Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wanard - zdjęcie

wanard

Rejestracja: 12.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.07.2014 13:11
-----

#450755 [ROZWIĄZANE] Blokowamie kupna broni

Napisane przez glut w 24.08.2012 07:07

Wejdź w plugins.ini

Znajdź

;restmenu.amxx

i zamień na

restmenu.amxx

Teraz wejdź na serwer

wpisz amxmodmenu

i przejdź na kolejne strony i będzie Ogranicz bronie

Wszystkie zablokuj i daj zapisz. To wszystko :)
  • +
  • -
  • 2


#444904 [ROZWIĄZANE] klasa od lvl

Napisane przez dasiek w 12.08.2012 09:14


public cod_class_enabled(id)

{

    if(cod_get_user_level(id) < XX) // xx jako numer lvla

    {

         /// komunikat o dostępie klasy

           return COD_STOP

    }

    // wykonuje się dalsza część (ma_klase i te inne priedy)

   return COD_CONTINUE;

}


  • +
  • -
  • 2


#443653 [ROZWIĄZANE] Problem na serwerze

Napisane przez dasiek w 10.08.2012 08:17

Brak pliku w folderze land albo ustawiłes nie obsługiwany język.
  • +
  • -
  • 1


#443657 [ROZWIĄZANE] Problem na serwerze

Napisane przez dasiek w 10.08.2012 08:29

Niezbyt pamiętam. Ustaw język serwera na angielski (amx_langmenu bodajże) i sprawdz czy blad wystepuje
  • +
  • -
  • 1


#439830 [ROZWIĄZANE] Dodanie paru rzeczy do silnika

Napisane przez QuahodronN w 02.08.2012 17:48

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#433713 Problem z kompilacja

Napisane przez dasiek w 18.07.2012 18:49

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>

#include <fun>



#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Admiral[Premium]";

new const opis[]		= "zmniejszona widocznosc i grawitacja 4 miny galil+15dmg+int autobh 1/1 awp";

new const bronie		= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AWP);

new const zdrowie   = 50;

new const kondycja  = 50;

new const inteligencja = 40;

new const wytrzymalosc = 45;



new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;

new ilosc_min_gracza[33];



new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);



register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()

{

precache_model(modelMiny);

sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)

{

new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");

while(entMiny > 0)

{

if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)

remove_entity(entMiny);

entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");

}

}

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))

{

client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

return COD_STOP;

}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

ilosc_min_gracza[id] = 4;

give_item(id, "weapon_hegrenade");

give_item(id, "weapon_flashbang");

give_item(id, "weapon_smokegrenade");

ma_klase[id] = true;



return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);



entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)

{



if (!ilosc_min_gracza[id])

{

client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");

}

else

{

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");

entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);

entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);

entity_set_origin(ent, origin);

entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, modelMiny);

entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);

}

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

if(ma_klase[id])

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

}



public fwSpawn_Miny(id)

{

if(is_user_alive(id))

ilosc_min_gracza[id] = 4;

}

public DotykMiny(ent, id)

{

if(!is_valid_ent(ent))

return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))

{

new Float:fOrigin[3];

entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];

for(new i=0;i<3;i++)

iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

write_byte(TE_EXPLOSION);

write_coord(iOrigin[0]);

write_coord(iOrigin[1]);

write_coord(iOrigin[2]);

write_short(sprite_blast_miny);

write_byte(32);

write_byte(20);

write_byte(0);

message_end();

new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)

{

new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));

}

remove_entity(ent);

}

}

public NowaRunda_Miny()

{

new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");

while(entMiny > 0)

{

remove_entity(entMiny);

entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");

}

}

public fwPrethink_AutoBH(id)

{

if(!ma_klase[id])

return PLUGIN_CONTINUE

if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {

new flags = pev(id, pev_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)

return FMRES_IGNORED;

if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )

return FMRES_IGNORED;

if ( !(flags & FL_ONGROUND) )

return FMRES_IGNORED;

new Float:velocity[3];

pev(id, pev_velocity, velocity);

velocity[2] += 250.0;

set_pev(id, pev_velocity, velocity);

set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

}

return FMRES_IGNORED;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;



if(!ma_klase[idattacker])

return HAM_IGNORED;



if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_GALIL && damagebits & DMG_BULLET)

//cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.5, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker == CSW_AWP && damage > 20.0)

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



return HAM_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 1


#432599 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Dodatki do silnika

Napisane przez Anty w 15.07.2012 20:48

Proszę jakiegoś modka o pomoc(lub Administratora) bo to już 10 raz (około ) gdzie nie mogę edytować posta,a minęły dopiero 2godziny.
http://iv.pl/images/...48648639095.png
Drugim razem nie będę pisał wcześniej posta bo to się nie opłaca.
Załączony plik  QTM_CodMod dla wanard.sma   39,4 KB  15 Ilość pobrań
  QTM_CodMod dla wanard.amxx


#432409 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Dodatki do silnika

Napisane przez Anty w 15.07.2012 14:43

Proszę bardzo

Godzina już była dodana.
Załączony plik  QTM_CodMod.sma   39,29 KB  13 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx


#426017 [ROZWIĄZANE COD NOWY] bug klasy

Napisane przez d0naciak w 30.06.2012 08:14

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#424865 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Nie dziala 1/1 z noza w klasie

Napisane przez Lamka w 26.06.2012 22:26

Dodałem jeszcze +15 dmg z deagla, bo masz tak napisane w opisie klasy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#424160 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Z perku na klase

Napisane przez Fryteczq w 25.06.2012 13:01

Broń - tylko nóż?
  • +
  • -
  • 1


#424194 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Z perku na klase

Napisane przez d0naciak w 25.06.2012 14:13

http://amxx.pl/topic...perku-na-klase/
  • +
  • -
  • 1


#424103 Prośba o dużo perków

Napisane przez Piszczala w 25.06.2012 09:34

Na razie tyle udało mi się załatwić

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#423767 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Dodanie paru rzeczy do klas

Napisane przez MenJoJo w 24.06.2012 09:32

Masz:

Załączony plik  codclass_kapitan.sma   3,64 KB  27 Ilość pobrań
  codclass_kapitan.amxx


#423445 [ROZWIĄZANE COD NOWY] 2 klasy premium

Napisane przez MenJoJo w 23.06.2012 09:58

łap :

Załączony plik  codclass_Strzelec.sma   2,73 KB  30 Ilość pobrań
  codclass_Strzelec.amxx