Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Split
Rejestracja: 05.05.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.01.2024 00:53
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 490
- Odwiedzin: 10 243
- Tytuł: Programista
- Wiek: 23 lat
- Urodziny: Lipiec 12, 2000
-
Imię
Szymon
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Opole
-
Zainteresowania
Programowanie, Piłka Nożna, Tworzenie stron www, Pawno, Pisanie skryptów, Lua.
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#650147 Generator expa (duze lvl)
Napisane przez Split w 15.07.2014 13:17
#649992 Zmieniony Opis perku + Bronie do opisu klas + inne
Napisane przez Split w 14.07.2014 22:33
#649954 Zmieniony Opis perku + Bronie do opisu klas + inne
Napisane przez Split w 14.07.2014 19:14
#649728 Edycja autoru cod moda
Napisane przez Split w 13.07.2014 22:11
Legenda:
^x01 - kolor wiadomość podstawowy - żółty.
^x03 - kolor wiadomości dla drużyny.
^x04 - kolor wiadomości na zielono.
Instalacja:
Na początku dodajemy funkcję (include)
Aby móc używać kolorową wiadomość należy dodać:
#include <colorchat>
Powinno wyglądać tak:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #define PLUGIN "Nowy Plugin" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "Autor!"
Potem szukamy wiadomości jakieś którą chcemy zmienić np:
client_print(id, print_chat, "Poradnik by e-Skill")
I Najlepsza chwila, client_print zamieniamy na ColorChat a print_chat na GREEN. Efekt:
ColorChat(id, GREEN, "Poradnik by e-Skill")
@Up przykład pokaże nam cały tekst na zielono, można dać nawet BLUE, RED itp
Co do twojego tematu polecam zamienić to:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Witaj w Modyfikacji Call of Duty stworzonej przez QTM_Peyote")
na:
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03 Witaj w Modyfikacji Call of Duty stworzonej przez^x04 QTM_Peyote");
#649097 Ładowanie na nożu + Pasek ładowania.
Napisane przez Split w 11.07.2014 10:45
#649044 Muzyka podczas wchodzenia na serwer (STARA WERSJA)
Napisane przez Split w 10.07.2014 22:05
Witam, jak wiadomo loading sound nie działał poprawnie z roundsoundem więc daje wam działający plugin ale inną wersję. Starą, którą sam ją pisałem, wiem że mało roboty ale jeżeli ktoś chce mieć roundsoundy + loading to proszę owy plugin
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Muzyka podczas wchodzenia na serwer" #define VERSION "1.0.0 beta" #define AUTHOR "eSkill" new const sound[] = "sound/misc/eSkill.mp3" public plugin_init() register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) public client_connect(id) client_cmd(id,"mp3 play %s",sound) public plugin_precache() precache_generic(sound)
#647906 Proszę o Klasę "Rambo" i 5 innych.
Napisane przez Split w 05.07.2014 23:51
Proszę Szturmowca:
//################################# // Klasa wygenerowana przez: eSkillGEN 1.0 // AMXX.PL //################################# #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "Szturmowiec"; new const opis[] = "Posiada M4 oraz deagla."; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 115; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 15; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "eSkillGEN"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
Proszę Rambo:
//################################# // Klasa wygenerowana przez: eSkillGEN 1.0 // AMXX.PL //################################# #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Rambo [PREMIUM]"; new const opis[] = "2 skoki w powietrzu, m4, deagla oraz zestaw granatów."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 130; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "eSkillGEN"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)) { client_print(id, print_chat, "[Rambo [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); return COD_CONTINUE; }
Proszę Juggernauta:
//################################# // Klasa wygenerowana przez: eSkillGEN 1.0 // AMXX.PL //################################# #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Juggernaut [PREMIUM]"; new const opis[] = "Posiada M249 oraz zestaw granatów."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 140; new const kondycja = -15; new const inteligencja = -20; new const wytrzymalosc = 30; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "eSkillGEN"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[Juggernaut [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); return COD_CONTINUE; }
#646720 [EXp]Gildia
Napisane przez Split w 01.07.2014 10:50
#646620 Hud jak usunać
Napisane przez Split w 30.06.2014 21:54
#646502 Spis Perków
Napisane przez Split w 30.06.2014 14:08
Magiczny Nóż: http://amxx.pl/topic...k-magiczny-nóż/
Gdy gracz wyciągnie nóż staje się nieśmiertelny i nie może się ruszać, po wybraniu broni gracz odzyskuje swoją prędkość oraz traci nieśmiertelność.
Magnetyczne Naboje: http://amxx.pl/topic...ktryk/?p=559168
Po trafieniu wroga wysyłany jest piorun, zadający 10DMG.
Plasma: http://amxx.pl/topic...ariel/?p=643122
Na E wyrzuca kule plasmy która rani przeciwników, 80% szans na obszarowe DMG.
Zegar Mistrz: http://amxx.pl/topic...istrz/?p=642962
Aktywowany zegar zapisuje polozenie wszystkich przeciwnikow. Po aktywowaniu go drugi raz przenosi wszystkich wrogow w te miejsce gdzie wczesniej byl aktywowany.
Pan Świata: http://amxx.pl/topic...erk-pan-swiata/
Możesz przechodzić przez drzwi.
