Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MuLIK - zdjęcie

MuLIK

Rejestracja: 18.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.10.2013 16:09
*****

Moje posty

W temacie: Klasy i Perki na Cod-Moda

22.07.2012 16:54

Nazwa:Super Sniper
Umiejetnosc:Ma 1/2 z Awp Niewidzialność zredukowana do 550
Bronie:AWP,Deagl
Hp:25
Kondycja:75
Wytrzymalosc:-20
Inteligencja:25


Nazwa:Elitarny Scout Sniper
Umiejetnosc:1/1 ze scouta, biega szybko
Bronie:Scoout,Usp,All granaty
Hp:20
Kondycja:100
Wytrzymalosc:-40
Inteligencja:30

co w tym unikalnego?

W temacie: Proszę o klasę.

02.06.2012 12:52

wątpię czy ktoś to zrobi, ale tą 1 klase gdzieś już widziałem :/

W temacie: Prośba pare klas [Daje Reptuke]

02.06.2012 12:42

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
	  
new const nazwa[]   = "Nozownik ";
new const opis[]	= "Posiada 1/1 z noża (PPM) i mniejsza widoczność.";
new const bronie	= 0;
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 300;
new const inteligencja = -100;
new const wytrzymalosc = 50;
  
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
}
else
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Ma MP5 (1int + 10dmg)";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | [color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif][size=3][background=rgb(247, 247, 247)]1<<CSW_DEAGLE[/background][/size][/font][/color]
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 220;
new const inteligencja = 90;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 10.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
Nie testowałem

W temacie: codclass_umarly - edycja

02.06.2012 12:32

co Ci nie działa?? jak normalnie pokazuje

W temacie: Roundsound by sCerR*!

02.06.2012 11:46

bardzo dobra robota ;) muza fajna tylko troszkę mało :) ale tak to ok. polecam