Dziekuje wam bardzo dostajecie po + ; o
Mam jeszcze prosbe mozecie mi dac linki do .sma i amxx do download od razu? Bardzo bym prosił kto 1 doda tez otrzyma +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Szefu Kapucyn
Rejestracja: 01.05.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.05.2012 14:02





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 30
- Odwiedzin: 1 820
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Mikes
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Thais
Kontakt
#406322 Prosze o 2 klasy jak najpredzej
Napisane przez Engi
w 04.05.2012 15:04
#406286 Prosze o 2 klasy jak najpredzej
Napisane przez
Kaski
w 04.05.2012 14:18
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Camper";
new const opis[] = "Dostaje auto-kampe i podczas kucania z nia jego widocznosc spada do 170 ma takze zmniejszona grawitacje do 550";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_G3SG1);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_G3SG1)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}
proszę Cie bardzo licze na ++
#406305 Prosze o 2 klasy jak najpredzej
Napisane przez Engi
w 04.05.2012 14:40
Hmm przy kucaniu na nozu czy przy kucaniu z auto kampa ?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Camper";
new const opis[] = "Dostaje auto-kampe i podczas kucania z nia jego widocznosc spada do 170 ma takze zmniejszona grawitacje do 550";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_G3SG1);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_G3SG1)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}
proszę Cie bardzo licze na ++
To ca dałeś jest na kucanie z autokampą, upraszanie się o punkty reputacji jest zabronione czytaj regulamin.
Maniak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Maniak[SuperPremium]";
new const opis[] = "Posiada mp5 i aug i + 15 dmg z obydwóch. Posiada wszystkie granaty i 1/3 z he i 2 rakietki";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 65;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
new zygfryd[33][31]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "DodatkoweDMG");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Maniak[SuperPremium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
zygfryd[id][CSW_HEGRENADE] = 3
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
zygfryd[id][CSW_HEGRENADE] = 0
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public DodatkoeDMG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AUG)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_MP5NAVY)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (zygfryd[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,zygfryd[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#406180 Klasa/perk z Granatnikiem
Napisane przez Hleb
w 04.05.2012 10:54

Klasa
- Nazwa Klasy: Profesjonalny Grenadier
- Opis klasy: Posiada broń XM8 z granatnikiem XM320, klawiszem E przełącza między granatnikiem a bronią
-Bronie: all granaty, sg552, p228
-Zdrowie: 25
-Kondycja: -15
-Inteligencja: 0
-Wytrzymałość: 30
Perk
- Nazwa Perku: Broń Grenadiera
- Opis Perku: Dostajesz broń XM8 z granatnikiem XM320, klawiszem C przełącza między granatnikiem a bronią
W obu przypadkach podmienia model XM8 za SG552

cod_xm320_ammo - ile amunicji ma granatnik (domyślnie 10) cod_xm320_damage - ile DMG zadaje granat (domyślnie 250 - odległość ofiary od epicentrum wybuchu) cod_xm320_radius - zasięg rażenia granata (domyślnie 300)
Filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=0Vh1sSBiTA8&feature=relmfu
SSy:



Standardowa
Paczka z modelami i dźwiękami - wystarczy rozpakować i dać do folderu cstrike

SMA Klasy:


SMA Perku:


Modele & dźwięki:

