Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DoDox - zdjęcie

DoDox

Rejestracja: 09.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.05.2012 20:53
-----

Moje tematy

premium pomocy

14.05.2012 15:28

Więc moze mi ktos powiedziec jak z klasy premium zrobic klase zwykla i jak dawac flagi taki wzór ktory misial bym wpisać do user.ini

To przykladowy plik .smg z klasa premium jak ja przerobic na zwykla klase????
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Mega Rambo";
new const opis[] = "Posiada 1/1 z HE, 1/3 z scouta i dostaje pelny magazynek za fraga";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 25;

new bool:ma_klase[33];
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Enson");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, GREY, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa);
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ColorChat(id, GREY, "[COD:MW3] Klasa %s stworzona przez Enson.", nazwa);

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1, 3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

if(damagebits & DMG_HEGRENADE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);

new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}

premium = zwykle

09.05.2012 15:13

POMOCY potzebuje zeby ktos naprawil ten kod i zrobil tak zeby nie bylo premki

ma byc 1/1 awp 1/4 he i m4a1

To kod :



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Kapitan";
new const opis[] = "Posiada 1/2 z HE i 1/1 z AWP";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 60;

new bool:ma_klase[33];
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Enson");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");}
public cod_class_enabled(id)
{


}
ColorChat(id, GREY, "[COD:MW3] Klasa %s stworzona przez Enson.", nazwa);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = true;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}