Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Split - zdjęcie

Split

Rejestracja: 05.05.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.01.2024 00:53
-----

#650147 Generator expa (duze lvl)

Napisane przez Split w 15.07.2014 13:17

http://amxx.pl/generator/


  • +
  • -
  • 1


#649992 Zmieniony Opis perku + Bronie do opisu klas + inne

Napisane przez Split w 14.07.2014 22:33

Łap ;)

 

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   46,72 KB  21 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 1


#649954 Zmieniony Opis perku + Bronie do opisu klas + inne

Napisane przez Split w 14.07.2014 19:14

To są tylko wyniki o złej tabulacji nie errory, używaj silniku :) - spokojnie :D

tylko się wcisnął declaration patrzyłem na linijkę pierwszą i nic nie widziałem więc używaj.


  • +
  • -
  • 1


#649728 Edycja autoru cod moda

Napisane przez Split w 13.07.2014 22:11

Legenda:

^x01 - kolor wiadomość podstawowy - żółty. 
^x03 kolor wiadomości dla drużyny.
^x04 - kolor wiadomości na zielono.

Instalacja:

Na początku dodajemy funkcję (include)

Aby móc używać kolorową wiadomość należy dodać: 

#include <colorchat>

Powinno wyglądać tak:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Autor!"

Potem szukamy wiadomości jakieś którą chcemy zmienić np:

client_print(id, print_chat, "Poradnik by e-Skill")

I Najlepsza chwila, client_print zamieniamy na ColorChat a print_chat na GREEN. Efekt: 

ColorChat(id, GREEN, "Poradnik by e-Skill")

@Up przykład pokaże nam cały tekst na zielono, można dać nawet BLUE, RED itp ;)

 

Co do twojego tematu polecam zamienić to:

client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Witaj w Modyfikacji Call of Duty stworzonej przez QTM_Peyote")

 

na:

ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03 Witaj w Modyfikacji Call of Duty stworzonej przez^x04 QTM_Peyote");

  • +
  • -
  • 1


#649097 Ładowanie na nożu + Pasek ładowania.

Napisane przez Split w 11.07.2014 10:45

z twojego tematu wnioskuje że napisałeś aby ktoś ci podał kod a nie dał instrukcję.

Tworzysz zmienną która się włączy jeżeli gracz będzie stał i w tej zmiennej dajesz ten kod ;)


  • +
  • -
  • 2


#649044 Muzyka podczas wchodzenia na serwer (STARA WERSJA)

Napisane przez Split w 10.07.2014 22:05

Witam, jak wiadomo loading sound nie działał poprawnie z roundsoundem więc daje wam działający plugin ale inną wersję. Starą, którą sam ją pisałem, wiem że mało roboty ale jeżeli ktoś chce mieć roundsoundy + loading to proszę owy plugin :)

 
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "Muzyka podczas wchodzenia na serwer"
#define VERSION "1.0.0 beta"
#define AUTHOR "eSkill"
 
new const sound[] = "sound/misc/eSkill.mp3"
 
public plugin_init() 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
public client_connect(id)
client_cmd(id,"mp3 play %s",sound)
 
 
public plugin_precache()
precache_generic(sound)
 
gdzie eSkill.mp3 zmieniacie na swój plik :)
 
Pozdrawiam i życzę miłego korzystania :) :) :)
 

  • +
  • -
  • 4


#647906 Proszę o Klasę "Rambo" i 5 innych.

Napisane przez Split w 05.07.2014 23:51

Proszę Szturmowca:

//#################################
// Klasa wygenerowana przez: eSkillGEN 1.0
// AMXX.PL
//#################################
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
        
new const nazwa[]   = "Szturmowiec";
new const opis[]    = "Posiada M4 oraz deagla.";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 115;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "eSkillGEN");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

Proszę Rambo:

//#################################
// Klasa wygenerowana przez: eSkillGEN 1.0
// AMXX.PL
//#################################
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Rambo [PREMIUM]";
new const opis[]    = "2 skoki w powietrzu, m4, deagla oraz zestaw granatów.";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 130;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "eSkillGEN");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "[Rambo [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
   
return COD_CONTINUE;
}

Proszę Juggernauta:

//#################################
// Klasa wygenerowana przez: eSkillGEN 1.0
// AMXX.PL
//#################################
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Juggernaut [PREMIUM]";
new const opis[]    = "Posiada M249 oraz zestaw granatów.";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie   = 140;
new const kondycja  = -15;
new const inteligencja = -20;
new const wytrzymalosc = 30;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "eSkillGEN");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Juggernaut [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
   
return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#646720 [EXp]Gildia

Napisane przez Split w 01.07.2014 10:50

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#646620 Hud jak usunać

Napisane przez Split w 30.06.2014 21:54

Proszę :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#646502 Spis Perków

Napisane przez Split w 30.06.2014 14:08

Magiczny Nóż: http://amxx.pl/topic...k-magiczny-nóż/

Gdy gracz wyciągnie nóż staje się nieśmiertelny i nie może się ruszać, po wybraniu broni gracz odzyskuje swoją prędkość oraz traci nieśmiertelność.

 

Magnetyczne Naboje: http://amxx.pl/topic...ktryk/?p=559168

Po trafieniu wroga wysyłany jest piorun, zadający 10DMG.

