Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

/monster, poprawka pluginu.

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 WSP3S

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 25.10.2012 19:24

No to tak plugin działa ale nie w pełni:

Chciałbym aby :
- komende /monster /monsteroff można było użyć raz na rundę.
- Grawitacja nie działa prawidłowo (w ogóle nie mogę skakać jest tak jakby nie bylo grawitacji)
- Model Potrowa się nie pobiera (wrzucony do /models/player/monster12.mdl
- Zablokowanie kupna broni gdy jest się potworem

Z powodu że mam problem z dodaniem code daje wklejke: http://amxx.pl/pastebin/9bbof7du7g0s/</p>
CheQ (25.10.2012 19:27):
Popraw albo kosz.

Użytkownik WSP3S edytował ten post 25.10.2012 19:39

  • +
  • -
  • -1

#2 AztekHQS

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:279
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.10.2012 22:08

Co do modelu to napisałem, że nie wiem czy będzie działać, bo pierwszy raz spróbowałem zrobić ustawienie cvarem
Jeśli będzie działać model napisz a dorobię pozostałe opcje.

sprawdź:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AztekHQS"

new pCvarHP, pCvarGravity, pCvarSpeed, pCvarModel
new bool: Uzyl = false
new cvar[32]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /monster", "Dodaj")
register_clcmd("say /monsteroff", "Usun")

register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End")

pCvarHP = register_cvar("amx_monster_health", "10000")
pCvarGravity = register_cvar("amx_monster_gravity", "500.0")
pCvarSpeed = register_cvar("amx_monster_speed", "300.0")
pCvarModel = register_cvar("amx_monster_model", "monster12")
}

public plugin_precache() {
static nazwa[128]
get_pcvar_string(pCvarModel, cvar, 31)
formatex(nazwa, 127, "models/player/%s/%s.mdl", cvar, cvar)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, nazwa)
}

public KoniecRundy() Uzyl = false

public Dodaj(id) {
if(!has_flag(id, "a")) return PLUGIN_HANDLED

fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(pCvarHP))
fm_set_user_gravity(id, get_pcvar_float(pCvarGravity))
get_pcvar_string(pCvarModel, cvar, 31)
cs_set_user_model(id, cvar)
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
fm_set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(pCvarSpeed))
Uzyl = true
return PLUGIN_HANDLED
}

public Usun(id) {
if(!has_flag(id, "a")) return PLUGIN_HANDLED

fm_set_user_health(id, 100)
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
cs_reset_user_model(id)
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
fm_set_user_maxspeed(id, 250.0)
Uzyl = false
return PLUGIN_HANDLED
}

Najlepszy serwer JailBreak!
IP: 31.186.83.208:27043
Dołączona grafika

#3 WSP3S

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 26.10.2012 07:01

Sprawdzę jak wrócę z pracy, teraz łap + za to że wczesniej zrobiłeś ale tamten temat został zamknięty.

Kompilator podał warring.
Słuchaj jeżeli jest problem z cvarem do modelu to poprostu standardowo daj model w
models/players/bp/monster12.mdl

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

monster.sma(64) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "Uzyl"
Header size:			628 bytes
Code size:			 3420 bytes
Data size:			 1848 bytes
Stack/heap size:	  16384 bytes; estimated max. usage=779 cells (3116 bytes)
Total requirements:   22280 bytes

1 Warning.
Done.
Jakbyś mógł popraw wszystko reszte bo model to jest najmniej potrzebny

[uwaga='benio101']Posty zostały połączone[/uwaga]
(26.10.2012 19:19):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 26.10.2012 19:20

  • +
  • -
  • 0

#4 AztekHQS

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:279
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.10.2012 13:47

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AztekHQS"

new pCvarHP, pCvarGravity, pCvarSpeed
new bool: Uzyl = false

new const model[] = "monster12"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /monster", "Dodaj")
register_clcmd("say /monsteroff", "Usun")

register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End")

pCvarHP = register_cvar("amx_monster_health", "10000")
pCvarGravity = register_cvar("amx_monster_gravity", "500.0")
pCvarSpeed = register_cvar("amx_monster_speed", "300.0")
}

public plugin_precache() {
static nazwa[128]
formatex(nazwa, 127, "models/player/%s/%s.mdl", model, model)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, nazwa)
}

public KoniecRundy() Uzyl = false

public Dodaj(id) {
if(!has_flag(id, "a")) return PLUGIN_HANDLED

fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(pCvarHP))
fm_set_user_gravity(id, get_pcvar_float(pCvarGravity))
cs_set_user_model(id, model)
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
fm_set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(pCvarSpeed))
Uzyl = true
return PLUGIN_HANDLED
}

public Usun(id) {
if(!has_flag(id, "a")) return PLUGIN_HANDLED

if(Uzyl) {
fm_set_user_health(id, 100)
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
cs_reset_user_model(id)
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
fm_set_user_maxspeed(id, 250.0)
}
return PLUGIN_HANDLED
}

