Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

danie(L) - zdjęcie

danie(L)

Rejestracja: 17.06.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.07.2012 07:15
-----

Moje posty

W temacie: Monety v2 - niedziałające

23.06.2012 12:29

Okey, nie ma błędów ale teraz jest tak:

Nie mam monet , nie mogę kupic..
Gdy mam monety mogę kupic ale po kupnie nie odejmuje monet i se kupuje ile chce..

W temacie: Monety v2 - niedziałające

23.06.2012 11:02

To teraz przy kompilacji wyskakują mi takie błędy i kilka warningów :

Warning: Loose indentation on line 518
Warning: Loose indentation on line 519
Warning: Loose indentation on line 529
Warning: Loose indentation on line 530
Warning: Loose indentation on line 540
Warning: Loose indentation on line 541
Error: Invalid expression, assumed zero on line 519
Error: Invalid expression, assumed zero on line 530
Error: Invalid expression, assumed zero on line 541

To te linijki :

519 else
530 else
541 else


Cały kod:

public SklepM_Handle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 100
if(monety[id] >= koszt)
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 500 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=500;
else
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}
case 1:
{
new koszt = 50
if(monety[id] >= koszt)
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 200 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=200;
else
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}
case 2:
{
new koszt = 30
if(monety[id] >= koszt)
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 100 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=100;
else
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Jak to naprawic ? Pomocy; (

W temacie: [ROZWIĄZANE COD NOWY] Nie Chce Sie wgać Cod Mod

23.06.2012 08:25

Pewnie nie wpisujesz do configs/plugins.ini np. QTM_Peyote.amxx

W temacie: Monety v2 - niedziałające

22.06.2012 20:55

case 0:
{
new koszt = 100
if(monety[id] >= koszt)
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
else
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 500 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=500;
}
}


Zrobiłem juz monety , ale teraz jest cos w sklepie zryte np. Kupuje te monety , mam 0 monet to mi daje expa...


Jak to naprawic?

W temacie: Monety v2 - niedziałające

22.06.2012 07:06

Pomoże ktos ?..