#405292 BARDZO PROSZE O KILKA KLAS I PERKOW
Napisane przez sCerR..*!
w 02.05.2012 19:22
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new nazwa[] = "Trampki Komandosa" new opis[] = "Dostajesz 55 kondycji" new komandos_id; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); komandos_id = cod_get_classid("Komandos"); cod_register_perk(nazwa, opis); } public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_class(id) == komandos_id) return COD_STOP; cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+55); return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-55);
Tajemnice Sapera
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <engine> #include <codmod> new const nazwa[] = "Tajemnice Sapera"; new const opis[] = "Masz 3 miny co runde"; new ilosc_min_gracza[33]; new sprite_blast; new saper_id; new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); saper_id = cod_get_classid("Saper"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_touch("mine", "*" , "DotykMiny"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model(model); } public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_class(id) == saper_id) return COD_STOP; ilosc_min_gracza[id] = 3; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); return PLUGIN_CONTINUE; } ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, model); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 1.0, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public ResetHUD(id) ilosc_min_gracza[id] = 3; public NowaRunda() { new ent = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(ent > 0) { remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "mine"); } } public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "mine"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "mine"); } }
Strój Kosmonauty
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> new const perk_name[] = "Strój Kosmonauty"; new const perk_desc[] = "Twoja grawitacja spada do 550"; new Float:stara_grawitacja[33] public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Czyzyk"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { stara_grawitacja[id] = get_user_gravity(id) set_user_gravity(id, 550.0) } public cod_perk_disabled(id) { set_user_gravity(id, stara_grawitacja[id]) }
Księga Expa
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new const perk_name[] = "Księga Expa"; new const perk_desc[] = "Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 100 doswiadczenia"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public Death(id) { new attacker = read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_perk[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+100); return PLUGIN_CONTINUE; }
#371389 Perk "BFG10000"
Napisane przez Hleb
w 26.02.2012 11:50

Perk: BFG10000
Opis: Posiadasz znaną z gry "Quake 2 / 3 Arena" bron BFG10000 z 2 materiami, jej zasada działania to: Wystrzelona materia szuka graczy w promieniu 500 jednostek, jeżeli w zasięgu znajdzie się gracz, strzela do niego laserem, poważnie go raniąc.
Perk ten był ostro testowany pod kątem errorów, jak dotychczas pojawiające się errory
zostały naprawione, lecz jeśli pojawią się, proszę pisać!!
Rzeczywiste działanie perku najlepiej odzwierciedli filmik

http://www.youtube.com/watch?v=jxsqA1K3J6k
ChangeLog:
v1.0
- Wydanie Perku
v1.1
- Naprawa błędu ( materia zadawała obrażenia przez ściane )
- Zastąpienie natywów ENGINE natywami FAKEMETA
- Obrażenia od materii i wiązki oraz ilość amunicji ustawia się Cvarami
Podziękowania dla:
-Wi'Waldi - za testy

cod_bfg_ammo - ilość amunicji ( domyślnie 3 ) cod_bfg_bundle_dmg - obrażenia zadawane przez wiązkę laserową ( domyślnie 12.0 ) cod_bfg_bundle_int - czynnik inteligencji dla wiązki laserowej ( domyślnie 0.1 ) cod_bfg_mattery_dmg - obrażenia zadawane przez wybuch materii ( domyślnie 40.0 ) cod_bfg_mattery_int - czynnik inteligencji dla materii ( domyślnie 0.2 )

Standardowa
Pliki z modelami i dźwiękami - wystarczy rozpakować i podmienić folder cstrike

Załączone pliki
-
codperk_bfg10000.sma 9,02 KB 433 Ilość pobrań
codperk_bfg10000.amxx
-
modele & dźwięki.rar 1 MB 657 Ilość pobrań
#404107 Perk "M18 Claymore"
Napisane przez Hleb
w 30.04.2012 17:58
Nazwa Perku: M18 ClayMore
Opis: Dostajesz przeciwpiechotną mine (za TMP). Sposoby jego detonacji:
Ręczna - dostajesz JoyStick (za nóż), który możesz w każdej chwili użyć, jednak jeśli zginiesz a mina nie została zdetonowana, idzie na straty.
Automatyczna (radar) - Mina jest uzbrajana w radar, który skanuje obszar w promieniu określonym cvarem jednostek. Jak wykryje gracza, wybucha.
Automatyczna (Wyzwalacz) - Mina jest uzbrajana w sensor, który skanuje obszar ograniczon kątem 60 stopni w promieniu ustalonym cvarem jednostek. Jak wykryje gracza, wybucha.
Filmik przedstawiający uzycie perku
Changelog
1.0
Wydanie Perku
1.2
- Zastąpienie natywów Engine natywami Fakemeta
- Dodano 3 spodób detonacji (przez wyzwalacz)
- usprawniono metodę detonacji ręcznej
- dmg, czynnik int oraz zasięg razenia i zasięg do detonacji ustalone CVARem
- dodano dźwięk położenia miny i dźwięk inicjacji wybuchu (wyzwalacz)
claymore_damage_auto - obrażenia od wybuchu przez radar (domyślnie 90.0)
claymore_int_auto - czynnik inteligencji dla wybuchu przez radar (domyślnie 1.0)
claymore_damage_manual - obrażenia od wybuchu przez joystick (domyślnie 150.0)
claymore_int_manual - czynnik inteligencji dla wybuchu przez joystick (domyslnie 1.2)
claymore_damage_trigger - obrażenia od wybuchu przez wyzwalacz (domyślnie 120.0)
claymore_int_trigger - czynnik inteligencji dla wybuchu przez joystick (domyślnie 1.1)
claymore_damage_distance - zasięg rażenia miny (domyślnie 300.0)
claymore_auto_to_explode - zasięg wymagany do wybuchu przez radar (domyślnie 125.0)
claymore_trigger_to_explode - zasięg wymagany do wybuchu przez wyzwalacz (domyślnie 75.0)
Standardowa
Paczka z modelami - tylko rozpakować i wgrać do folderu "cstrike"



