Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

volshebnik - zdjęcie

volshebnik

Rejestracja: 19.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.10.2019 12:06
-----

#728963 ReHLDS, Anty-WH, AimBot Detector, Nowe możliwości

Napisane przez tytusek w 05.08.2016 15:53

1.Ogólnie o ReHLDS:
 
Co to ReHLDS?
"Reverse-engineered [/size]HLDS, czyli [/size]ReHLDS[/size] jest silnikiem serwera dla gier GoldSource, takich jak Counter-Strike 1.6. Stworzony został poprzez [/size]inżynierię wsteczną na podstawie oryginalnego engine w wersji 6153 (plik engine_i486.so)."[/size]
 
więcej o ReHLDS > kliknij tutaj
source code > kliknij tutaj
Lista skompilowanych wersji ReHLDS > kliknij tutaj
Lista polskich serverów, które korzystają z ReHLDS > kliknij tutaj
 
na ReHLDS nie działają moduły:
  • OpenGl Detector  mazdan
  • Orpheu
  • Okapi
Co daje nam ReHLDS:
  • lepsza optymalizacja servera, większa wydajność.
  • API do pluginów amxx.
Uwaga zalecane przy ReHLDS oraz dodatków, używanie metamod v1.21p37
 
Uwaga zalecane jest ustawienia tych komend w server.cfg lub amxx.cfg z następującymi wartościami
  • mp_consistency 1
  • sv_rehlds_movecmdrate_max_burst -1 
  • sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst -1
Ustawienia do server.cfg dla ReHLDS:
Spoiler

 
2. Zabezpieczenia przed Exploitami
 
 
VoiceTranscoder 2017 RC - Jest to najnowsza wersja kodeka do rozmów pomiędzy graczami Steam i NonSteamów
 
ta wersja różni się od starszym tym, że posiada zabezpieczenie przed flood voice atakiem  w skutek tego ataku server może dostać Crashu
 
Ustawienia VoiceTranscoder.cfg
Spoiler

 
SafeNameAndChat 1.0  - plugin do metamoda co podmienia znaki # % na inne w unicode, więc gracze nadal będą mogli mieć # w nicku i nie powodować żadnych problemów z serverem.
 
Ustawienia SafeNameAndChat.cfg
Spoiler

 
Reauthcheck 0.1.5 odpowiednik FakeDetector dla hlds, jest to plugin do metamoda do wykrywa botów na serverze i zabezpiecza przed problemami co mogą wywołać te boty (Crashe servera).
 
Ustawienia  reauthcheck.cfg
Spoiler


 
Reunion 0.1.75 - jest to odpowiednik najnowszego dproto 0.9.548, posiada w sobie ten modul kilka zabezpieczen jak dproto najnowsze oraz umożliwia łączenie się na serverze graczy Steam + NonSteam
 
Uwaga Reunion nie posiada zmiany nazwy gry w ustawieniach trzeba użyć pluginu do amxmodu 
 
Plugin na zmianę nazwy Gry:
Spoiler

 
Ustawienia reunion.cfg
Spoiler

 
3. AntiCheats
 
Reaimdetector 0.1.3 - plugin do metamoda, który wykrywa podejrzane ruchy myszka i daje za to ostrzeżenia, po zebraniu odpowiedniej ilości ostrzeżeń gracz dostaje bana za Aim Bota
 
instalacja wgrywamy do folderu addons/amxmodx/modules a następnie dopisujemy w addons/amxmodx/configs/modules.ini  reaimdetector
 
Ustawienia znajdują się w addons/amxmodx/configs/reaimdetector/config.cfg
Spoiler

 
Whblocker 1.5.672 - dodatek do metamoda, który blokuje wh częściowo 
 
film prezentujący dokładnie jak blokuje i kiedy kliknij tutaj 
 
Ustawienia config.ini
Spoiler

 

Rechecker 2.3 - plugin do metamoda, umożliwia wykrywania danych plików gracza w jego Counter-Striku i wykonywaniu operacji na tym graczu.
Najlepsze zastosowanie tego dodatku według mnie w tej chwili, wykrywania potencjalnych plików, które umożliwiają Cheatowanie dla danego gracza
Zliczanie po wersji pliku md5 masterserver.vdf i określenie, który polski Master Boost jest najlepszy i daje najlepsze efekty, potrzebny będzie do tego plugin do amxmodu
 
Ustawienia resources.ini
Spoiler

 

Całą paczkę tych wszystkich dodatków, modułów, zabezpieczeń oraz rehlds umieszczam w załączniku oraz tutaj do pobrania > Załączony plik  ReHLDS-paczka tytusa.rar   3,93 MB  2200 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 25


#737195 Paczka 4FuN by umadBRO?/ScOrPiOn

Napisane przez DarkGL w 07.03.2017 22:25

Aktualizacja
  • +
  • -
  • 1


#280659 Inne dodawanie punktów

Napisane przez Goliath w 10.08.2011 10:49

Cholera, miałem zrobione u siebie praktycznie to samo i zastanawiałem się, kiedy to wstawić. Jak widać, trochę zbyt długo się zastanawiałem xD.

