Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Karras - zdjęcie

Karras

Rejestracja: 08.06.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.07.2014 22:38
-----

Moje tematy

[ROZWIĄZANE] Algebra Boole'a - co i jak?

13.11.2013 20:36

Witam. Mam problem z algebrą boole'a, mam przygotować temat na jakieś 15 minut o tym, lecz cieżko jest go zrozumieć (bynajmniej mi hihi). Prosił bym o wytłumaczenie (czytam z ksiażki i przeglądam internet, ale nie wchodzi mi to do głowy) tej algebry tak na chłopski rozum :)

 

Z góry dziękuje :)

[ROZWIĄZANE] Problem - Exp za użycie mocy perku/klasy.

16.10.2013 22:07

Witam! Mam problem z pluginem, który dodaje expa za użycie mocy perku lub klasy.

Poprostu nie działa, nie mam pojęcia dlaczego, kompiluje się prawidłowo więc nie wiem o co chodzi.

Oto kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>


public cod_perk_used(id)
	{		
			if(cod_perk_used(id))
			{
				new losowy_exp = random_num(5, 20);
				
				cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+losowy_exp);
				client_print(id, print_chat,"Otrzymales %d expa za uzycie mocy perku!",losowy_exp); 
			}
	}
public cod_class_skill_used(id)
    {
		if(cod_class_skill_used(id))
		{
				new losowy_exp_klasy = random_num(5, 20);
				
				cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+losowy_exp_klasy);
				client_print(id, print_chat,"Otrzymales %d expa za uzycie mocy klasy!",losowy_exp_klasy); 
		}

    } 

Korzystałem do pisania tego pluginu z dokumentacji amxx. Dopiero się ucze więc proszę o nie dawanie mi gotowców, lecz o wytłumaczenie jak poprawnie to zrobić :)

Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam ;)

cod_set_user_perk

01.06.2013 18:09

Po dodaniu na serwer 2 perków by cypis nie chce mi działać kilka pluginów zwiazanych z perkami, tutaj macie wszystko w logach:

L 06/01/2013 - 18:44:43: [AMXX] Plugin "codclass_zlodziej.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_set_user_perk") - check your modules.ini.
L 06/01/2013 - 18:44:43: [AMXX] Plugin "cod_adminmenu.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_set_user_perk") - check your modules.ini.
L 06/01/2013 - 18:44:43: [AMXX] Plugin "wymiana_bez_wytrzymalosci.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_set_user_perk") - check your modules.ini.
L 06/01/2013 - 18:44:43: [AMXX] Plugin "OddajPerk.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_set_user_perk") - check your modules.ini.
L 06/01/2013 - 18:44:43: [AMXX] Plugin "sklepm.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "cod_set_user_perk") - check your modules.ini.

Modules.ini:

;;;
; Aby w-¦czyŠ modu-, usu˝ ťrednik (;) przed jego nazw¦.
; Jeťli nie tutaj, po prostu dodaj jej nazwy, po jednym w wierszu.
; Nie trzeba pisaŠ rozszerzenie pliku.
;;;

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;  SQL Modu-y zwykle nale¬y w-¦czyŠ rŕcznie       ;;
;; You can have any number on at a time.  Use      ;;
;;  amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

mysql
sqlite

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Dodatkowe Moduly                                 ;;
;; Wystarcza nazwy bez rozszerzen                   ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Moduly te zostaly automatycznie wykryte i zaladowane  ;;
;;  W razie potrzeby kazdy mozna wylaczyc lub wlaczyc    ;;
;;  wystarczy usunac srednik  ";"                        ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
cstrike
csx
netdb
hamsandwich 

Macie jakieś pomysły co z tym zrobić? ;/

[ROZWIĄZANE] Prośba o klase "Inżynier"

03.05.2013 09:51

Nazwa klasy: Inżynier

Opis klasy: Może postawić działko (ograniczenie ilosci działek na MAPIE do 4)

 

Inteligencja: 20

Zdrowie: 20

Kondycja: 20

Wytrzymałość: 20

 

Z góry dziękuje ;)

Kompilacja klas z dodanymi statystykami.

07.04.2013 23:00

Siema ;)
Mam taki problem, otóż dodałem do QTM_CodMod dodatkowe statystyki: grawitacje i obrażenia (w takiej kolejności) i mój problem jest taki, jak skompilować pod to klasę?
Próbowałem już napisać taką klasę, ale że zaczynam dopiero swoją zabawę z Pawn'em to nie wiem co źle robię ;/

Oto sma mojej klasy:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kosiarz[Premium]";
new const opis[] = "1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM) i ma 120HP";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const grawitacja = 0;
new const obrazenia = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja, obrazenia);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
  new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
  if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
  
}

return HAM_IGNORED;
}

Oraz błędy po kompilacji:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
kosiarz.sma(25) : error 088: number of arguments does not match definition
kosiarz.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "grawitacja"
kosiarz.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "obrazenia"
1 Error.
Could not locate output file kosiarz.amxx (compile failed).

Jeśli możecie to wytłumaczcie co źle zrobiłem i jak mam to zrobić dobrze, abym inne klasy mógł kompilować :)