Starsza wersja:



#351261 Perk "Granat Odłamkowy"
Napisane przez Hleb
w 19.01.2012 00:10

Perk: Granat Odłamkowy
Opis: Posiadasz specjalny granat, który po wybuchu rozpada się na 5 odłamków.
Perk ten podstawia model StickGrenade pod HE
Mile widziane uwagi na temat perku.
Changelog:
// v1.0
-Wydanie pluginu
// v1.0.1
-naprawa błędu z "podwójnymi odłamkami", od tej pory powstają 5 odłamków
-każdy odłamek zadaje 40(+int) dmg
// v1.0.5
-naprawa błędu, przy wybuchu flesza i smoke'a pojawiały się odłamki
// v1.1.0
- zmieniony styl rozprysku odłamków (edycja QTM_Peyote)
- DMG i czynnik INT można CVAR'ami ustawić (Domyślnie: 40 DMG i 0.2 DMG za 1 INT)
- zastąpienie natywów z modułu ENGINE natywami z modułu FAKEMETA
Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc w ustalaniu kąta wektora ent'a

UWAGA! Podajemy liczby zmiennoprzecinkowe!
cod_fragment_damage - obrażenia spowodowane przez odłamki (Domyślnie: 40), cod_fragment_int - czynnik inteligencji dla odłamków (Domyślnie: 0.2).

Wystarczy wypakować paczkę z modelami/sprite'ami i podmienić folder "cstrike".




#404944 Bardzo prosze o kilka klas; )
Napisane przez Hleb
w 02.05.2012 10:09
Załączone pliki
-
codperk_ksiegaintryganta.sma 1,56 KB 52 Ilość pobrań
codperk_ksiegaintryganta.amxx
-
codperk_magiczneak47.sma 1,21 KB 50 Ilość pobrań
codperk_magiczneak47.amxx
-
codperk_magicznem4a1.sma 1,21 KB 40 Ilość pobrań
codperk_magicznem4a1.amxx
-
codperk_magicznemp5.sma 1,23 KB 43 Ilość pobrań
codperk_magicznemp5.amxx
-
codperk_magicznyfamas.sma 1,22 KB 43 Ilość pobrań
codperk_magicznyfamas.amxx
-
codperk_teczkasnajpiera.sma 1,37 KB 57 Ilość pobrań
codperk_teczkasnajpiera.amxx
-
codperk_mistrzscouta.sma 1,37 KB 54 Ilość pobrań
codperk_mistrzscouta.amxx
#404864 Bardzo prosze o kilka klas; )
Napisane przez CiotMan
w 02.05.2012 08:45
#404931 Bardzo prosze o kilka klas; )
Napisane przez nero31
w 02.05.2012 09:55
#404917 Bardzo prosze o kilka klas; )
Napisane przez Hleb
w 02.05.2012 09:36
#404897 Bardzo prosze o kilka klas; )
Napisane przez nero31
w 02.05.2012 09:18


#404903 Bardzo prosze o kilka klas; )
Napisane przez CiotMan
w 02.05.2012 09:23
#404910 Bardzo prosze o kilka klas; )
Napisane przez Hleb
w 02.05.2012 09:30
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Szefu Kapucyn
- Regulamin