Co do tematu: zauważyłem taką niedogodność - gdy ma się np. 85 punktów w danej statystyce, a limit wynosi 100, to przy próbie dodania w statystykę np. 16 punktów wyświetli się, że "maksymalny poziom statystyki osiągnięty". Oto kod, który powinien to naprawić:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]

switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

A dla tych, którzy chcą dodawanie wszystkiego w daną statystykę: zmieniamy:
new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24 }

Na:
new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24, -1 }

Zmieniamy funkcję PrzydzielPunkty na:
public PrzydzielPunkty(id)
{
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];

if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \rwszystko \y(Ile pkt dodac do statow)");
else format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}

A funkcję PrzydzielPunkty_Handler na:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc;
if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
ilosc = punkty_gracza[id];
else ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]

switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Powyższych kodów nie testowałem, ale myślę, że będą działać.
  • +
  • -
  • 23


#275678 Inne dodawanie punktów

Napisane przez byCZUS w 30.07.2011 11:51

Witam,
dzisiaj przedstawię troszkę inny sposób dodawanie punktów statystyk niż w innych tutkach ;], wygląda to mniej więcej tak:

ncje45.jpg

Dokładniej chodzi o opcję numer: 1. Po jej kliknięciu liczba dodawanych punktów się zwiększa (można to dowolnie edytować).

A więc do dzieła, na samym początku musimy dodać jedną stałą z naszymi punktami i zmienną która będzie przechowywała informacje o tym co ile ma dodawać na pkt.
Pod:
 

new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

dodajemy coś takiego:
 

new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.
new szybkosc_rozdania[33];

Następnym krokiem będzie edycja widoku statystyk i handler'a od tego. Szukamy

public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
i zamieniamy na

public PrzydzielPunkty(id)
{
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];

format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
Wygląd naszego menu z punktami został już zmieniony teraz, handler, znajduje się on nieco niżej, dokładnie chodzi o to:

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");


}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
zamieniamy na

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]

switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

No i to tyle, wystarczy teraz przekompilować kod i wgrać plugin. ;]
  • +
  • -
  • 75


#701308 RoundSound'y od Z!3L0ny'ego "Coś dla prawdziwych Albańczyków,...

Napisane przez Z!3L0ny w 22.05.2015 19:17

  • Ilość kawałków - 8
  • Typ dźwięku - mp3 (128,160,192,224,320)
  • Długość utworów - 13 - 20 sek.

 

Albański nuty nie dla żadnych podrabiańców

 

1.Gang Albanii - Albański raj ~13s

2.Gang Albanii - Blachary ~13s

3.Gang Albanii - Dla prawdziwych dam ~14s

4.Gang Albanii - Klub Go Go ~15s

5.Gang Albanii - Kokainowy baron ~15s

6.Gang Albanii - Królowie życia ~15s

7.Gang Albanii - Marihuana ~20s

8.Gang Albanii - Napad na bank ~14s

Średnia utworów ~14.875s

 

Piszcie czy warto było mi to robić :D

 

~Pobierz Albański zestaw~

http://www1.zippyshare.com/v/PR7kBA9j/file.html


  • +
  • -
  • 12


#137687 Dookie PL

Napisane przez Vertricus w 23.05.2010 00:23

Wywody na temat nowego moda prowadźcie gdzie indziej ^D^
Spróbujcie czy można gdziekolwiek:

Załączony plik  kupa.sma   8,88 KB  421 Ilość pobrań
  kupa.amxx

  • +
  • -
  • 1


#1543 Screen Shake 1.0 by ThantiK

Napisane przez Abes Mapper w 21.02.2008 14:54

Screen Shake 1.0
by ThantiK


Dołączona grafika
Ten plugin pozwala trząść ekranem każdego z graczy. Admin wpisuje komendę, nick gracza i mu się trzęsie ekran.


