Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
WSP3S
Rejestracja: 13.05.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.11.2012 18:43





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 36
- Odwiedzin: 1 505
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Łódź
Kontakt
#472256 [ROZWIĄZANE] Prośba o zrobienie VIP'a! x2
Napisane przez
Gość
w 28.10.2012 14:18
t
#472328 [ROZWIĄZANE] Prośba o zrobienie VIP'a! x2
Napisane przez
Gość
w 28.10.2012 17:02
Oba. Zmień
524288 == 524288na
read_flags("t");Oznacza to i tak to samo. Każda flaga odpowiada liczbie równej dwa do potęgi kolejności litery w alfabecie angielskim, np. a=1, b=2, c=4, d=8, itd., możesz wtedy śmiało zmieniać flagi na inne, nawet dodając kilka naraz, np. zamiast
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){ustalając
if(get_user_flags(id) & read_flags("bu")){co wymaga posiadania flag "b" i "u".
#472364 [ROZWIĄZANE] Prośba o zrobienie VIP'a! x2
Napisane przez K!113r
w 28.10.2012 17:53
#define ADMIN_ALL 0 /* everyone */
#define ADMIN_IMMUNITY (1<<0) /* flag "a" */
#define ADMIN_RESERVATION (1<<1) /* flag "b" */
#define ADMIN_KICK (1<<2) /* flag "c" */
#define ADMIN_BAN (1<<3) /* flag "d" */
#define ADMIN_SLAY (1<<4) /* flag "e" */
#define ADMIN_MAP (1<<5) /* flag "f" */
#define ADMIN_CVAR (1<<6) /* flag "g" */
#define ADMIN_CFG (1<<7) /* flag "h" */
#define ADMIN_CHAT (1<<8) /* flag "i" */
#define ADMIN_VOTE (1<<9) /* flag "j" */
#define ADMIN_PASSWORD (1<<10) /* flag "k" */
#define ADMIN_RCON (1<<11) /* flag "l" */
#define ADMIN_LEVEL_A (1<<12) /* flag "m" */
#define ADMIN_LEVEL_B (1<<13) /* flag "n" */
#define ADMIN_LEVEL_C (1<<14) /* flag "o" */
#define ADMIN_LEVEL_D (1<<15) /* flag "p" */
#define ADMIN_LEVEL_E (1<<16) /* flag "q" */
#define ADMIN_LEVEL_F (1<<17) /* flag "r" */
#define ADMIN_LEVEL_G (1<<18) /* flag "s" */
#define ADMIN_LEVEL_H (1<<19) /* flag "t" */
#define ADMIN_MENU (1<<20) /* flag "u" */
#define ADMIN_ADMIN (1<<24) /* flag "y" */
#define ADMIN_USER (1<<25) /* flag "z" */
Zamiast liczby 524288 można użyć ADMIN_LEVEL_H i oznacza to to samo, czyli podmieniasz sobie ładnie daną liczbę pod flagę, np. ADMIN_LEVEL_F
http://amxx.pl/dokum.../get-user-flags
#472399 /monster, poprawka pluginu.
Napisane przez
AztekHQS
w 28.10.2012 19:48
Nie wiem co chcesz tym pluginem osiągnać, nawet nie opisałeś go dokładnie.
Kto dostaje HP, Speed ITD...
Kto dostaje HP, Speed ITD...
