Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ToJaDevil - zdjęcie

ToJaDevil

Rejestracja: 25.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.08.2012 22:05
*****

Moje posty

W temacie: Całkowicie niewidoczna klasa, 1 HP, 1/1 z noża (LPM & PPM)

12.08.2012 12:14

proszę Tak jak pisałeś 1/1 z noża , Całkowita niewidzialność , mniejsza grawita i 1 hp zawsze

W temacie: Poprosze o 4 Klasy Premium

23.06.2012 12:00

proszę :)

W temacie: RocPoprosze o 4 Klasy Od Poziomu

23.06.2012 08:57

proszę All klasy ^^ :

W temacie: [ROZWIĄZANE COD NOWY] Proźba o 3 klasy premium !! [PILNE]

21.06.2012 22:15

Proszę Poprawione.

I mam dla ciebie informacje ze te klasy były pisane w Generatorze lecz 1/? i dmg + int dodawałem ręcznie . Więc nie oceniaj książki po Okładce.

W temacie: [ROZWIĄZANE COD NOWY] Proźba o 3 klasy premium !! [PILNE]

21.06.2012 21:18

Phantom :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	  
new const nazwa[]   = "Phantom";
new const opis[]	= "Wieksze obrazenia z ak47 10(+inteligencja)";
new const bronie	= (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:ma_klase[33];
  
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Kapitan :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
	  
new const nazwa[]   = "Kapitan";
new const opis[]	= "Ma 1/2 szanse na zabicie z HE i do tego 1/1 z awp";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
  
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_ B))
{
  client_print(id, print_chat, "[Kapitan] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
  
		ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 2) == 1)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}