Dołączona grafika
amx_shake

Dołączona grafika
Standardowa [ http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20 ]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#501835 RoundSound

Napisane przez speedkill w 15.01.2013 20:10

RoundSound

opis
Jest to plugin większości znany, odtwarza on muzykę na koniec rundy, w zależności który team wygrał.
Ktoś spyta czym ten plugin różni się od tych pozostałych?

Plugin ten posiada:
  • Wczytywanie utworów z pliku RoundSound.ini
  • Playlista dla każdego teamu z osobna
  • Możliwość przesłuchania każdego z utworu
  • Możliwość ustawienia dla którego teamu ma być dana piosenka
  • Tytuły piosenek podajemy w tym samym pliku
  • Plugin wczytuje wszystko na początku mapy, tylko raz!
  • Dokładne logowanie o przebiegu wczytywania każdej piosenki
  • Możliwość włączenia/wyłączenia roundsound'a
  • Pokazywanie jaka piosenka obecnie jest odgrywana
  • Możliwość ustawienia m.in. gdzie ma się pokazywać jaka piosenka jest odgrywana ( czat lub ukrycie tego )
  • Komenda /last, dzięki której możemy zobaczyć tytuł ostatniej piosenki
  • Wyłączanie / włączanie, odsłuchiwanie utworów odbywa się w menu
  • Reklama na czacie co ustalony czas cvarem, o istnieniu takich komend jak /last itp.
  • Blokowanie pluginu, jeżeli plik RoundSound.ini nie istnieje w folderze configs/
  • Możliwość wyłączenia reklam dotyczących roundsound'a
  • Możliwość zmiany pozycji wyświetlania obecnego utworu
  • Możliwość ustawienia czy muzyka ma się odtwarzać losowo czy po kolei
  • Możliwość wyświetlenia użytkownikowi tytłu piosenki, a także wyłączenie tego
Resztę zobaczycie sami ;)

screenshot

1.JPG 2.JPG 3.JPG 4.JPG 5.JPG

wymagane moduly
amxmodx
cvary
 
Roundsound_ads_time      /* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach [ domyślnie 120 ] | Limit nie mniej niż 30 sekund  */
Roundsound_prefix        /* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda [ domyślnie RoundSound ]   */
Roundsound_show_type     /* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze [ domyślnie 1 ] | 1 - Chat | 0 - Brak   */
Roundsound_random_music  /* Czy muzyka ma się odtwarzać losowo [ domyślnie 0 ] | 1 - Losowo | 0 - Po kolei   */
Roundsound_show_playlist /* Czy ma pokazywać nazwy utworów ( w odsłuchiwaniu, pod koniec rundy lub gdy gracz użyje komendy /last ) [ domyślnie 1 ] | 1 - Tak | 0 - Nie    */
komendy 
Otwiera główne menu, w którym można wyłączyć lub włączyć roundsounda, posłuchać utworów CT / TT, wyłączyć reklamy, oraz zmienić pozycję wyświetlania:
 
say /rs
say /roundsound
say_team /rs
say_team /roundsound
Pokazywanie ostatniego utworu, który został odegrany:
 
say /last
say_team /last
konfiguracja

Tworzymy plik RoundSound.ini w folderze configs, następnie uzupełniamy go tak:
"Ścieżka" "Tytuł" "Team"
Przykładowo:
"misc/RoundSound/1.mp3" "All I Want For Christmas Is You" "TT"
Ważne! Ścieżkę podajemy tak jakbyśmy się znajdowali w folderze sound/, wyżej został podany przykład.

instalacja
Standardowa.

inne informacje

Autor: Michał "speedkill" Mulik

download
Czysta wersja:
Załączony plik  amxmodx.rar   17,71 KB  6766 Ilość pobrań


Załączony plik  RoundSound.sma   10,41 KB  4046 Ilość pobrań
  RoundSound.amxx
  • +
  • -
  • 72


#679579 Dproto 0.9.543 [13.04.2015] [Fix Exploit & Bug Fix]

Napisane przez ex0 w 01.01.2015 11:06

Aktualizacja była?

 

Wiadomo coś na temat wyrzucania ludzi przez niewinny plugin FrostNade oraz inne pluginy?

Tak, eliminowała problemy, które zauważył chociażby użytkownik Taurinn miał :)

Były małe niedopatrzenia ale dzień później już była aktualizacja, którą przeoczyłem, ale od razu jak zauważyłem umieściłem. 


  • +
  • -
  • 1


#677429 RoundSound by Lenka (9) New Hits & Xmas Songs

Napisane przez Lenka w 25.12.2014 16:22

  • Ilość kawałków  31
  • Typ dźwięku  mp3 /120/256/320 kbps
  • Długość utworów  09 - 19 sek

 

 

 

 

 

SPIS PIOSENEK

 

 

1. All Time Low - Merry Christmas Kiss My Ass
2. AronChupa - I'm an Albatraoz (Daan D Bootleg)
3. A-Trak Ft. Andrew Wyatt - Push (The Chainsmokers Club Mix)
4. Basslin3 - Bass Back (Oryginal Mix)
5. Bladi & Dr. Mako - Wistful Dreamer (Extended Version)
6. Bobby Helms - Jingle Bells Rock (Marc Rayen & John Deeper ReMix)
7. Charli XCX - Money (Thats What I Want)
8. Chawki Ft. Dr Alban - It's My Life
9. Christmas Songs - Ho Ho ***ing Ho
10. Claydee Ft. Nikki Lee - Chiki Chiki (Extended)
11. Debbie Gibson - Sleigh Ride
12. DJ Bl3nd & Tonic - Jingle Bells (Original Mix)
13. DJ Bond - Christmas Carnival
14. DJ Kuba & NeItan Vs Calvin Harris - Sasha Gray (Since Shock Mash Up)


15. DJ MuscleBoy - MuscleBells [1]
16. DJ MuscleBoy - MuscleBells [2]


12. Dub Elements Ft. Aciz - Dance In The Rain

13. Flo Rida Vs. Chocolate Puma - Go Down For Real (Relanium Bootleg) [1]
14. Flo Rida Vs. Chocolate Puma - Go Down For Real (Relanium Bootleg) [2]


15. Global Defence - Jingle Bells (Dance Extended Mix)
16. Hedegaard - Scary Christmas
17. James Egbert - Thriller (Original Mix)
18. Mobin Master & Decaville - Power (Original Mix)
19. Morandi Ft. Inna - Summer In December
20. Robin Schulz Ft. Jasmine Thompson - Sun Goes Down
21. Scooter - Can't Stop The Hardcore (Extended Mix)


22. Shocking Blue Vs. DJ Viduta Vs. MCB - Venus (Relanium & Sasha Style Bootleg) [1]
23. Shocking Blue Vs. DJ Viduta Vs. MCB - Venus (Relanium & Sasha Style Bootleg) [2]


24. Skyfreak vs. Deorro - Fire (Kosta Mashup)
25. SKYLERS & Rocos - Pluck


26. Sweet Funky Sounds - La Bomba (Vocal Mix) [1]
27. Sweet Funky Sounds - La Bomba (Vocal Mix) [2]


28. TheFatRat - Windfall

29. Willy William - Pulcino Pio (ReMix) [1]
30. Willy William - Pulcino Pio (ReMix) [2]


31. Within Temptation - A Gothic Christmas
 

 

 

 

 

..:: PRZESŁUCHAJ ::..

http://www33.zippysh...20562/file.html


 

 

 

 

..:: POBIERZ PACZKĘ ::..
http://www39.zippysh...33934/file.html


 
 
 

*Wszystkie RSy które tutaj wrzucam są zrobione przeze mnie :crazy:


  • +
  • -
  • 1


#677920 Dproto 0.9.543 [13.04.2015] [Fix Exploit & Bug Fix]

Napisane przez ex0 w 26.12.2014 21:56

Jeżeli można zapytać, co to był za exploit/bug?

 

Zabijaka radziła mi wgranie tego DProto to wgrałem, serwer był chyba przez kogoś crashowany, przestało crashować ale pojawił się nowy problem - wywala ludzi z serwera którzy zostali zamrożeni (plugin FrostNade) z błędem "Timed out." - jakieś pomysły?

Luka w dproto która szkodziła zamiast pomagać, jak to bywa z lukami :) 

Załóż odpowiedni temat a na pewno odpowiedź się znajdzie (pamiętaj aby dodać logi, screeny wszystko co możesz, wycinki z konsoli, im więcej informacji tym łatwiej zlokalizować problem :)


  • +
  • -
  • 1


#677039 Dproto 0.9.543 [13.04.2015] [Fix Exploit & Bug Fix]

Napisane przez ex0 w 23.12.2014 23:31

Dproto [Podwójny protokół] - globalnie znany plugin do metamoda, umożliwiający grę na serwerach Counter-Strike prot. 47 jak i 48. [Steam & NoSteam]
Posiadający bogatą funkcjonalność i bardzo elastyczne ustawienia.
 