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AztekHQS"
new pCvarHP, pCvarGravity, pCvarSpeed
new bool:Wlaczony = false
new bool:Monster[33] = false
new Speed[33] = false
new const model[] = "monster12"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /monster", "Dodaj")
register_clcmd("say /monsteroff", "Usun")
register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End")
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni")
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni")
register_forward(FM_CmdStart, "Stalosci")
pCvarHP = register_cvar("amx_monster_health", "10000")
pCvarGravity = register_cvar("amx_monster_gravity", "500.0")
pCvarSpeed = register_cvar("amx_monster_speed", "300.0")
}
public plugin_precache() {
static nazwa[128]
formatex(nazwa, 127, "models/player/%s/%s.mdl", model, model)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, nazwa)
}
public KoniecRundy() {
for(new id = 1; id <= get_maxplayers(); id++) {
if(is_user_connected(id) && Wlaczony) {
Monster[id] = false
Speed[id] = 6
}
}
Wlaczony = false
}
public DotykBroni(weapon, id) {
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED
if(Monster[id]) return HAM_SUPERCEDE
return HAM_IGNORED
}
public Stalosci(id, uc_handle, seed) {
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) {
if(Wlaczony && Speed[id] == 1) {
fm_set_user_gravity(id, get_pcvar_float(pCvarGravity))
fm_set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(pCvarSpeed))
if(Monster[id]) engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
return FMRES_IGNORED
}
return FMRES_HANDLED
}
public Dodaj(id) {
if(!has_flag(id, "a") || Wlaczony) return PLUGIN_HANDLED
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(pCvarHP))
cs_set_user_model(id, model)
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
Wlaczony = true
Monster[id] = true
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i)) Speed[id] = 1
return PLUGIN_HANDLED
}
public Usun(id) {
if(!has_flag(id, "a") || !Monster[id] || !Wlaczony) return PLUGIN_HANDLED
fm_set_user_health(id, 100)
cs_reset_user_model(id)
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
Monster[id] = false
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i)) Speed[id] = 6
return PLUGIN_HANDLED
}
#471923 /monster, poprawka pluginu.
Napisane przez
AztekHQS
w 27.10.2012 13:47
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AztekHQS"
new pCvarHP, pCvarGravity, pCvarSpeed
new bool: Uzyl = false
new const model[] = "monster12"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /monster", "Dodaj")
register_clcmd("say /monsteroff", "Usun")
register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End")
pCvarHP = register_cvar("amx_monster_health", "10000")
pCvarGravity = register_cvar("amx_monster_gravity", "500.0")
pCvarSpeed = register_cvar("amx_monster_speed", "300.0")
}
public plugin_precache() {
static nazwa[128]
formatex(nazwa, 127, "models/player/%s/%s.mdl", model, model)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, nazwa)
}
public KoniecRundy() Uzyl = false
public Dodaj(id) {
if(!has_flag(id, "a")) return PLUGIN_HANDLED
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(pCvarHP))
fm_set_user_gravity(id, get_pcvar_float(pCvarGravity))
cs_set_user_model(id, model)
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
fm_set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(pCvarSpeed))
Uzyl = true
return PLUGIN_HANDLED
}
public Usun(id) {
if(!has_flag(id, "a")) return PLUGIN_HANDLED
if(Uzyl) {
fm_set_user_health(id, 100)
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
cs_reset_user_model(id)
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
fm_set_user_maxspeed(id, 250.0)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
#471604 [ROZWIĄZANE] Prośba o zrobienie VIP'a! x2
Napisane przez
Gość
w 26.10.2012 17:20
Ścieżka vipa:
Możesz to zmienić, ale pamiętaj, że ten adres am określony format.
Do tego podałeś niepełne informacje dot. adresu, więc jak chcesz, to musisz sobie go zmienić.
standard_vip.sma 4,68 KB 45 Ilość pobrań
standard_vip.amxx
Podobnie tutaj, możesz śmiało edytować, dałem
ultimate_vip.sma 4,87 KB 23 Ilość pobrań
ultimate_vip.amxx
- models/player/ct/ct.mdl
- models/player/tt/tt.mdl
Możesz to zmienić, ale pamiętaj, że ten adres am określony format.
Do tego podałeś niepełne informacje dot. adresu, więc jak chcesz, to musisz sobie go zmienić.


Podobnie tutaj, możesz śmiało edytować, dałem
- models/player/uct/uct.mdl
- models/player/utt/utt.mdl


#471434 /monster, poprawka pluginu.
