Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

knd121 - zdjęcie

knd121

Rejestracja: 06.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.12.2016 21:33
-----

#725870 Wlasne dzwieki na mapie

Napisane przez NiczegoWinien w 07.05.2016 12:17

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "NiczegoWinien"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
}
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
    if(equal(szSound, "SCIEZKA DO PLIKU Z WESTWOOD")) /// BLOKADA ODGRYWANIA TEGO DZWIEKU
        return FMRES_SUPERCEDE;
        
        
    return FMRES_IGNORED;
}
  

 

A odgrywanie twojego dzwieku to juz zalezy od ciebie jaki i kiedy.


  • +
  • -
  • 1


#685257 [ROZWIĄZANE] Zrobienie 1/1 z prawego

Napisane przez Alelluja w 28.01.2015 15:51

Proszę poradnik

 

Dopisujemy include:

 

#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

 

Pod

#include <fakemeta_util>
Dajemy to:

 

 

#define DMG_BULLET (1<<1)

 

 

 

Potem do

public plugin_init()
:

 

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

 

 

 

Potem dodajemy na koniec sma:

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK))
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

 

Jeżeli chcesz z lewego dajesz:

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK2))
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

 

 


  • +
  • -
  • 1


#685558 [ROZWIĄZANE] Zrobienie 1/1 z prawego

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 30.01.2015 18:11

Wyskakują takie oto błędy

 

 

codclass_dres.sma(22) : error 017: undefined symbol "cod_register_advance"
codclass_dres.sma(54) : warning 225: unreachable code
codclass_dres.sma(54) : warning 217: loose indentation
codclass_dres.sma(54) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_dres.sma(54) : error 017: undefined symbol "TakeDamage"
codclass_dres.sma(54) : error 017: undefined symbol "idinflictor"
codclass_dres.sma(54) : fatal error 107: too many error messages on one line

 

żeby nie było mam wpisane 

 

w codmod.inc to coś do awansów ;)

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#684965 [ROZWIĄZANE] Naprawa 1/1 z awp

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 26.01.2015 21:26

@UP

Ślepne! - Nie widzę zmian w kodzie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#674896 [ROZWIĄZANE] Występuje błąd podaczas kompilacji

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 13.12.2014 13:27

1/2 z noza dodane przez generator, wątpie że w ogole zadziała :)

 

Zgubiles kawalek kodu.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#668092 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Niewidzialny

Napisane przez Dziobak? w 25.10.2014 21:08

lap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#666663 [ROZWIĄZANE] Naprawa umiejętności klasy

Napisane przez AwIlL^^ w 11.10.2014 15:01

wypróbuj to

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#666157 [ROZWIĄZANE] Dodanie blokady na umiejetność klasy.

Napisane przez AwIlL^^ w 06.10.2014 17:41

Proszę, mam nadzieję że zadziała (robię to pierwszy raz...)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#664748 [ROZWIĄZANE] Proszę o stworzenie klasy [P] Twardoglowy.

Napisane przez PerQ w 21.09.2014 20:38

Proszę (admin_level_H)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#663854 Zmniejszenie obrazen klasie Kaemista

Napisane przez Rellik # w 15.09.2014 06:18

Ta linijka odpowiada za DMG:

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M249 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.5, idinflictor, damagebits);

Gdzie wartość 4.0 to DMG dodatkowe a wartość 0.5 to mnożnik inteligencji czyli +int, radziłbym nie zmieniać bo jest ok :)

 

 

Co do wymaganej ilości statów to tutaj:

new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

  • +
  • -
  • 1


#662295 [ROZWIĄZANE] Edycja klasy Podpalacz

Napisane przez radim w 06.09.2014 08:06

Trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#662268 3 Kubki

Napisane przez MAGNET w 05.09.2014 21:06

Opis


Zapewne każdy z nas zna dobrze grę w 3 kubki - stawiasz konkretną sumę, obstawiasz kubek i...albo wygrywasz, albo przegrywasz. Ogólne założenie tutaj jest dokładnie takie samo. Plugin był pisany pod ammopacki od G[o]Q, ale dodałem 3 makrodefinicje, dzięki którym każdy dostosuje plugin do swoich referencji

 

Instalacja


Standardowa

 

