Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Patrasssek - zdjęcie

Patrasssek

Rejestracja: 02.06.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.06.2012 16:22
-----

#417734 Prosze o 2 Klasy :D

Napisane przez Kaski w 04.06.2012 14:32

Na *uj dajesz tą klase jak on prosił o +15 dmg ??? Tmp/Uzi ..

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Madrzec";
new const opis[] = "tmp/uzi +15dmg";
new const bronie = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 115;
new const kondycja = 12;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_TakeDamage1, "player", "TakeDamage");

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 254);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_TMP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Chyba troche zepsułem ;/ jak znajde błąd to naprawie xD


#401863 Paczka PaintBall by szelbi [Aktualizacja 01.11.13]

Napisane przez szelbi w 26.04.2012 07:00

Opis


Chciałbym przedstawić wam paczkę PaintBall mojego autorstwa z kilkoma przerobionymi przeze mnie pluginami :)

Wersja AMXX - 1.8.1 [Linux]

Pluginy


Spoiler


Cvary


Spoiler


Mapy


Spoiler


Dodatkowe informacje


Paczka jest w pełni gotowa do użycia! Wystarczy wgrać i cieszyć się grą! :)

Download


~ Paczka PaintBall (metamod-P + AMXX 1.8.1 + dproto) [45,5 MB]
http://hostuje.net/file.php?id=be45bcb065a5024f903beeea2aad971e
Paczka waży tyle ze względu na znajdujące się w niej mapy.

Link nie działa? Napisz do mnie na PW!

Czekam na wasze opinie! :)

  • +
  • -
  • 34