 

Plasma: http://amxx.pl/topic...ariel/?p=643122

Na E wyrzuca kule plasmy która rani przeciwników, 80% szans na obszarowe DMG.

 

Zegar Mistrz: http://amxx.pl/topic...istrz/?p=642962

Aktywowany zegar zapisuje polozenie wszystkich przeciwnikow. Po aktywowaniu go drugi raz przenosi wszystkich wrogow w te miejsce gdzie wczesniej byl aktywowany.

 

Pan Świata: http://amxx.pl/topic...erk-pan-swiata/

Możesz przechodzić przez drzwi.

 

Apteczka Commandosa: http://amxx.pl/topic...andos/?p=637974

Mając ten perk leczymy się spadając z wysokości.

 

Naboje Lewitera: http://amxx.pl/topic...witer/?p=639747

Ma 1/6 szansy na wybicie wroga w powietrze oraz gdy on się w nim znajduje zadaje mu 2 razy większe dmg. Większe dmg działa nawet wtedy gdy gracz sam skacze albo spada z wysokości.

 

Shadow: http://amxx.pl/topic...niewidzialność/

Po nacisnieciu (e) ma 10 sekund calkowitej niewidzialnosci oraz ciche kroki.

 

Płonące Naboje: http://amxx.pl/topic...plonace-naboje/

Jak strzelimy do gracza to on zaczyna płonąc i traci co 0.2s 1HP (mamy 1/2-6 szans na podpalenie).

 

Podglądacz: http://amxx.pl/topic...erk-podglądacz/

Umożliwia widzenie przez drzwi "otwierane". Niestety nie umożliwiają widzenie przez wrota np. w de_dust2.

 

Lina Spidermana(Spiderman): http://amxx.pl/topic...perk-spiderman/

Celownikiem wskazujemy miejsce gdzie ma się przyczepić lina, następnie trzymamy klawisz E i... wspinamy się wink.gif użycie perku również na E (wygodniej).

 

Czujnik termowizyjny: http://amxx.pl/topic...a-z-termowizja/

Dostajesz czujnik termowizyjny (pod przyciskiem N).

 

Regenerator: http://amxx.pl/topic...sa-regenerator/

Co 5 sekund dostajemy 5HP które jest regenerowane do pełnej wartości.

 

Zawodowiec: http://amxx.pl/topic...owiec/?p=360469

Wraz z inteligencją, zwiększa się szybkość strzelania.

 

Naboje GPS: http://amxx.pl/topic...584-naboje-gps/

Po trafieniu z G3SG1 caly team sledzi przeciwnika na radarze.

 

Climber: http://amxx.pl/topic...rk-cod-climber/

Prosty perk do CODMod'a umożliwiający wspinanie się po ścianach.

 

Oślepiający Fiveseven: http://amxx.pl/topic...jący-fiveseven/

za każdym razem kiedy trafimy wroga z Fivesevena zostaje on na krótki czas oślepiony, dodatkowo pokazuje mu się o tym komunikat.

 

Zabójca Komandosów: http://amxx.pl/topic...jca-komandosow/

Jesli gracz posiada ten perk to ma 1/1 na zabicie pod warunkiem, ze ofiara trzyma noz.

 

Ilama: http://amxx.pl/topic...908-perk-llama/

Po użyciu otrzymujesz na 10s auto - lamę.

 

Akcesoria Elektryka (przerobione z klasy elektryk): http://amxx.pl/topic...oria-elektryka/

Dostajesz 3 pioruny co rundę którymi możesz strzelać po najechaniu celownikiem na przeciwnika.

 

Wsparcie Umarlego (przerobione z klasy umarly): http://amxx.pl/topic...oria-elektryka/

Dostajesz 2 duchy co rundę, działają na tej samej zasadzie co rakiety.

 

Sentry Gun: http://amxx.pl/topic...unner/?p=373587

Raz na runde moze postawic Sentry Guna (stawianie klawisz E)

 

Zestaw truciciela: http://amxx.pl/topic...mator/?p=521642

Spoiler

 


  • +
  • -
  • 1


#646405 Dodawanie frakcji do Opisu Klas

Napisane przez Split w 29.06.2014 21:34

Ale fajne :D

Znalazłem literówkę, a oto ona: public OpisKlase_Frakcje(id, menu, item)

zamienić na public OpisKlasy_Frakcje(id, menu, item)

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • -2


#646246 Problem z czasowym banem

Napisane przez Split w 29.06.2014 12:21

Podczas dodawania admina dałeś sobie domyślny czas, chyba się nie mylę ale przy dodawaniu admina na samym dole powinieneś to mieć i tam "TAK, NIE" ustaw na NIE


  • +
  • -
  • 1


#645417 Naprawa silnika CodMod

Napisane przez Split w 25.06.2014 15:42

Witaj, z błędu wynika że masz za długą linię w pokazywaniu informacji o graczu.

Poniżej masz poprawione pokazywanie informacji.

 

Z pozdrowieniami: MaXI

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#645387 Witam mam problem jak usunac frakcje

Napisane przez Split w 25.06.2014 14:05

Proszę: http://amxx.pl/pastebin/1ec79yxhrwk5f/


  • +
  • -
  • 1


#645382 Prośba o zrobienie klasy Elektryk i 9 innych

Napisane przez Split w 25.06.2014 13:57

Kamikadze:

Spoiler

  • +
  • -
  • 1