Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Remix12 - zdjęcie

Remix12

Rejestracja: 19.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.10.2012 15:44
-----

#282586 Misje(aka questy)

Napisane przez MieTeK_ w 13.08.2011 19:20

Dołączona grafika
Zacznę od tego, że te misje stworzyłem z nudów ,
więc nie oczekujcie wszelakiego cudownego kodu ;P
Wszystko jest na razie BETA i liczę na jakiś Wasz support :)
Będę to rozwijał i poprawiał o ile będę miał czas.
 
Za ukończoną misję dostaje się nagrodę w postaci EXP'a
Misje wykonuje się podczas jednej mapy (nic się nie zapisuje na następną)
i z ogółu są łatwe i krótkie :)
- Zabij klase // Zabić X razy wybraną przez siebie klasę.
- Zapoluj na gracza // Wybieramy gracza którego musimy zabić w aktualnej rundzie. Wybieramy stawkę o ile EXP gramy :)
- Zabij jako pierwszy // Musisz zabić w aktualnej rundzie jako pierwszy ;P
- Zabij headshootem // Zabić X razy headshootem.
- Podloz pake // Podkładamy X razy pakę.
- Rozbroj pake // Rozbrajamy X razy pakę
BTW. Misje do COD brzmi lepiej niż 'Questy'

Dołączona grafika
say /m - otwiera menu misji
say /misje - otwiera menu misji
say /sprawdz - sprawdza aktualna misje

Dołączona grafika
Plik cod_misje.amxx wrzucamy do folderu plugins.
W configs/plugins-codmod dopisujemy cod_misje.amxx

Dołączona grafika
Załączony plik  COD NOWYMisje.zip   22,91 KB  3062 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 35


#462646 RoundSound

Napisane przez M4n1k`` w 29.09.2012 13:48

RoundSound By M4n1k``
Utwory:
We'll Be Coming Back
Marszalek Band - Wódka Sobiesk
V-UNIT & Letni Chamski Podryw - Tylko hit na lato
Skrillex - Bangarang [Sirah]
Weekend - Ona Tańczy Dla Mnie
Maroon 5- One More Night
Long & Junior - Kocham Cie
MBrother Carnival Marimba
Nie znam
DJ Joke- Bitches Go An Street (Radio Edit Mix)
Ilość kawałków: 10
Typ dźwięku: MP3
Długość utworów: od 13 do 19 sekund
Download:
http://www2.zippysha...26905/file.html
  • +
  • -
  • 7


#472000 [ROZWIĄZANE] Klasa Terrorysta

Napisane przez GoldenKill w 27.10.2012 17:29

Terrorysta

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#423884 Szybkie rozdawanie statystyk oraz limit statystyk

Napisane przez Flk w 24.06.2012 14:05

Witam

Wiele osób na tym forum prosi o wstawienie limitu statystyk oraz szybkiego rozdawania statystyk
wiec zrobiłem gotowy plik QTM_CodMod z szybkim rozdawaniem statystyk oraz limit statystyk ustawiane za pomocą cvarów

cvary
cod_inteligencja 50 //Ustawia limit inteligencji
cod_zdrowie 50 //Ustawia limit zdrowia
cod_wytrzymalosc 50 //Ustawia limit wytrzymałości
cod_kondycja 50 //Ustawia limit kondycji

instalacja
Podmieniamy pliki
cstrike\addons\amxmodx\plugins\QTM_CodMod.amxx
cstrike\addons\amxmodx\scripting\QTM_CodMod.sma

Załączone pliki




#465985 Prośba o 4 perki + za każdy !

Napisane przez GoldenKill w 10.10.2012 14:59

Wymiatacz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#137818 Wybor Interpu

Napisane przez .::PhaNtoMaS::. w 23.05.2010 14:03

Dołączona grafika

Po wejściu gracza na serwer wyświetla mu Menu z wyborem interpu od 0.01 do 0.05 i gdy jakiś wybierze ustawia mu się dany interp i pojawia się wiadomość w say

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Plik wybor_interpu.amxx do plugins
Plik wybor_interpu.sma do scripting
Dopisz na samym końcu pliku plugins.ini wybor_interpu.amxx

Dołączona grafika

W Załączniku poniżej

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#465929 Prośba o 4 perki + za każdy !

