Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sirgutbert - zdjęcie

sirgutbert

Rejestracja: 01.06.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.04.2014 21:10
-----

Moje tematy

Jaki cod mod pod te klasy

18.04.2014 19:09

Witam chciałbym otworzyć własny serwer i szukam cod mod'a  mam już klasy i perki swoje chce je wgrać i miec juz gotowego cod mod'a do gry jaki polecicie o to jedna z klas
I czy ta klasa jest dobrze wykonana ? i pod jaki cod mod proszę podać i dziękuje 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
     
new const nazwa[]   = "Bond(premium)";
new const opis[]    = "1/6 z USP +20 dmg niewidzialność spada gdy kuca (prawie niewidzialny) 1/3 na head'a";
new const bronie    = (1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaNaHeadshot_TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Bond(premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

public SzansaNaHeadshot_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && !random(3))
	{
		set_user_hitzones(idattacker, this, 2);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}


public cod_class_disabled(id)
             ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
              if(!is_user_connected(idattacker))
               return HAM_IGNORED;

             if(!ma_klase[idattacker])
               return HAM_IGNORED;
	       
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_USP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 6) == 1)
return HAM_IGNORED;
}

Problem z wykonaniem klasy do cod mod z awansami

08.10.2013 17:29

 

elo zaczołem robić klasę do cod mod ale nie wiem do końca jak to ktoś wytłumaczy pomoże?
był bym wdzięczny gdy by mi to wykonał.

( to wszystko ma być oddane dopiero do QTM_CODMOD) wyjaśni ktoś mi to o to i  opis tej klasy jak ma wyglądac
 

attachicon.gifPan pozdro.smaattachicon.gifQTM_CODMOD.sma

 klasy partyzant [premium]
Partyzant bd miał
więcej kondy hp bez zmian i więcej inty
Niewidka na kosie spada na 12 i 1/8 usp oraz 
1/15 mp5  +75 dmg z aug
Partyzant profesjonalny
więcej inty kondy hp itd
Niewidka na kosie spada na 11 
1/8 z usp oraz 1/12 z mp5 
oraz wiekszy dmg o 100  z aug
Kozacki partyzant
wiecej inty kondy hp itd 
Niewidka na kosie spada na 10 
1/6 usp oraz 1/10 mp5
oraz wiekszy dmg o 120 aug
Elitarny partyzant 
niewidka spada na 10 na kosie
1/3 usp 1/7 mp 5 oraz
dmg na aug o 170 wiekszy

 

 


elo zaczołem robić klasę do cod mod ale nie wiem do końca jak to ktoś wytłumaczy pomoże?
był bym wdzięczny gdy by mi to wykonał.

( to wszystko ma być oddane dopiero do QTM_CODMOD) wyjaśni ktoś mi to o to i  opis tej klasy jak ma wyglądac
 

Załączony plik  Pan pozdro.sma   3,34 KB  84 Ilość pobrań
  Pan pozdro.amxx Załączony plik  QTM_CODMOD.sma   2,54 KB  89 Ilość pobrań
  QTM_CODMOD.amxx

Witam mam propozycje dodania klasy partyzant [premium]
Partyzant bd miał
więcej kondy hp bez zmian i więcej inty
Niewidka na kosie spada na 12 i 1/8 usp oraz 
1/15 mp5  +75 dmg z aug
Partyzant profesjonalny
więcej inty kondy hp itd
Niewidka na kosie spada na 11 
1/8 z usp oraz 1/12 z mp5 
oraz wiekszy dmg o 100  z aug
Kozacki partyzant
wiecej inty kondy hp itd 
Niewidka na kosie spada na 10 
1/6 usp oraz 1/10 mp5
oraz wiekszy dmg o 120 aug
Elitarny partyzant 
niewidka spada na 10 na kosie
1/3 usp 1/7 mp 5 oraz
dmg na aug o 170 wiekszy

Prośba o klasę Partyzant z awansami

06.10.2013 13:38

Proszę o zrobienie takiej klasy
Partyzant 

więcej kondy hp bez zmian i więcej inty
Niewidka na kosie spada na 20 i 1/9 usp oraz 
1/14 mp5 dmg większe o 100% aug
Partyzant professionalny(awans na 200lvl)
więcej inty kondy hp itd 2 skoki i grava 650
Niewidka na kosie spada na 16 
1/8 z usp oraz 1/12 z mp5 
oraz wiekszy dmg o 150% z aug
Kozacki partyzant (awans na 450lvl)
wiecej inty kondy hp itd 2 skoki grava 600
Niewidka na kosie spada na 15 
1/7 usp oraz 1/10 mp5
oraz wiekszy dmg o 200% aug
Elitarny partyzant  (awans na 750 lvl)
niewidka spada na 13 na kosie
1/6 usp 1/8 mp 5 oraz
dmg na aug o 300% wiekszy 
2 skoki grava 550