Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Milioner - zdjęcie

Milioner

Rejestracja: 25.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.06.2012 08:39
-----

#422670 [ROZWIĄZANE] [BF2] Jak wyłączyć odznaki

Napisane przez Kawon w 21.06.2012 09:45

bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone)

bf2_badgepowers 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
  • +
  • -
  • 1


#422043 Odejmuje i dodaje lvle

Napisane przez d0naciak w 19.06.2012 15:32

pokaz plugins.ini oraz plugins-codmod.ini i daj sma pluginów jakie ostatnio dodawales
  • +
  • -
  • 1


#422146 Odejmuje i dodaje lvle

Napisane przez d0naciak w 19.06.2012 18:21

zgaduje ze to exper, przyjde i ci pomoge, tera wychodze

edit @ spróbuj powyłączać te nowe pluginy, i ustal który moze powodować crashe
  • +
  • -
  • 1


#421968 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Mała poprawka klasy

Napisane przez Blondyneczka ;* w 19.06.2012 12:55

Łap:

Załączone pliki




#395026 Klasa Astronauta

Napisane przez TheEvten w 10.04.2012 07:42

Witam , chciałbym przedstawić moją klase astronauta która ma:
-No Recoil
-Kazdy skok inny (od 150 do 650 unitow/sec)
-Deagla i HE
Jest to moja pierwsza klasa do codmoda nowego.

Przy wysylaniu pliku .amxx pisze "Nie masz uprawnień do wysyłania tego typu plików" dlatego daje tylko .sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 29


#421201 3 klasy premium

Napisane przez wanard w 17.06.2012 08:01

trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#420956 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Przerobienie klasy

Napisane przez Gość w 16.06.2012 08:21

Załączony plik  codclass_cichy.sma   3,92 KB  20 Ilość pobrań
  codclass_cichy.amxx


#419194 4 klasy proszę

Napisane przez sCerR..*! w 09.06.2012 11:20

Korps

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#419168 4 klasy proszę

Napisane przez sCerR..*! w 09.06.2012 10:14

Buszmen

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#418955 4 klasy proszę

Napisane przez sCerR..*! w 08.06.2012 16:19

Kosa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#418557 [ROZWIĄZANE COD NOWY] klasy

Napisane przez Szlendii w 07.06.2012 13:34

Proszę wszystkie trzy klasy :) Do Determinatora dodałem ubranie wroga ; ))
Pozdrawiam ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#417790 [ROZWIĄZANE COD NOWY] klasy

Napisane przez Chmielu555 w 04.06.2012 17:00

Rambo teraz 99,9% dobrze


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Rambo";
new const opis[] = "Dostaje MP5, 1/1 z kosy, nie słychać jego kroków";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}

{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
  • +
  • -
  • 2


#417644 [ROZWIĄZANE COD NOWY] klasy

Napisane przez sCerR..*! w 03.06.2012 23:32

Bandyta z ubraniec :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#417581 [ROZWIĄZANE COD NOWY] klasy

Napisane przez Chmielu555 w 03.06.2012 20:34

Łap Bandyte:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Bandyta";
new const opis[] = "Posiada ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
  • +
  • -
  • 2


#416829 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Przerobienie klasy

Napisane przez sCerR..*! w 02.06.2012 08:59

Srr, tu łap poprawioną.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1