Napisane przez GoldenKill w 10.10.2012 13:16

Moc MiXa

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#465570 Prośba o 4 perki + za każdy !

Napisane przez TheGrzegorz w 09.10.2012 09:19

[Moc DragoNa]

Załączone pliki




#311085 Klasa Terrorysta v1.0

Napisane przez PYRDYS w 20.10.2011 21:08

Witam! Zrobilem Klase Terrorysta Do Wlasnego Serwa I Pomyslalem Czemu Mialbym Sie Z Wami Nia Nie Podzielic.

Klasa Jest Pod Frakcje "Normalne" Czyli Jesli Ktos Nie Ma Frakcji To Daje Rowniez Klase, Bez Frakcji!!


NAZWA KLASY: Terrorysta
OPIS KLASY: Ma 1 rakiete oraz 1/2 szansy na pojawienie sie na poczatku rundy na respie wroga z przebraniem wroga



DownLoad

Z Frakcja W Pliku "frakcja.rar"
Bez Frakcji W Pliku "bezfrakcji.rar"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#426273 [Poradnik]Ubranie wroga

Napisane przez Anty w 30.06.2012 16:22

Witam,
dzisiaj pokaże wam jak dodać ubranie wroga do klasy.

1.Na początek robimy zwykłą klasę (bez niczego) np: generatorem klas

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_AUG);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

ublic plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", " -_-");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}


2.Teraz pod #include <amxmodx> dodajemy #include <cstrike>
Powinno to wyglądać tak

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>


3.Teraz pod new const wytrzymalosc = 0; dodajemy to:

new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};


I to powinno wyglądać tak:


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_AUG);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Critical-Cs");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}



4. Teraz dodajemy na końcu

public cod_class_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}


Jeżeli już mam te 2 publiki to po prostu do
public cod_class_enabled(id) dodajemy ZmienUbranie(id, 0); (tak jak na górze),a do
public cod_class_disabled(id) dodajemy ZmienUbranie(id, 1); (tak jak na górze).

5.I na końcu dodajemy

public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}



#204355 ChristmasMod v2.6 by Zapalka

Napisane przez Zapalka w 09.01.2011 10:53

ChristmasMod v2.6.1


Wstęp
ChristmasMod został stworzony na okres świąt. W modzie aktualnie jest 7 klas, każda ma moce.
Jest 7 skilli, które urozmaicają grę. Maksymalny poziom to 1000. Są także punkty statystyk(2 za poziom) które można rozdawać w Życie, Inteligencję, Siłę i Zręczność.
Za poziom otrzymuje się także 1 punkt umiejętności który można dodać w dowolny skill. Można również zdobywać prezenty, szansa to 1/60(dla VIP'a 1/30). Szansa na otrzymanie prezentu jest po każdym zabiciu. Prezenty można wymieniać w sklepie.

Komendy Gracza

Komendy na say:
say /klasa - Zmiana klasy
say /klasy - Opis Klas
say /staty - Menu Statystyk
say /skille - Menu Umiejętności
say /menu - Menu Christmas Moda
say /klasa - Zmiana klasy
say /sklep - Sklep w którym można kupować za prezenty.
say /pomoc - Menu Pomocy
say /gracze - Pokazuje statystyki graczy aktualnie przebywających na serwerze.

Komendy w konsoli:
teleport - Teleportuje w miejsce w którym znajduje się celownik.
kula - Uderza lodową kulą.
kula_zam - Uderza zamrażającą kulą.
laser - Strzela laserem.
otumaniacz - Otumania graczy.

Opis Klas

Bałwan:
* Na start otrzymuje 70 HP.
* Ma 90% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 2 Kule Lodowe.
* Może się teleportować raz w rundzie.

Mikołaj:
* Na start otrzymuje 120 HP.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Lodową.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Zamrażającą.

Rudolf:
* Na start otrzymuje 170 HP.
* Ma 110% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 5 Laserów.