Apteczka Commandosa: http://amxx.pl/topic...andos/?p=637974
Mając ten perk leczymy się spadając z wysokości.
Naboje Lewitera: http://amxx.pl/topic...witer/?p=639747
Ma 1/6 szansy na wybicie wroga w powietrze oraz gdy on się w nim znajduje zadaje mu 2 razy większe dmg. Większe dmg działa nawet wtedy gdy gracz sam skacze albo spada z wysokości.
Shadow: http://amxx.pl/topic...niewidzialność/
Po nacisnieciu (e) ma 10 sekund calkowitej niewidzialnosci oraz ciche kroki.
Płonące Naboje: http://amxx.pl/topic...plonace-naboje/
Jak strzelimy do gracza to on zaczyna płonąc i traci co 0.2s 1HP (mamy 1/2-6 szans na podpalenie).
Podglądacz: http://amxx.pl/topic...erk-podglądacz/
Umożliwia widzenie przez drzwi "otwierane". Niestety nie umożliwiają widzenie przez wrota np. w de_dust2.
Lina Spidermana(Spiderman): http://amxx.pl/topic...perk-spiderman/
Celownikiem wskazujemy miejsce gdzie ma się przyczepić lina, następnie trzymamy klawisz E i... wspinamy się użycie perku również na E (wygodniej).
Czujnik termowizyjny: http://amxx.pl/topic...a-z-termowizja/
Dostajesz czujnik termowizyjny (pod przyciskiem N).
Regenerator: http://amxx.pl/topic...sa-regenerator/
Co 5 sekund dostajemy 5HP które jest regenerowane do pełnej wartości.
Zawodowiec: http://amxx.pl/topic...owiec/?p=360469
Wraz z inteligencją, zwiększa się szybkość strzelania.
Naboje GPS: http://amxx.pl/topic...584-naboje-gps/
Po trafieniu z G3SG1 caly team sledzi przeciwnika na radarze.
Climber: http://amxx.pl/topic...rk-cod-climber/
Prosty perk do CODMod'a umożliwiający wspinanie się po ścianach.
Oślepiający Fiveseven: http://amxx.pl/topic...jący-fiveseven/
za każdym razem kiedy trafimy wroga z Fivesevena zostaje on na krótki czas oślepiony, dodatkowo pokazuje mu się o tym komunikat.
Zabójca Komandosów: http://amxx.pl/topic...jca-komandosow/
Jesli gracz posiada ten perk to ma 1/1 na zabicie pod warunkiem, ze ofiara trzyma noz.
Ilama: http://amxx.pl/topic...908-perk-llama/
Po użyciu otrzymujesz na 10s auto - lamę.
Akcesoria Elektryka (przerobione z klasy elektryk): http://amxx.pl/topic...oria-elektryka/
Dostajesz 3 pioruny co rundę którymi możesz strzelać po najechaniu celownikiem na przeciwnika.
Wsparcie Umarlego (przerobione z klasy umarly): http://amxx.pl/topic...oria-elektryka/
Dostajesz 2 duchy co rundę, działają na tej samej zasadzie co rakiety.
Sentry Gun: http://amxx.pl/topic...unner/?p=373587
Raz na runde moze postawic Sentry Guna (stawianie klawisz E)
Zestaw truciciela: http://amxx.pl/topic...mator/?p=521642
Broń ta działa na zasadzie miotacza, tzn. widać "smugi" trucizny zostawione za strzałem;
ma określony zasięg (nie trafia przeciwnika na dużej odległości, co jest jej wadą -
działa jedynie na krótkim/średnim zasięgu.)
Perk ten jest przerobiona z pluginu "ZP - ANTIDOTER".
#646405 Dodawanie frakcji do Opisu Klas
Napisane przez Split w 29.06.2014 21:34
#646246 Problem z czasowym banem
Napisane przez Split w 29.06.2014 12:21
#645417 Naprawa silnika CodMod
Napisane przez Split w 25.06.2014 15:42
Witaj, z błędu wynika że masz za długą linię w pokazywaniu informacji o graczu.
Poniżej masz poprawione pokazywanie informacji.
Z pozdrowieniami: MaXI
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 52,75 KB 17 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#645387 Witam mam problem jak usunac frakcje
Napisane przez Split w 25.06.2014 14:05
#645382 Prośba o zrobienie klasy Elektryk i 9 innych
Napisane przez Split w 25.06.2014 13:57
Kamikadze:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> new ma_klase[33]; new sprite_blast, sprite_white; new const nazwa[] = "Kamikadze"; new const opis[] = "Ma 1/2 szans na wybuch po smierci zadajac 60(+int) obrazen wrogom."; new const bronie = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 25; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "JotPe"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public plugin_precache() { sprite_white = precache_model("sprites/white.spr"); sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public DeathMsg() { new id = read_data(2); if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<=2;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + 200 ); write_coord( iOrigin[2] + 200 ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); write_byte( 0 ); write_byte( 10 ); write_byte( 10 ); write_byte( 255 ); write_byte( 255 ); write_byte( 100 ); write_byte( 100 ); write_byte( 128 ); write_byte( 0 ); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32); for (new i=0; i <=numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)) cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0); } return PLUGIN_CONTINUE; }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Split
- Regulamin