Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

valdemords - zdjęcie

valdemords

Rejestracja: 08.06.2012
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
-----

Moje posty

W temacie: Jak pobrać bind gracza

09.06.2012 11:51

jak już Dark Wspomiał jak chcesz pobiać czy gracz wcisnął "X" (domyślnie radio2) rejestrujesz komende

register_clcmd("radio2", "CosTamRobie");

public CosTamRobie(id)
{

}

Klawisza nie złapiesz.



Tak jak napisałem małymi literkami nie przyjmuje do wiadomości bzdetów.
Pisałem jak pobrać jakąś wartość z bindu, a nie podstawić sobie gotową...
Widać, że czytanie ze zrozumieniem to za mało no ale pominę ten fakt.
No nic dzięki wam za staranie się ale widocznie tego nie da się przechwycić.
Jeszcze raz dzięki zamknijcie ten temat :) :spamban:

W temacie: Jak pobrać bind gracza

08.06.2012 22:36

To spoko. Jeśli nie wykryje się bindy gdy się go naciśnie.
Ale jak wykryć u gracza bindy?
Przeanalizowałem prawie każdy wariant jakoś nie dział żaden z nich.

bind "%s" "polecenie"

przerzuciłem po pętli by wykryło na każdym klawiszu jakieś tam polecenie czy ono tam jest
i tak jak wypisałem w pierwszym poście nic nie oddało pozytywnego rezultatu ;)

Tak więc w skrócie mówiąc jak pobrać czy na danym klawiszu gracz ma zbindowane jakieś polecenie ??

W temacie: Jak podwyższyć napis hud

08.06.2012 22:31

if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 300, 0, -1.0, 1.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 300, 0, -1.0, 1.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

a dokładnie chodzi o 4 i 5 wartość w set_hudmessage
pierwsza to X wartość na osi X
druga to Y wartość na osi Y

zaczynamy od 0.01 X czyli od początku osi kończymy na 1.0
zaczynamy od 0.01 Y czyli od góry osi kończymy na 1.0 czyli na samym dole osi

wartości -1.0 dla X i -1.0 znaczą tyle samo co 0.5 dla X i Y czyli środek ekranu ....


set_hudmessage(0, 300, 0, X, Y, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

Pozdrawiam miłej pracy w ustawianiu napisu na osi...

W temacie: Jak pobrać bind gracza

08.06.2012 22:15

Tak tak to wiem. Tylko mi chodzi o głupie porównanie bind'u
gdy gracz sobie wciśnie ten klawisz... Wtedy wypadało by wykryć te zdarzenie

gracz naciska np. X wtedy odpala mu się w konsoli jakieś tam polecenie.
i czy da się sprawdzić czy na takim bindzie gracz ma coś takiego zbindowane

np. X = "say Elo"
jak wykryć, że gracz na klawiszu X ma zbindowane "say Elo"
Gdy wykryje "say cośtam" to tak samo tyczyło by się to do wpisów graczy
czyli całego chat'a gracz coś napisze na say i wtedy to do konsoli leci i tak czy siak nie pasuje to do tego problemu ;)

Także nie chodzi mi o przechwytywanie wpisanych bindów na serwerze tylko ogólne ich przechwytywanie ;)
np. nie chodzi mi o to, że gracz ustawi sobie bind X "say Elo" na serwerze tylko, gdy użyje tego bind'a
by pobrać właśnie wtedy, że to jest bind, a nie wypis w say ;)