Krasnoludek:
* Na start otrzymuje 110 HP.
* Ma 120% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 2 Lasery.
* Z nożem jego widzialność spada do 10.

Wypasiony Mikołaj:
* Klasa Premium
* Na start otrzymuje 140 HP.
* Ma 120% Prędkości.
* Co rundę otrzymuje 5 Laserów.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Lodową.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Zamrażającą.
* Klasa jest na flagę "n" (ADMIN_LEVEL_B )

Rudolf Astronauta:
* Klasa Premium
* Na start otrzymuje 120 HP.
* Ma 110% Prędkości.
* Ma 300 Grawitacji.
* Co rundę otrzymuje 1 Laser.
* Może się teleportować raz w rundzie.
* +20 DMG z noza.
* Z nożem jest niewidzialny.
* Klasa jest na flagę "o" (ADMIN_LEVEL_C)

Elf:
* Na start otrzymuje 115 HP.
* Co rundę otrzymuje 1 Kule Lodowa.
* Może skakać kilkukrotnie w powietrzu.


Opis Skilli

Lodowa Kula:
* Uderza graczy w promieniu 230.
* Zadaje obrażenia równe: Poziom Kuli*5 + Inteligencja gracza
* Domyślnie jest ustawiona na przycisk C.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "kula"

Zamrażająca Kula:
* Uderza graczy w promieniu 150.
* Zabiera broń graczom znajdującym się w promieniu 150.
* Szansa na zabranie broni jest 70/900 przy poziomie kuli równym 1.
* Przy każdym dodatkowym poziomie kuli, szansa wzrasta o 100. Czyli 70/800 przy poziomie 2.
* Nie zadaje obrażeń<br>
* Domyślnie jest ustawiona na przycisk X.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "kula_zam"

Laser:
* Zadaje obrażenia równe: Poziom Lasera*5 + Inteligencja gracza.
* Uderza bez opóźnienia, natychmiast po wywołaniu funkcji.
* Domyślnie jest ustawiony na przycisk Z.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "laser"

Teleport:
* Można uzyć raz w rundzie.
* Można się teleportować na nieograniczoną odległość.
* Aby się przeteleportować najedź celownikiem na dane miejsce, i naciśnij przycisk.
* Domyślnie jest ustawiony na przycisk ALT.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "klawisz" "teleport"

Skok:
* Dzięki temu skillowi można podskakiwać kilkukrotnie w powietrzu.
* Ilość skoków jest zależna od rozwinięcia tego skilla.
* Skill rozwinięty na poziom 5 daje 5 skoków w powietrzu.

Leczenie:
* Skill jest dostępny dla każdej klasy od 30 Poziomu.
* Przy każdym dodatkowym poziomie leczenia, ilość dodawanych HP wzrasta o 1.
* Aby użyć należy nacisnąć E.


Otumaniacz:
* Skill jest dostępny dla każdej klasy od 50 Poziomu.
* Umiejętność powoduje zadanie obrażeń, trzęsienie ekranu oraz celownika graczom w promieniu działania.
* Przy każdym dodatkowym poziomie wzrasta ilość zadawanych obrażeń oraz promień działania.
* Otumaniacza można użyć raz w rundzie.
* Maksymalny poziom umiejętności to 20.
* Aby użyć należy nacisnąć klawisz N.
* Aby zmienić wystarczy wpisać w konsoli: bind "przycisk" "otumaniacz".

Opis VIP'a
* Szansa na prezent wzrasta z 1/60 do 1/30.
* Za każde zabójstwo otrzymuje więcej XP.
* W tabeli wyników przy jego nicku jest napis VIP.
* VIP jest na flagę "m" (ADMIN_LEVEL_A)

Instalacja
Wszystkie pliki z folderu ChristmasMod v2.6.1 by Zapalka należy wkleić do folderu cstrike.
Po wgraniu plików dodaj do plugins.ini na samym końcu tą linijkę: christmasmod.amxx
Zapisz, zrestartuj serwer i GOTOWE Dołączona grafika

Download(Plugin+Modele):
http://zapalka.net.p...1 by Zapalka.7z

Zapis jest na nVault


Upgrade v2.6.1


Lista zmian w wersji 2.3:
- Dodano nowy skill, Otumaniacz,
- Poprawiono optymalizację pluginu,
- Naprawiono błędy.