Napisane przez
AztekHQS
w 25.10.2012 22:08
Co do modelu to napisałem, że nie wiem czy będzie działać, bo pierwszy raz spróbowałem zrobić ustawienie cvarem
Jeśli będzie działać model napisz a dorobię pozostałe opcje.
sprawdź:
Jeśli będzie działać model napisz a dorobię pozostałe opcje.
sprawdź:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AztekHQS"
new pCvarHP, pCvarGravity, pCvarSpeed, pCvarModel
new bool: Uzyl = false
new cvar[32]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /monster", "Dodaj")
register_clcmd("say /monsteroff", "Usun")
register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End")
pCvarHP = register_cvar("amx_monster_health", "10000")
pCvarGravity = register_cvar("amx_monster_gravity", "500.0")
pCvarSpeed = register_cvar("amx_monster_speed", "300.0")
pCvarModel = register_cvar("amx_monster_model", "monster12")
}
public plugin_precache() {
static nazwa[128]
get_pcvar_string(pCvarModel, cvar, 31)
formatex(nazwa, 127, "models/player/%s/%s.mdl", cvar, cvar)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, nazwa)
}
public KoniecRundy() Uzyl = false
public Dodaj(id) {
if(!has_flag(id, "a")) return PLUGIN_HANDLED
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(pCvarHP))
fm_set_user_gravity(id, get_pcvar_float(pCvarGravity))
get_pcvar_string(pCvarModel, cvar, 31)
cs_set_user_model(id, cvar)
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
fm_set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(pCvarSpeed))
Uzyl = true
return PLUGIN_HANDLED
}
public Usun(id) {
if(!has_flag(id, "a")) return PLUGIN_HANDLED
fm_set_user_health(id, 100)
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
cs_reset_user_model(id)
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
fm_set_user_maxspeed(id, 250.0)
Uzyl = false
return PLUGIN_HANDLED
}
#432157 Poszukuje działającego vipa / perków / klas
Napisane przez bialy223
w 14.07.2012 20:31
Łap tu masz ze 3 całkiem fajne perki.
Załączone pliki
-
codperk_lowcaheadow.sma 1,12 KB 21 Ilość pobrań
codperk_lowcaheadow.amxx
-
codperk_nitrogengalil.sma 2,49 KB 31 Ilość pobrań
codperk_nitrogengalil.amxx
-
codperk_fartgogusia.sma 1,08 KB 28 Ilość pobrań
codperk_fartgogusia.amxx
#431846 [Prośba] O 4 klasy premium.
Napisane przez GeDox
w 14.07.2012 06:37
#431836 [Prośba] O 4 klasy premium.
Napisane przez
GabrieL
w 14.07.2012 01:26
Lekki snajper.
Komandor:
Cieżki snajper:
Lekki snajper :
Do takich klas masz generator...
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Lekki Snajper[premium]";
new const opis[] = "Posiada 1/2 szansy na zabicie ze scouta, widoczność gdy kuca z nożem 10/255, Auto BH, 3 skoki w powietrzu";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "GabrieL");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Lekki Snajper[premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Komandor:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Komandor (Premium)";
new const opis[] = "Posiada M3/XM1014 (1/4), Kosa(1/1 LPM), 120HP bazowe, widocznosc na nozu 180/255, 20 dodatkowej szybkości, 1 skok w powietrzu";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M3);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "GabrieL");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Komandor (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 180);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Cieżki snajper:
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Ciezki Prof. Snajper";
new const opis[] = "Posiada AWP (1/1), Kosa(1/1 LPM), 150HP bazowe, widocznosc na nożu 150/255, 40 dodatkowej szybkości, 2 skoki w powietrzu";
new const bronie = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "GabrieL");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Ciezki Prof. Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Lekki snajper :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Lekki Prof. Snajper";
new const opis[] = "Posiada Scout (1/1), Kosa(1/1 LPM), 180HP bazowe, widoczność na nożu 120/255, 60 dodatkowej szybkości, 3 skoki w powietrzu";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "GabrieL");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Lekki Prof. Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 120);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && !ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Do takich klas masz generator...
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: WSP3S
- Regulamin