Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Vasto_Lorde - zdjęcie

Vasto_Lorde

Rejestracja: 12.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.01.2020 15:51
*****

#574976 Problem z klasami errory.

Napisane przez Vasto_Lorde w 02.10.2013 19:26

Oj znawcy znawcy.

Nie twierdzę, że wiem wszystko ale:

"wybor_interpu.amxx" "antyreklama.amxx" - Dopisz za nimi debug, wtedy daj errorlogi.

"codperk_oczy.amxx" "codperk_lipton.amxx" "codperk_bfg10000.amxx" - Nie masz tych pluiginów w folderze plugins/, lub są źle wpisane w pliku.

Co do klasy:

Skasuj ją z pliku plugins.ini (czy tam plugins-codmod.ini), wgraj amxx który podałem w załączniku, wpisz nazwę tego pluginu do plugins.ini (czy tam plugins-codmod.ini)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#574809 Silnik oraz dodatki

Napisane przez Vasto_Lorde w 02.10.2013 07:39

Myślę, że w paczki, zamiast

if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
        create_itm(vid, 0) // linia 46

Powinno być

if(is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid))
        create_itm(vid, 0) // linia 46

A w moc medyka

public DeathMsg(id){
    new vid = read_data(2)
    new id = read_data(2)
    
    if(is_user_connected(vid))
        reset_player(vid)
    
    msg_bartime(id, 0)
    static Float:minsize[3]
    
    if(is_user_connected(vid))
        pev(vid, pev_mins, minsize)
    
    if(minsize[2] == -18.0)
        g_wasducking[vid] = true
    else
        if(is_user_connected(id))
            g_wasducking[vid] = false
    
    
    
    set_task(0.5, "task_check_dead_flag", vid)
    
}

Ale w tym drugim nie jestem pewnien, bo te wcięcia są jakoś dziwnie ustawione.


  • +
  • -
  • 1


#573594 Statystyka pieniądze

Napisane przez Vasto_Lorde w 25.09.2013 22:30

public ustaw_hajs(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        new hajs = cs_get_user_money(id)
        new hajss = player_hajs[id]
        
        if (hajs>99)
        {
            cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+hajss)
        }
        cs_set_user_money(id,hajss)
        
    }
}

Przykład działania:

Masz 100 punktów w statystykę pieniądze. Masz 10000 kasy.

Funkcja się wywołuje i idzie tak:

Jeśli jesteś żywy, idzie dalej.

Jeśli masz w statystykę więcej niż 99, Ustawia ci 10100 kasy.

Teraz ustawia ci 100 kasy.

 

public ustaw_hajs(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        new hajs = cs_get_user_money(id)
        new hajss = player_hajs[id]
        
        if (hajs>99)
        {
            cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+hajss)//ustawienie 10100 kasy
        }
        cs_set_user_money(id,hajss)//ustawienie 100 kasy
        
    }
}

 

Więc jeśli gdy masz mniej niż 100 statystyki nie ma ustawiać kasy, to po prostu usuń cs_set_user_money(id,hajss).


  • +
  • -
  • 1


#572232 Problem z kompilacją klasy cod mod mw, 1 błąd z TakeDamage.

Napisane przez Vasto_Lorde w 18.09.2013 08:38

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, damage+15.0, 1.0, idinflictor, damagebits);

    if(!ilosc_odb[this])
        return HAM_IGNORED;
        
    cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
    ilosc_odb[this]--;
    
    
    return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

Masz dwie takie same funkcje w kodzie. Ta druga nie zgadza się z opisem klasy (daje 1/3 ze scout), więc ją musisz usunąć (chyba że klasa ma działać inaczej).


  • +
  • -
  • 1


#572098 [ROZWIĄZANE] Nie działa XP!

Napisane przez Vasto_Lorde w 17.09.2013 14:24

Znajdź

cod_set_user_xp(kid, cod_get_user_xp(kid) + 10)

Zamiast 10 podaj ile ma być za kill. Skompiluj.


  • +
  • -
  • 1


#571914 Problem przy Dodawaniu Bloka [ Error: Multi-dimensional arrays must be fully...

Napisane przez Vasto_Lorde w 16.09.2013 14:18

Musi być więcej wartości w tablicy, lub TOTAL_BLOCKS musi być mniejszy.