Lista zmian w wersji 2.4:
- Usunięto ze sklepu wszystko poza Expem,
- Zmieniono maksymalny poziom na 1000,
- Od teraz maksymalna ilość punktów statystyk będzie zależała od poziomu gracza,
- Naprawiono błędy.

Lista zmian w wersji 2.5:
- Dodano dwa nowe sprite, do Otumaniacza,
- Lekko zmodyfikowano Otumaniacz,
- Naprawiono błędy,
- Poprawiono optymalizację.

Lista zmian w wersji 2.6:
- Naprawiono błąd polegający na resetowaniu się umiejętności.
- Naprawiono drobne błędy


Lista zmian w wersji 2.6.1:
- Naprawiono błąd polegający braku umiejętności u Wypasionego Mikołaja i Rudolfa Astronauty.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 45


#17066 WarmUP Pro 5.6 !

Napisane przez Abes Mapper w 27.09.2008 01:30

WarmUP Pro 5.6
By ReymonARG

Dołączona grafika
Plugin jest bardzo prosty. Posiada język polski.
Gdy rozpocznie się nowa mapa, jest runda rozgrzewkowa trwająca 120 sekund czyli 2 minuty
Każdemu graczowi losowo wybierana jest broń (bez pistoletu) + all granaty.
Na środku ekranu widać ile czasu zostało do końca.
Bardzo fajną rzeczą jest że jak się zginie to się odradza Dołączona grafika

Dołączona grafika
Ściągamy plik warmuppro.zip który znajduje się w załączniku i wypakowywujemy zawartość do cstrike
Do plugins.ini nic nie trzeba dopisywać!

Dołączona grafika
Plik (sam się stworzy):
warmuppro.cfg
w folderze addons/amxmodx/configs/
wup_autostart <0|1> //1 - włącz, 0 - wyłącz WarmUP na początku mapy (d: 1)
wup_respawn <0|1> //Czy respawnowac graczy w WarmUP 1 - ON, 0 - OFF (d: 1)
wup_items "abcd" //Co dawać w WarmUP a - HE, b - FB, c - SG, d - Bomd/def (d: abcd)
wup_mode <0|1|2> //0 - Normalna runda, 1 - Losowe bronie, 2 - tylko n&#243;ż (d: 1)
wup_time <time> //ile sekund ma trwać WarmUP (d: 120)
wup_color "RGB" //kolor napisu przypominajacego czas (d: 255255255)
wup_setx "-1.0" //pozycja tego napisu po X (d: -1.0)
wup_sety "0.28" //pozycja tego napisu po Y (d: 0.28)
wup_protectime <time> //czas w sekundach ochrony po respawnie (d: 3)

Prefix
Dzięki temu możemy wyłączyć auto start WarmUP Pro
Należy stworzyć plik warmuppro_maps.cfg w addons/amxmodx/configs i dopisać:
-dla jednej mapy:

<nazwa> <1/0>


-dla wielu map o prefixie:

<Prefix mapy> <1/0> <P>


Dołączona grafika
wup_enable - Włącza plugin w każdym momencie
wup_disable - Wyłącza plugin jeśli jest włączony

Dołączona grafika
fakemeta
hamsandwich

PS: Dzięki choyrack xD Zapomniałem o tej konfiguracji i modułach Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 17


#461305 [ROZWIĄZANE] Prośba o 8 perków

Napisane przez Vasto_Lorde w 24.09.2012 22:38

Chyba chodziło o 5+int DMG z każdej broni... tak zrobiłem, łap.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#460953 [ROZWIĄZANE] Prośba o 8 perków

Napisane przez TheGrzegorz w 23.09.2012 21:28

[Atut Komandosa]

Załączone pliki




#460928 [ROZWIĄZANE] Prośba o 8 perków

Napisane przez glut w 23.09.2012 20:31

kolejna

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1