Komendy


/3kubki - otwiera menu głowne zabawy

 

 

Jeśli ktoś chce przerobić sobie plugin np. pod CoDMod'a, wystarczy otworzyć sma i odnaleźć te oto linijki:

#define dodaj_walute(%1,%2) BB_set_user_ap(%1,BB_get_user_ap(%1)+%2)
#define odejmij_walute(%1,%2) BB_set_user_ap(%1,BB_get_user_ap(%1)-%2)
#define pobierz_walute(%1) BB_get_user_ap(%1)
 
Są to natywy od ammopacków. Cały problem polega na podmianie natywów pobierających wartość zmiennej z ammopacków na te z CoD'a. A wyglądałoby to tak:
 
#define dodaj_walute(%1,%2) cod_set_user_coins(%1,cod_get_user_coins(%1)+%2)
#define odejmij_walute(%1,%2) cod_set_user_coins(%1,cod_get_user_coins(%1)-%2)
#define pobierz_walute(%1) cod_get_user_coins(%1)
 
Chyba większej filozofii nie ma :)
 

Screenshoty


4r2o41.jpg
 
20r22c4.jpg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 15


#661960 [ROZWIĄZANE] Nie kompiluje mi sie plugin.

Napisane przez Oporowiec w 03.09.2014 14:09

sprawdź to.

 

Załączone pliki




#661933 Press To Pickup – Podnoszenie broni jednym klawiszem

Napisane przez DarkGL w 03.09.2014 12:47

Jest to prosty plugin którego zadaniem jest wyświetlanie o możliwości ( oraz typie ) podniesienia broni poprzez użycie klawisza włączania/wyłączania latarki. Ze względu na niemożliwość odczytania klawisza do którego jest przypisana komenda „impulse 100″ w kodzie pluginu zapisałem klawisz F na stałe jak klawisz do podniesienia broni.

 

http://darkgl.amxx.p...dnym-klawiszem/

 

Jak to wygląda w grze

Załączony plik  2014-09-03_00001.jpg   96,88 KB  7 Ilość pobrań

Załączony plik  2014-09-03_00002.jpg   118,01 KB  5 Ilość pobrań

 

Na czym się wzorowałem

Załączony plik  CoDWaW-2012-09-09-22-38-04-25.png   1,16 MB  4 Ilość pobrań

 

Download

Załączony plik  pressToPickup.sma   4,11 KB  286 Ilość pobrań
  pressToPickup.amxx


  • +
  • -
  • 9


#492337 Skrypty do pisania klas

Napisane przez MAGNET w 21.12.2012 21:39

Witam :)
Jest to mój pierwszy post w tym dziale, wiec proszę o wyrozumiałość ^^
Krotki wstęp:
Ostatnio miałem problem z szukaniem skryptów do pisania klas, wiec zapisywałem je sobie w jednym miejscu. Tak wyszło sporo dodatkow do klas, które postanowiłem opublikować w całości.
W przyszłości też będę robił podobne tematy ;)
A więc zaczynajmy:

1.Przerabianie klasy na premium:

Spoiler


2. Niewidzialność postaci:
Spoiler


3. Grawitacja:
Spoiler

4. Multijump:
Spoiler


5. BH
Spoiler


6. Cichy bieg:
Spoiler


7. Exp za fraga:
Spoiler


8. Unlimited multijump:
Spoiler


9. Nie zabiera dmg po upadku:
Spoiler



10. Niewidzialnosc, gdy sie nie ruszasz:
Spoiler

11. 1/x na odbicie pocisku:
Spoiler


12. Lina spidermana:
Spoiler


13. Dodatkowe dmg:
Spoiler


14. 1/x z wybranej broni:
Spoiler

15. Teleport:
Spoiler


16. Model gracza w zaleznosci od teamu
Spoiler


17. Zmiana stroju CT/TT z broniami:
Spoiler

 

18. No-Recoil

Spoiler

 

19. Szansa na pojawienie się u wroga

Spoiler

 

20. Ubranie Wroga

Spoiler

 

21. Widzisz wrogów na radarze

Spoiler

 

22. Klasa od poziomu

Spoiler

 

23. Nieśmiertelność

Spoiler


  • +
  • -
  • 52