 
 
Cechy:

  • Współpracuje z najnowszym HLDS
  • Pozwala na łączenie się z serwerem obu protokołów (47&48, grę graczy posiadających Steam wraz z graczami NoSteam)
  • "Zabezpieczenie" (w pewnym stopniu)
  • "Kontrolę" nad ID graczy NoSteam (Ustawienie konkretnego ID, a nie zwykłego Valve_Steam_ID)

Wymagania:

  • Metamod 1.19-1.20, 1.21p37 lub 1.21.1-am,
  • Dowolny serwer z protokołem 48 (steam).

Dproto Config.cfg:
 

Spoiler

 
Changelog:
 
Spoiler

[/size]
 
 

Zatwierdzone Certyfikatem Dobrego Pluginu!


Pozdrawiam, 
Wujek Dobra Rada!

 

Aktualizacja 27.12.2014 
- Dodanie nowej wersji, aktualizacja bugów.

 

Aktualizacja 16.01.2015

- Dodanie nowej wersji, aktualizacja bugów.

 

Aktualizacja 13.03.2015

- Dodanie nowej wersji, aktualizacja bugów & aktualizacja changelog'u. 
 

Aktualizacja 17.04.2015

- Dodanie nowej wersji, aktualizacja bugów & aktualizacja changelog'u.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#672389 RS by Szarlota(na święta)

Napisane przez Szarlota w 28.11.2014 16:11

  • Ilość kawałków  14
  • Typ dźwięku  mp3 /120/256/320 kbps
  • Długość utworów  9-18 sekund

 

 

 

Spis piosenek :)

 

CT

1-Cascada: Last Christmas ~ Remix
2-Basshunter - Jingle Bells (Bass)
3-Coca-Cola® Christmas Song by "Melanie Thornton - Wonderful Dream (Holidays Are Coming)"
4-Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
5-Świąteczne EP-Nie pada śniego
6-Morgen - Święta przed PC
7-Morgen - Święta przed PC
TT
1-Wham - Last Christmas (with lyrics biggrin.png)
2-Świąteczne EP-Nie pada śnieg.
3-Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone
4-Świąteczne EP-Nie pada śnieg
5-Świąteczne EP-Nie pada śnieg
6-Morgen - Święta przed PC
7-Morgen - Święta przed PC

 

Link do pobrania :) http://www27.zippysh...93556/file.html

 

Życzę miłego słuchania,oraz proszę o nie naśladowanie osoby która śpiewa utwór numer "6" w folderze "CT" oraz "7" w folderze "TT" smile.png 


  • +
  • -
  • 3


#672702 Christmas Roundsound by b0x

Napisane przez b0x (Fre4K) w 30.11.2014 16:47

Witam, przedstawiam Wam paczkę roundsoundów przygotowanych specjalnie na okres świąt Bożego Narodzenia :)

liczba kawałków: 10
długość kawałków: 11-18s
typ dźwięku: mp3
tytuły

Ania Szarmach
Coraz bliżej święta

asshunter
Jingle Bells 

Cascada
Last Christmas

Natasha Bedingfield
Shake Up Christmas

Shakin' Stevens
Merry Christmas Everyone

Bobby Helms
Jingle Bells Rock 

Skaldowie
Z kopyta kulig rwie

Wham
Last Christmas

Melanie Thornton
Wonderful Dream 

Mariah Carey
All I Want For Christmas Is You (M@rio & Dendix Bootleg)

Download: http://www51.zippysh...95510/file.html

Zezwalam na rozpowszechnianie niniejszej paczki pod warunkiem skopiowania całej treści tego posta


  • +
  • -
  • 2


#591691 [Zapowiedz] AMXX Editor Online

Napisane przez DarkGL w 09.12.2013 15:57

Nie widzę sensu. Są już podobne strony oferujące wsparcie dla wielu języków, amxx wymiera na rzecz SourceMod ponieważ GO jest pompowany przez Valve a 1.6 porzucone całkowicie gdzie tylko wytrwali spędzają czas na swoich serwerowniach które upadają po 3 miesiącach.

 

Niektórzy nadal męczą 1.6 i mają z tego przyjemność , nawet jeśli to bez sensu i projektu nie udostepnię to sama przyjemność i wiedza zdobyta z tego jest dla mnie wystarczającym wynagrodzeniem


  • +
  • -
  • 23