Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Karolus - zdjęcie

Karolus

Rejestracja: 17.11.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.05.2011 10:23
-----

Moje tematy

Bug z minami i granatami

08.05.2011 09:52

Witam,
Kilka dni temu odkryłem buga (być może został już on odkryty) który polega na tym że po rzucie jakiegokolwiek granata w minę ona wybucha.
Dobrze byłoby to naprawić, pozdrawiam

Menu z wyborem modeli broni

07.05.2011 17:19

Witam

Na serwer wgrałem sobie nowe modele broni po przez GHW Weapon Replacement i chciałbym aby do GHW zostało dodane menu odpalane komendą w którym będzie można na stałe wybrać dane modele tzn.
Wchodzę na serwer, mam nowe modele które ustawiłem w GHW, wpisuje sobie np. komendę /modelebroni są tam 2 opcje 1. Stare | 2. Nowe po wybraniu nowych nic się nie dzieje bo już one są podstawowo, natomiast po wybraniu opcji nr. 1 czyli Stare, wszystkie modele które zostały zmienione przez GHW zostają z powrotem cofnięte do podstawowych i to na stałe (nie ma potrzeby wpisywania tej komendy ponownie na następnej mapie) ale oczywiście nadal możemy odpalić menu i wybrać sobie nowe modele, jeżeli jednak ktoś zmienił by zdanie no i oczywiście na stałe.

Pozdrawiam :>

Usunięcie Glocka oraz USP

20.04.2011 19:41

Witam

Chce aby na początku rundy nikt nie otrzymywał glocka - tt / ups - ct
Wiem że odpowiada za to w jakimś stopniu linijka:
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},


lecz podmiana na knife, objawia się bugiem w postaci gdy dedniesz i tracisz broń klasy np. MP5 to nie dostaniesz jej na starcie nowej rundy, wpisanie tam np. nabojów rozwiązuję sprawę w 50% bo usp/glocka się dostaje ale po jego wyborze go wyrzuca, z tym że można go podnieść i tak w kółko.

A ja chcę aby tej broni WCALE się nie otrzymało, dostajesz tylko to co jest zdefiniowane a klasie + podstawowo kose

Za pomoc wiadomo piwo

Klasa COD + Perk

14.04.2011 15:43

Witam

Mam pytanie dot. tego w jaki sposób można odpowiedniej klasie na najnowszym codzie dać początkowo umiejętność którą uzyskuje się po otrzymaniu perku.
np.
Klasa Talib posiadałaby umiejętność przechodzenia przez ściany którą daje perk Duch Kaprala

Nie wiem po prostu w jaki sposób mam wpleść umiejętność z perka w kod klasy, proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Dodano 14 kwiecień 2011 - 21:04:
ref

Opis klasy Cod Mod

12.04.2011 22:00

Witam

Otóż w opisie klasy na Cod chce dodać kilka linijek tekstu używając do tego ^n wszystko byłoby ok gdyby nie fakt że po wpisaniu większej ilości tekstu, dziwnie się on kopiuje w sposób następujący:
Dołączona grafika

Oto jak wygląda kod:
new const opis[] = "^nblablablablablabla1^nblablablablablabla2^nblablablablablabla3^nblablablablablabla4^nblablablablablabla5^nblablablablablabla6";


Czemu występuje takie kopiowanie? i jak temu zapobiec?

Pozdrawiam