Najlepszy serwer JailBreak!
IP: 31.186.83.208:27043
Dołączona grafika

#5 WSP3S

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 28.10.2012 12:34

Model działa i się pobrał.
Ale:
- Nadal moge użyc komendy /monster 2x
- Nadal grawitacja nie działa (Tzn mam cały czas tak jakby grawitacje taką że nie moge skakać a gdy schodze np po schodach to spadam z prędkością jak bym miał SH)
- Kiedy kogoś zabije to moge podnieść jego bron. Chce aby monster mial tylko kose zawsze! nie mogł podnosić innych broni.

Masz już + za kolejny etap który zrobiłeś.
  • +
  • -
  • 0

#6 AztekHQS

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:279
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.10.2012 19:48

Nie wiem co chcesz tym pluginem osiągnać, nawet nie opisałeś go dokładnie.
Kto dostaje HP, Speed ITD...

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AztekHQS"

new pCvarHP, pCvarGravity, pCvarSpeed
new bool:Wlaczony = false
new bool:Monster[33] = false
new Speed[33] = false

new const model[] = "monster12"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /monster", "Dodaj")
register_clcmd("say /monsteroff", "Usun")

register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End")
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni")
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni")
register_forward(FM_CmdStart, "Stalosci")

pCvarHP = register_cvar("amx_monster_health", "10000")
pCvarGravity = register_cvar("amx_monster_gravity", "500.0")
pCvarSpeed = register_cvar("amx_monster_speed", "300.0")
}

public plugin_precache() {
static nazwa[128]
formatex(nazwa, 127, "models/player/%s/%s.mdl", model, model)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, nazwa)
}

public KoniecRundy() {
for(new id = 1; id <= get_maxplayers(); id++) {
if(is_user_connected(id) && Wlaczony) {
Monster[id] = false
Speed[id] = 6
}
}
Wlaczony = false
}

public DotykBroni(weapon, id) {
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED

if(Monster[id]) return HAM_SUPERCEDE

return HAM_IGNORED
}

public Stalosci(id, uc_handle, seed) {
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) {
if(Wlaczony && Speed[id] == 1) {
fm_set_user_gravity(id, get_pcvar_float(pCvarGravity))
fm_set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(pCvarSpeed))
if(Monster[id]) engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
return FMRES_IGNORED
}
return FMRES_HANDLED
}

public Dodaj(id) {
if(!has_flag(id, "a") || Wlaczony) return PLUGIN_HANDLED

fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(pCvarHP))
cs_set_user_model(id, model)
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
Wlaczony = true
Monster[id] = true
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i)) Speed[id] = 1

return PLUGIN_HANDLED
}

public Usun(id) {
if(!has_flag(id, "a") || !Monster[id] || !Wlaczony) return PLUGIN_HANDLED

fm_set_user_health(id, 100)
cs_reset_user_model(id)
fm_strip_user_weapons(id)
fm_give_item(id, "weapon_knife")
Monster[id] = false
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i)) Speed[id] = 6

return PLUGIN_HANDLED
}

Najlepszy serwer JailBreak!
IP: 31.186.83.208:27043
Dołączona grafika

#7 WSP3S

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.10.2012 17:11

Plugin miał działać tak że po wpisaniu /monster

Ustawia się nam:
Grawitacja - Cvarem ustawiana
Szybkość - Cvarem ustawiana
HP - Cvarem ustawiana
Model

Posiada tylko nóż
Gdy mamy monstera nie można użyć ponownie komendy /monster
Gdy mamy monstera nie można podnośić żadnych innych broni
Gdy wpiszemy /monsteroff cofa nam wszystkie dane atrybuty
  • +
  • -
  • 0

#8 WSP3S

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 01.11.2012 09:20

Poprawi ktoś?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych