Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

danie(L) - zdjęcie

danie(L)

Rejestracja: 17.06.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.07.2012 07:15
-----

#423497 Monety v2 - niedziałające

Napisane przez Dziku w 23.06.2012 12:50

A teraz?


public SklepM_Handle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 100
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 500 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=500;
monety[id] -=100;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
case 1:
{
new koszt = 50
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 200 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=200;
monety[id] -=50;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
case 2:
{
new koszt = 30
if(monety[id] >= koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 100 expa");
doswiadczenie_gracza[id] +=100;
monety[id] -=30;
}
else
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajaco monet.");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#421548 [ROZWIĄZANE] Brak Itemu

Napisane przez lexar w 18.06.2012 08:23

W public Odrodzenie(id) szukasz:
strip_user_weapons(id);

Przed tym lub za tym powinieneś mieć:

UsunPrzedmiot(id)

Usuwasz tą funkcję

Powinno to wyglądać tak:

[left]
		if(nowa_klasa_gracza[id])
		{
				klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
				nowa_klasa_gracza[id] = 0;
				strip_user_weapons(id);
				give_item(id, "weapon_knife");
				switch(get_user_team(id))
				{
						case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
						case 2: give_item(id, "weapon_usp");
				}
				WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
		}[/left]

Sprawdź czy masz takie coś

Poradnik od camilost'a
  • +
  • -
  • 1