Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

RespecT. - zdjęcie

RespecT.

Rejestracja: 23.06.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.07.2012 20:19
-----

#178211 Deathrun VIP

Napisane przez XereS w 09.10.2010 10:33

Dołączona grafika

.:: DeathRun ViP ::.


VIP posiada:
• Po respawnie posiada poświatę przez sekundę.
VIP posiada specjalne menu.
VIP posiada inny model.
• Kiedy VIP się połączy słyszy muzykę dla VIP`ów.
• Kiedy wchodzi na serwer na HUDzie wyświetlana jest wiadomość o jego przyjściu.
• Menu VIPa posiada muzykę.
VIP może robić multi skoki.


.:: ViP Menu ::.

1.255 Hp.
2.255 Armor.
3.Gravity.
4.Speed.
5.Deagle z 2 nabojami. (Dla Terrorists)
6.He Grenade.
7.Night Vision (dla ciemnych map).


Dołączona grafika

standardowa


Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#349211 Odnawianie perku po zmianie klasy.

Napisane przez d0naciak w 14.01.2012 15:02

dodaj do pluginu


public cod_class_changed(id)
wytrzymalosc_perku[id] = 0;

  • +
  • -
  • 5


#201386 Szybkie rozdawanie statystyk

Napisane przez Goliath w 30.12.2010 17:51

Moja mała modyfikacja umożliwia rozdawanie punktów po 10 oraz dodanie wszystkich w jedną statystykę. Instalacja jest w przypadku obu Cod'ów taka sama, różni się tylko kod do wklejenia.

Instrukcja:
1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Znajdujemy public PrzydzielPunkty i PrzydzielPunkty_Handler.
3. Zamieniamy te dwa publici na poniższy kod:
Kod do starego CoD'a
Kod do nowego CoD'a
4. Kompilujemy plik i gotowe :).

Teraz w bardzo łatwy sposób możemy ustalić limity dla poszczególnych statystyk.
	limit_int = X;
limit_kon = X;
limit_wyt = X;
limit_zdr = X;

Zmieniamy tutaj X na swój limit. Oczywiście powyższe limity można ustawić oddzielnie dla różnych klas w taki sposób:
- do starego CoD'a
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
limit_int = 250;
else
limit_int = 100;

- do nowego CoD'a
if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Komandos"))
limit_int = 250;
else
limit_int = 100;

W tym przypadku komandos będzie miał limit inteligencji równy 250, a wszystkie inne klasy tylko 100.
  • +
  • -
  • 41


#283031 Klasa: Elektryk

Napisane przez ToJaTwojTelefon w 15.08.2011 07:51

trzymaj :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3