Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosze o 2 Klasy :D


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Patrasssek

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kujawy
Offline

Napisano 04.06.2012 09:38

Mędrzec:
115Hp
20Int
0Wytrzm
12Kondy
Opis:Tmp/Uzi/Glock/Usp +15Dmg z Tmp/Uzi

Biegacz:
100Hp
-3Int
-7Wytrzym
50Kondy
Ospi:Sig552/Aug/Glock/Usp AutoBH 2Miny Laserowe

Bd bardzo wdzieczy :D
  • +
  • -
  • 0

#2 Chmielu555

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 04.06.2012 14:19

Łap:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Mędrzec";
new const opis[] = "Tmp/Uzi/Glock/Usp +15Dmg z Tmp/Uzi";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 115;
new const kondycja = 12;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
  • +
  • -
  • 0

#3 Kaski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:165
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 04.06.2012 14:32

Na *uj dajesz tą klase jak on prosił o +15 dmg ??? Tmp/Uzi ..

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Madrzec";
new const opis[] = "tmp/uzi +15dmg";
new const bronie = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 115;
new const kondycja = 12;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_TakeDamage1, "player", "TakeDamage");

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 254);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_TMP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Chyba troche zepsułem ;/ jak znajde błąd to naprawie xD

Użytkownik Kaski edytował ten post 04.06.2012 14:31


#4 Kaski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:165
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 04.06.2012 20:17

Może to :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Madrzec";
new const opis[] = "tmp/uzi +15dmg";
new const bronie = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 115;
new const kondycja = 12;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_TakeDamage1, "player", "TakeDamage");

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 254);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_TMP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Też nie, będe próbował ;]

#5 Kaski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:165
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 05.06.2012 14:09

Jest !!! Doszedłem do tego trzymaj opłaciło sie próbować z 3h ;D


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Madrzec";
new const opis[] = "+15 dmg uzi/tmp";
new const bronie = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 115;
new const kondycja = 12;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage1");
}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 254);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_TMP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych