^^KoKSu w 11.07.2012 10:30

Masz wszystkie :P
W dumbassie dałem ci te 50% niewidzialności

Aha i jeszcze szpiega zara powinienem dodać.

EDIT
Łapaj szpiega

Załączone pliki




#430783 Prośba o 5 Klas ;)

Napisane przez kukla1910 w 11.07.2012 09:36

Dumbass:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
	   
new const nazwa[]   = "Dumbass";
new const opis[]    = "Odpowiednik Komandosa, jest szybki i ma Uzi";
new const bronie    = (1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
   
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
NothiNg:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	   
new const nazwa[]   = "NothiNg";
new const opis[]    = "Posiada Pistolety, i ma 1/ 10 z usp/glock";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

Reszty Ci nie zrobie bo dopiero raczkuję
  • +
  • -
  • 2


#430787 Prośba o 5 Klas ;)

Napisane przez Pawlak093 w 11.07.2012 09:43

loger, zobacz czy bronie są dobrze

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Longer";
new const opis[] = "Dostaje TMP, UZI. Ma modul odrzutowy E";
new const bronie = 1<<CSW_TMP | 1<<CSW_MAC10;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
	ColorChat(id, GREEN, "Dostaje TMP, UZI, Ma modul odrzutowy E");
	
public cod_class_skill_used(id)
{
	static Float:ostatni_skok[33];
	new flags = pev(id, pev_flags);
	
	if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+5.0)
	{
		ostatni_skok[id] = get_gametime();
		new Float:velocity[3];
		velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
}

  • +
  • -
  • 2


#430790 Prośba o 5 Klas ;)

Napisane przez Kofi24 w 11.07.2012 09:48

Longer :P
/
Znowu ....

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2