  • +
  • -
  • 1


#571209 Wytrzymałość Perku.amxx

Napisane przez Vasto_Lorde w 12.09.2013 21:08

Po new id = read_data(2);

if(!is_user_connected(id)) return;

  • +
  • -
  • 1


#571100 Problem z klasą ~ Zabójca

Napisane przez Vasto_Lorde w 12.09.2013 11:47

To zrób CurWeapon, i ustawiaj tam 255 alpha, jeśli nie ma noża.


  • +
  • -
  • 1


#570999 Problem z klasą ~ Zabójca

Napisane przez Vasto_Lorde w 11.09.2013 16:12

Sorry, ślepy jestem.

if(!(button2 & IN_FORWARD) && !(button2 & IN_BACK) && !(button2 & IN_MOVELEFT) && !(button2 & IN_MOVERIGHT) && !(button2 & IN_JUMP) && weapon == CSW_KNIFE)

Skompilowałem klasę pomyślnie z tym.


  • +
  • -
  • 1


#570982 Problem z klasą ~ Zabójca

Napisane przez Vasto_Lorde w 11.09.2013 14:52

Usuń ostatni ")", bo jest ten jeden za dużo.


  • +
  • -
  • 1


#567131 Problem z Silnikiem Głównym

Napisane przez Vasto_Lorde w 25.08.2013 20:00

Nie sądzę, żeby silnik powodował jakiekolwiek błędy, szczególnie tego typu. Ale w załączniku masz .sma bez żadnych warningów. Dalej:

Jeśli wgrywałeś ostatnio jakieś pluginy, wyłącz je i sprawdź czy błąd nadal występuje. Jeśli nie wgrywałeś ostatnio niczego lub błąd nadal ma miejsce, wyłączaj po kolei pluginy (lub po 2-3) i sprawdzaj cały czas czy serwer dalej się crashuje z tym błędem. 

W końcu znajdziesz "zły" plugin. Wywal go, albo daj tu .sma, może coś poradzimy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#566596 Klasa predator nie działa

Napisane przez Vasto_Lorde w 23.08.2013 22:01

*.sma dobre, czekam na sprawdzenie innych pomysłów.


  • +
  • -
  • 1


#566588 Klasa predator nie działa

Napisane przez Vasto_Lorde w 23.08.2013 21:47

Pomysł 1: Odblokuj wszystkie moduły

Pomysł 2: Wyłącz wszystkie klasy i włącz predatora, sprawdź czy działa. Jeśli działa, włączaj po kolei każdą klasę i sprawdzaj czy predator działa. Gdy nie będzie działał - ostatnia klasa którą włączyłeś bugowała predatora. Wywal ją, albo poproś o naprawienie.

Pomysł 3: Predator jest po prostu zepsuty - daj .sma klasy.


  • +
  • -
  • 1


#566582 witam ma problem z stwozenie modela

Napisane przez Vasto_Lorde w 23.08.2013 21:41

Zrób obrazek kuli, zapisz w formacie .bmp (rozmiar około 30px x 30px). Stwórz nowego sprite'a za pomocą - Sprite Explorer właśnie z tym obrazkiem. (File -> New Sprite. Pojawia się okienko, klikasz next, potem add, wybierasz obrazek, który stworzyłeś. Klikasz next i wybierasz miejsce zapisu oraz nazwę. W Texture format zaznaczasz Additive - ale pamiętaj, obrazek kuli nie może być biały, tylko szary. Dalej kilikasz 2 razy next i Finish. Gotowe.)

Teraz dajmy na to przykładowa klasa z rakietą, którą przerobimy na klasę z lightballem (zmienimy po prostu model rakiety).

Spoiler
 
Załóżmy, że sprite nazwałeś light_b.spr. I wsadziłeś go na FTP serwera do ścieżki: cstrike/sprites/
Teraz w kodzie, w public plugin_precache() zamiast:

precache_model("models/rpgrocket.mdl");
Dajesz:

precache_model("sprites/light_b.spr");
W public cod_class_skill_used(id) zamiast:
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
Dajesz
entity_set_model(Ent, "sprites/light_b.spr");

Kompilujesz i gotowe.

 

(Poradnik przedstawia zrobienie lightballa poprzez .spr. Jest łatwiejszy i szybszy. Jeśli koniecznie chcesz model - nie mogę pomóc, nie umiem tworzyć modeli)


  • +
  • -
  • 1


#546195 [ROZWIĄZANE] Ponowne losowanie itemu

Napisane przez Vasto_Lorde w 29.05.2013 08:27

Oj przepraszam, zamiast:

cod_get_user_class(id_dostajacego_perk)
Winno być:
cod_get_user_perk(id_dostajacego_perk)

  • +
  • -
  • 1